44. Bölüm: Son mu? [FİNAL]

85 7 0
                                    

DİKKAT!!! BU BÖLÜMDE AĞIR KÜFÜRLER-SÖVMELER-KAN-ŞİDDET VE DAHA FAZLASI VAR! EĞER BUNLARA HASSAS İSENİZ LÜTFEN OKUMAYINIZ!

Kitap sonunda bende!

Ama hala bir sorunumuz var... Şeytanı tutan kalkan artık yok ve büyücüler kendi güvenlikleri için başka bir yere portal açıp kaçtırlar.

PİSLİKLER, NEDEN SADECE KENDİNİZİ KURTARIYORSUNUZ?

Şeytanın yanında duran küçük canavarlar hemen tepeyi terk edip krallığa saldırmaya başladılar.

-BU SAÇMA OYNUNUZDAN SIKILDIM ARTIK! (Şeytan)

Erin sonunda yanımız geldi ve önümüze geçip saldırmaya hazır durdu.

Daha fazla beklemeden onu mühürleyecek sihirli sözleri okumaya başladım.

Şeytan nedense hiç bir şey yapmadan bana bakarak sırıtıyordu.

Tam sonunu bitirmiştim ki nerden geldiği belli olmayan Lucas kitabı elimden çekip Urania'nın yanına ışınlandı.

-LUCAS! GERİ VER ONU HEMEN!

Lucas ise bana soğuk gözlerle bakıyordu...aynı önceden beni kaçırdığında kolumu keserken baktığı gibi....

Tüylerim diken diken olmuş şekilde ona baktım.

-Eğer benim değilsen...kimsenin olamazsın. (Lucas)

Artames silahını hazır tutarak Lucas'ı hedef aldı

-Kitabı ver Luca-

Daha Artames sözünü bitiremeden şeytanın saldırısı yüzünden kenara atılmak zorunda kaldı.

Yanına koşup kalkmasına yardım ettim.

-Beni hızlı unuttunuz herhalde. (Şeytan)

Şeytan bizi ezmeye çalışırken Elizabeth hızlıca bir kalkan yaptı üstümüze, ezilmekten son anda kurtulduk.

Lucas Urania ile kitapla kaçmaya başladılar.

-Kaçıyorlar! (Lydia)

-Gidip biz durdururuz! Siz şeytanla ilgilenin! (Artames)

Artames, Xaiver ve Lydia ile birlikte arkalarından koşarken bıçakların neye yaradığını anlamaya çalıştım. Belki de şeytanı öldürmekte yardım eder!

-Erin! Elizabeth!

Elizabeth göz ucuyla bana bakarken, Erin bana döndü. Kafamı şeytana doğru yana hızlıca yatırıp kaldırdım. Neyse ki anladılar ne istediğimi, Erin ellerini basıp zıplamam için hazır tutarken Elizabeth ise kalkanda boşluk yaratmak için hazırlandı.

Koşarak ilk Erinin eline bastım sonrada yönümü değiştirdim. Erinin büyüsü ile yükseğe, şeytanın bizi ezmeye çalışan ayağına atladım. Oraya ulaşmak üzereyken Elizabeth geçebilmem için içinden geçebileceğim bir boşluk yarattı.

Ona karşı çok küçük kaldığım için üstünde olduğumu anlamayan şeytana tırmanmaya başladım.

İkide bir hareket ettiği için ne kadar zor olsa da yukarı tırmanmaya devam ettim.

Olduğum yerden Artamesin Lucası silah ile vurmaya çalıştığını ve Xaiver ise kılıç ile saldırdığını, aynı zamanda Lucasın bıçak saldırılarından kaçmaya çalıştıklarını gördüm. Lydia ve Urania'ya gelecek olursak...onları birbirilerinin saçını yolarken ve birbirlerine sövdüklerini gördüm. Az da olsa ne söylediklerini duyabiliyordum.

-KİTABI GERİ VER LAN! OR*SPU!

-SUS LAN SALATA KAFA! S*KİK!

-BU YÜZDEN SENİN ANANI S*KTİM YA!

Kötü Olmak Suç Değil KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin