36.Bölüm: Ev

146 13 0
                                    

Odama geldiğim gibi yatıp uyamaya gittim.

Çünkü yapacak bir şeyler yok aynı zamanda kızı dövmekten de yoruldum diyebilirim.

Sonuçta üstüne resmen kaynayan çayı atıp üstüne üstlük tekrar tekrar doldurmakta yorucu bir iş.

Gözlerimi kapatıp karanlıkta bekledim.

Keşke öldüğümde bu karanlıktan çıkmasaydım.

O zaman bu ızdırapı çekmezdim.

Ama mutlu olmalıyım değil mi? Sonuçta herkes öldüğü zaman anime dünyasına gelemez.

Ama belki gelmeseydim kaos yazdığımı hatırlamayacaktım ve bu kadar acı duymayacaktım.

Tek yaptığımda kaos yazmak değil.

Bir çok kişiye travmatik geçmiş yazdım.

Lucasın travmatik geçmişi sokaklarda dışlanması ve bütün ailesinin gözü önünde açlıktan ölmesi.

Xaiverın travmatik geçmişi de ailesi tarafından hep zorla ölesiye çalıştırılmasına rağmen hiç sevilmemesi. Kız kardeşinin olduğunu unuttum çünkü o kızı sadece "ailesi şu şekildeydi" demek için yarattığıma eminim.

Liamın ki ise onu çok seven kardeşini veliaht savaşında kendi elleriyle öldürmesiydi.

Daha var ama düşünmek istemiyorum.

-Ley-Kamina! Kamina!

Marina beni sallıyordu. Aynı zamanda sanırım bana leydim diye seslenmeye o kadar alışmış ki bana arada bir yanlışkla yine leydim diyor.
 
-Marina eğer leydim demek senin için daha kolaysa leydim de gitsin.

-Fiyuv! Size isminizle seslenmek çok zordu leydim. Aynı zamanda hazırlanın! Aileniz sizi acilen çağırıyor.

Ha? Sanırım şu Lily olayı....

Başım belada sanırım...

Hiç uğraşmak istemiyorum.

-Marina şuan iyi hissetmiyorum. Sonra gitsek?

-Ama leydim! Düşes sizi hemen görmek istiyor. Ne olursa olsun gelsin demiş mektupta!

Ben anlayamıyorum nasıl bu kadar hızlı haberdar oluyorlar.

Saate baktığımda akşam olmak üzereydi.

Sanırım içimden o kaos hakkında kendi kendime dertlenirken uyuya kalmış olmalıyım.

Fark etmedim bile aslında.

-Marina bavulumu hazırlar mısın?...

-Peki leydim ama siz iyi misiniz?

-İyiyim sadece yorgunum.

Evet yorgunum ama çay partisinden değil. Burada yaşanan olaylardan.

Tabiki "kötü" karakterede travma vermeliydim.

Yani şuan Kamina daha doğrusu bende kötü şeyler yaşadım.

Özellikle Düşesle...

Hahh...

Bununla uğraşmam lazım sanırım.

İstemesemde yataktan doğruldum.

Üstümü değiştirmeyeceğim.

Sonuçta Lily üstümü kirletemedi.

-Aşağıda bekleyeceğim.

-Tamam leydim.

Kötü Olmak Suç Değil KiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin