ARKADAŞLAR İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
MESAJ ATANLARA YORUM ATANLARA
FAVORİLERİNE EKLEYEN HERKESE.
BİREBİR SOHBETTEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.
SİZLER ZAHMET EDİP OKUYORSUNUZ
OY VERİP FAVORİYE EKLİYORSUNUZ,
BENDE TEK TEK TEŞEKKÜR MESAJI ATMAYA DEVAM EDECEĞİM.
SOHBETLERİNİZ VE YORUMLARINIZ DA ÇOK DEĞERLİ TEŞEKKÜRLER.
Stajyer kız işe başladı ve yönetici işi öğretmek için genç kızı şişman bilgili mühendisin yanına verdi. Kız çok odaklı değildi.
Mühendis: Kaç yaşındasın ?
Stajyer : 21
Mühendis : İlk iş deneyimin mi ?
Stajyer : Evet sen ne kadar süredir yapıyorsun ?
Mühendis : 4 yıldır. Ama gördüğüm en güzel kızsın bu sektörde.
Stajyer : Ya Teşekkür ederim..
Mühendis : Birer kahve içelim sonra devam edelim ?
Stajyer : Olur ben yaparım.
Mühendis : Ablaya söylerdik ama neyse senin elinden içelim :)
Stajyer güler ve kahve yapmaya gider . Mühendis ise arkasından bakar ve oturmaktan yayıılan biraz geniş olan poposunu izler. Kız Kahve yapıp geri gelir.
Stajyer : Balkonda içelim mi ?
Mühendis : Tabii .
Stajyer önden gider mühendiste yine poposunu izleyerek arkasından merdivenleri çıkar. Kızın balkonda güneş yüzüne çarpar ve ortalama ve kemikli yüzünü daha çok inceler mühendis.
Stajyer : Nasıl bu kadar hızlı kullanıyorsun programı aynı zamanda dizi de izliyorsun ?
Mühendis : Tek iş yaparsam canım sıkılıyor ve işe odaklanamıyorum. Kafam telefona vs kayabiliyor ama dizi ise yanda dönüyor bi yandan da çalışıyorum aslında iş hobi benim için yani :)
Stajyer : Ne güzel ya beynin hızlı çalışıyor demekki. Çünkü hızlı da konuşuyorsun genelde düşünceleri konuşmasından hızlı olan kişilerde olurmuş anında düşünen ve konuşurken bir sonraki cümleyi o anda kurabilen kişilerde olurmuş
Mühendis : Evet tam olarak böyle diksiyonumu düzeltmek için uğraşıyorum hızlı konuşmayı engellemeye çalışıyorum aslında . Bu arada Güneş yüzüne vurunca güzelliğin daha çok belli oldu :)
Stajyer : Teşekkür ederim :)
Stajyer kızın boynundan göğüslerine ter damlası akar... Mühendisin gözü oraya kayar...
Mühendis : E hadi işe devam edelim sürekli sohbet olmaz :)
Stajyer : Tabiki benim de öğrenmem lazım :)
Kıza bir şeyler anlatmaya öğretmeye çalışır mühendis saatlerce kız hızlı anlamıyordu ama ufak ufak anlamaya başlamıştı ve ilk gün böyle geçer..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Teen FictionMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.