Günler geçer ve cuma günü gelir. Melis annesinin arabasını alır mühendis ile birlikte yola çıkarlar. Yol boyu sürekli birbilerinin bacaklarını okşayıp öpüşürler sohbet ederler. Melis otoyolda düz ve sabit hızda giderken mühendisin penisini şort üstünden okşar sürekli.
Bir köy yolu ayrımında çeşme kenarı bir yer görünce duralım derler . Su içerken üstlerine su fırlatıp eğlenirler. Melisin beyaz askılısı ıslanınca kırmızı dantelli sütyeni belli olunca mühendis Melisi arabaya yapıştırıp öpmeye ve okşamaya başlar. Melis sürekli etrafı izliyor. Ama öyle çok öpüp emiyor ki mühendis fazla tahrik oluyor . arka koltuğa geçip camlara tshirtler geçirip içeriyi görünmeyecek hale getirip sevişmeye başlıyorlar. Mühendis Melisin şortunun içine elini sokup okşarken boynunu emiyor. Melis de mühendisin penisini okşuyor. Melis çok tahrik oluyor ve kucağına atlıyor. Sürtünmeden dolayı çok azan Melis içine alıyor ve çılgın gibi zıplamaya başlıyor.Mühendis zevkten bayılıyor resmen ve acil boşalmam lazım diyip Melisi kaldırıyor ve Melis de zevkten sakso çekmeye başlıyor bu da Mühendisi resmen zevkten havaya uçuruyor ve boşaldıkça emen biri olduğu için arka arkaya zevkten boşalıyor ve Melis bunları yutuyor sonra hadi sıra sende diyor arabayı kirletmemek için arabanın ağaçlara bakan kapısını açıp dışarı çıkıyor Mühendis etrafa bakıyor ve kimse olmadığından emin olunca Melisi bacaklarından tutup dışarı çekiyor ve diz çöküp yalamaya başlıyor. Melis inleyerek boşalıyor sonra Mühendis şişeye su doldurup geliyor ve Melisi güzelce yıkıyor sonra giydirip çeşmeye gidiyorlar ve ellerini ağızlarını yıkayıp etrafı toplayıp arabaya geçiyorlar ve çok yorgun oldukları için koltukları yatırıp birbilerine bakarak müzik dinliyorlar.
Tekrar yola koyulup kamp alanına geliyorlar. Çalılıkların arasında ki kumsal düzlüğe çadırı kuruyorlar ve aracı da geceleri rüzgarın eseceği yöne park edip düzeni kuruyorlar ve akşam çadırda sarılıp öpüşüp uyuyorlar.
Sabah 7de uyanan mühendis hiç bir şey yapmadan Melisi izliyor sadece yarım saat izledikten sonra kalkıp kahvaltı hazırlıyor. Hoporlörden güzel bir Sıla şarkısı açıp uyandırıyor. Melis uyanınca kahvaltı hazır görünce mutlu olup mühendisi öpüyor. Ve kahvaltı yapmaya başlıyorlar.
Mühendis : Rahat uyudun mu ?
Melis : Evet aşkım senin kolunda uyumak çok huzurlu.
Mühendis : Sen yanımda olduğun her saniye çok mutluyum.
Öpüşüp kahvaltıya devam ederler. Kahvaltı bittikten sonra Melis bikinisi giyiyor . Beyaz poposunu tokatlayıp denize geçiyor mühendis.
Melis : Ooo çok soğuk.
Mühendis : Evet ama alışmaya çalışma burası hep soğuk ben seni ısıtırım.
Melis : Nasıl ?
Melisi kucaklayıp denize giriyor birlikte . Melis soğuktan çığlık atıyor Mühendis de suya fırlatıyor sonra sonra üstüne atlıyor. Ve sarılıyor. Melis her yerim donuyor diyor. Mühendis de arkadan sarılıyor göbeğini okşuyor. Ve penisini sertleşince poposunun üstünde yatırıyor.
Mühendis : Hissediyor musun ?
Melis : Neyi ?
Mühendis : Sürekli sevişen ve soğuk suda olan bir penisi hala sertleştiriyorsun.
Melis : Bak sen . Sen hep azgınsın.
Mühendis : Tamam da soğuk sudayız ve dün çok heyecanlı bir ilişki yaşadık yorgunum ama o kadar güzel bir tenin ve auran var ki her an senin teninle bütün olmak istiyorum.
Melis : Gir
Mühendis : Emin misin ?
Melis : Arkadan gir ilk kez deneyeceksem sen ve su ile olması en güzel deneyim olur.
Mühendis şortun içinden çıkarıp önce bikini üstünden bacak arasından sürtüyor bir yandan da boynunu emiyor. Eliyle önden amını okşarken arkadan alttan sürüyor.
Melis : Gir (sessiz ve azgın bir sesle)
Külotunu sıyırıp Melisin bir bacağını kaldırıp yavaşça sokmaya çalışıyor ama çok dar olduğu için giremiyor.
Melis : Acıma(sessiz ve azgın bir sesle)
Mühendis : Kendime acıyorum çok dar :D
Melis : Gir lan .
Lan mı diyip köklüyor bi anda ve ikisi birlikte yüksek sesle ah diyor ve etrafta 1-2 kişi ve uzak olduğu için fark ettikleri için bakıp uzaklaşıyorlar. Ve mühendis seriye bağlıyor. Melis acısını sessiz bir zevkle yaşıyor sonra dayanamayıp önünü dönüp beline 2 bacağıyla sarılıp önden sokturup suda sırt üstü yatıyor. Ve kendini çekip çekip seri git gel yapıyor . Ve mühendis de yatıyor denizde birbirine kenetlenip sevişiyorlar. Ve arada dinleniyorlar ve 2-3 saat ara ara boşaldıktan sonra mola verip bunu yapıyorlar çünkü hayatlarında ilk kez deneyip çok zevk aldıkları bir şey yaşıyorlar.
Mühendis : Ya sen nasıl bir şeysin
Melis : Bilmiyorum ama asla aklıma gelmeyecek şeyler.
Mühendis : Senle sadece seni izleyerek bile mutlu olan biri için bu nasıl bir keyif tahmin edemezsin
Melis : O zaman bu gün sadece yatalım çok yoruldum
Mühendis : Tüm gün sadece sana sarılıp müzik dinlemek istiyorum.
Denizden çıkıp yemek yiyip çadırda müzik dinlerler sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Teen FictionMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.