Tatil sonrası sabah seksi

13.3K 19 3
                                    


Yorgun ve mutlu bir şekilde geri dönen çiftimiz mühendisin yatağında pazar sabahı uyanıyorlar. Uyku sersemi bir şekilde  Melis mühendisin penisini okşuyor mühendis de göğsünü okşarken öpüşüyorlar. Yeni uyanan azgın çiftimiz birbirini okşarken.

Melis :  Günaydın aşkım.

Mühendis : Günaydın hayalim.

Melis : Aşkım yalar mısın beni ?

Mühendis : Bebeğim bu nasıl azgınlık yorulmadın mı ?

Melis : Yoruldum ama doymadım. 

Mühendis : Ben de sana doyamıyorum da az uyanayım aşkım ya... İstersen üstüme çık sertleştirdin zaten.

Melis : Of tamam .

Melis mühendisin üstüne doğru döner ve penisi bacak arasında gezdiriyor azdırıyor. Sürekli üstünden sürterek git gel yapıyor. Melis iyice azdıktan sonra içine alıyor ve yavaş yavaş git gel yapıyor. Göz göze geliyorlar ve şehvetle birbirine bakan çift azgın ve mutlu. Mühendis melisin göğüslerini okşayarak Melisin sikişinden keyif alıyor. 

Mühendis : Sen nasıl bir lütufsun bana ya .

Melis : Öyle miiii nedenmiş...?

Mühendis : Senin gibi hatunu arasam bulamam ama burda beklemediğim anda karşıma çıkıp hayal edemeyecek kadar inanılmazsın.

 Melis : Ohhh boşalcam aşkım...

Mühendis : Boşal bebeğim içinden çıkarma ben boşalmıcam daha 

 Melis hızlanır ve 4 nala at sürer gibi zıplamaya başlar. sonunda inleye inleye boşalır. Ama Mühendisi içinden çıkartmaz ıslak ıslak daha zıplamaya devam eder. Mühendisi inletmeye başlar 3-4 dakka hiç durmadan devam eder Mühendisin zevkten geldiği şekli gördükçce daha da hızlanır.

Mühendis : Boşalcam bebeğim kalk istersen.

Melis kalkar ve hemen sakso çekmeye başlar. Mühendis inlemeye başlar yorgunken bu kadar boşalmayı hayal bile edemezdi Melisin mükemmel sabah seksi sonrası Mühendis de Melis de bayılır resmen ve Melis mühendisin üstüne yatar ve öpüşerek yatarlar.

Mühendis : Keşke hep bu şekilde senin tenin üzerimde günlerce senin kokunu çekerek yataktan hiç kalkmasam...

Melis : Keşke bebeğim ya.. seninle olmadığım her saniye ufaklığın aklıma geliyor...

Mühendis : Kendim gibi bir hatun bulduğum için cidden çok şanslıyım. Keşke sende bizle çalışsan... yanımda olduğun her an heyecanlanıyorum..

Melis : Ben de seninle olmayı isterim ama şartlar... Neyse kahvaltı hazırlayalım mı çok acıktım ?

Mühendis : Ben böyle mutluyum ya açım ama sana daha çok açım.. kalalım böyle ...

Melis : Tamam bi tanem..

1-2 saat daha sarılarak yatarlar sonra bir şeyler izlerler... Ve Mühendis kalkıp Melisi de kucaklayıp duşa götürür.

Mühendis : Hadi önce ben seni yıkayım sonra sen beni yıka ama sex yok tamam mı ? 

Melis : Tamam

Mühendis melisin her yerini güzel güzel yıkar vajinasının içini de güzelce temizler.

Melis : Aşkım sikine havlu sarıp soksan olur mu içi iyice temizlense...

Mühendis küçük bi havluyu sikine dolayıp melisi domaltıp sikmeye başlıyor. Melis aşırı zevk alıyor ve durma devam et diyor. Mühendis iyice temizledikten sonra çıkarıp havluyu ters çevirip götüne sokuyor bu sefer de. Melis inlemeye başlıyor. Ve yine bırakıyor.

Melis : Ya niye çıkıyorsun çok zevk alıyordum. 

Mühendis : Aşkım seks yok dedik temizlemek için yaptık azma artık yeter ya .

Melis : Of tamam hadi otur ben de seni yıkayayım .

Tabureye oturtup başını yıkıyor mühendisin ve ayağa kaldırıyor sırtını ve vücudunu sabunladıktan sonra sikini sabunlayıp ovalamaya başlıyor sertleştirdikten sonra mühendisin de gözünün köpüklü olmasından faydalanıp amına sürttürüyor bahane ile .

Mühendis : Melis azma beni de azdırıyorsun yorgunum...

Melis : Sus..

Mühendisin başını yüzünü yıkayıp temizledikten sonra kucağına atlar.

Melis : Sik.

Mühendis : Melis...

Melis : Sik dedim.

Mühendis melisi kucaklayıp duvara yaslayıp sikmeye başlıyor melis inleye inleye kendinden geçiyor. Mühendis bu durumdan çok tahrik oluyor ve 3-4 dk sonra çıkıp gidere doğru boşalıyor.

Mühendis : Melis... bu hafta 1 aylık seviştik resmen yeter bebeğim...

Melis : Tamam bebeğim..

Birlikte kahvaltı hazırlayıp dizi izlemeye başlıyorlar. Birbirlerine sarılarak akşama kadar dizi izliyorlar. Akşam yemek için dışarıdan sipariş verip yataktan resmen hiç çıkmadan sarılarak dizi izleyip uyurlar.

Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin