Çok köyü bir gece geçiren mühendis ofiste kızların ters bakışına maruz kalarak Hülya'dan da Zeynep'ten de olmuş bir şekilde Melis'i de kaybetme ihtimali ile moralsiz olarak çalışıyor.
Sessiz kalıp kimseyle muhabbet etmeyip Melis'ten de uzak kalarak bu durumların Melis'e ve Çaycı ile Aşçıya yansımamasını umut ediyor.
Günlerce böyle devam eden durumdan sonra hafta sonu Melis'ten mesaj gelir.
Melis (wp) : Kaç gündür hiç yazmadın vaz mı geçtin ?
Mühendis (wp) : Belki sen istemiyorsundur diye rahatsız etmek istemedim.
Melis (wp) : Hmm Peki . Nasılsın ?
Mühendis (wp) : Standart. Sen ?
Melis (wp) : İyiyim. Ne yapıyorsun ?
Mühendis (wp) : Çalışıyorum. Sen ?
Melis (wp) : Yatıyorum ben de istersen geleyim anneme uğrarım sende gelirsin beraber kahve içeriz.
Mühendis (wp) : İyi olur seni görmek moral verir.
Melis (wp) : Moralin mi bozuk ?
Mühendis (wp) : Yok çalışmaktan sıkıldım.
Melis (wp) : Anladım canım görüşürüz.
Melis gelir ve annesinin yanına çıkar . Mühendise mesaj atar.
Mühendis : Abla Nasılsın ? Aa hoş geldin Melis nasılsın ?
Aşçı : İyiyiz yavrum sen nasılsın ?
Mühendis : Sıkıldım abla kahve içmeye geldim. :)
Aşçı : İyi yaptın Melis de evde sıkılmış ben de burada tektim iyi oldu .
Yarım saat sohbet ederler aşçının bakmadığı her anda Melisin gözlerine bakar mühendis. Sohbet biterken mühendis çalışması gerektiğini söyleyip ayrılır.
Kız da arkadaşlarıyla buluşacağı için ayrılır ve birlikte kalkarlar.
Mühendis : İyi ki geldin senle konuşmak seni görmek iyi hissettiriyor.
Melis : Yaa öyle mi daha sık geleyim o zaman.
Mühendis : Bizimle çalışsana evrak işleri falan yaparsın
Melis : Okula gideceğim ya.
Mühendis : Gidene kadar çalış senin yakınımda olman bile çok iyi geliyor.
Melis : Yok canım sık sık buluşuruz ama çalışmam.
Mühendisi öpüp ayrılır .
Mühendis de ofise döner çalışmaya devam eder.
Emre : Kanka nasılsın ?
Mühendis : İyi hacı sen ?
Emre : İyi hacı şarkı açalım mı ?
Mühendis : Arkadaşlar rahatsız olmayacak ise ve de benim zevkimi de bilerek bir şeyler açarsan iyi olur.
Emre şarkı açar birlikte söyleyerek çalışırlar saatlerce. Melankolik sitem müzikleri açarlar.
Mühendisin toparladığını gören Betül gıcık olur .
Betül : Zeynep'e mi söylüyorsun bu şarkıları .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Novela JuvenilMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.