Stajyerin ilk işi 3

24.6K 60 1
                                    

Önceki gün geçirilen güzel günün ardından hafta sonu olduğu için stajyer bu sefer mini şort ve sarı askılı giymişti içine de yandan bağlamalı südyen giymişti ve göğüslerini daha dolgun gösteriyordu. Mühendis de şort ve tshirt giymişti. hafta sonuna girdiğimiz için bir çok çalışan da izinliydi sadece yönetici aşçı mühendis ve stajyer vardı. Yönetici de öğlenden sonra gelecekti.  Aşçı üst katta olduğu için ofiste yalnızlar. Kız ofise girer girmez mühendisin dudaklarına yapıştı mühendis de tuttu kucağını aldı ateşli bir şekilde dakikalarca seviştiler.

Mühendis : Güne sayende mükemmel başladım.

Stajyer :  Masa altına gireyim mi ?

Mühendis : Çok isterim ama ya birisi gelirse ? 

Stajyer : Kimse görmez gittiklerinde çıkarım ya da ses duyar duymaz çıkarım.

 Mühendis :Sen bilirsin , hayır demem...

Kız masa altına girer önce yavaşça şortun bağını açar bir yandan da bacaklarına göğüsünü sürter o sırada mühendis sertleşir. göğüslerinin arasına alır penisini. ve git gel yapmaya başlar. Mühendis çok büyük zevk almaya başlar .

Mühendis : Ağzına al hemen

Kız ağzına alır ve 10 saniye sonra mühendis boşalır ve stajyer dudaklarını yalar ve yutar...

Mühendis : Sen nesin ya böyle neredeydin bu zamana kadar ? 

Stajyer : Çok mu hoşuna gitti ? ( der ve masa altından kalkar kucağına oturur. )

Mühendis : Belli değil mi ?

Ve kız tekrar öpmeye başlar erkeğin penisi shortun içine sokar ve sürtünmeye başlar..

Stajyer : Sikmek ister misin ? 

Mühendis : Çok...

Stajyer şortun arasından külotunu açar ve içine alır ... ve derin bir oohhh çeker ikisi de. 

Mühendis hızlanır ve çok zevk almaya başladığını fark ettiği anda ayağa kalkar kızı kucağında banyoya götürür boşalacağı zaman indirip ağzına sokar ve yine ağzına boşalır.

Mühendis : Yeter çalışmamız lazım .

Stajyer : Tabi mühendisim ( gülerek )

İkisi de giyinir stajyerin götünü şaplak atar 

Mühendis : Hadi bakalım işini de böyle güzel yap.

Stajyer : Daha iyisini yapacağım. 

Mühendis : Hadi bakalım.

Öpücük kondurup çalışmaya başlarlar. Öğlen olur ve yönetici de gelir yukarı çıkarlar masaya otururlar karşılıklı. Stajyer masa altından mühendisin bacağına sürtünür . Mühendis gözleri ile yapma der. Çok tahrik olur ve penisi belirginleşmeye başlar. Yemeği yavaş yemeye başladı çünkü ayağa kalkınca belli olacak. Herkesin kalkmasını bekler. Yönetici kalkar .

Mühendis : (ayağa kalkıp penisini göstererek) Kızım sen deli misin ? 

Stajyer : ( Gülerek ayağa kalkar ) Evet.

Yanına gider shortun üstünden avuçlar mühendis de poposuna şaplak atar.

 Mühendis : Al şu tepsiyi de götür aşçı görmesin böyle.

Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin