info; wp=whatsapp
Stajyer gittikten sonra her gün mesajlaşmaya ve sexting yapmaya devam ettiler.
Bir gün çaycının kızı sarışın çıtır güzel bir kız geldi , annesine uğramış.
Kız 20 yaşlarında 150-160 boylarında ince belli uzun sarımsı kumralımsı saçları var göğüsleri ortalamanın altında bir büyüklükte ama diri poposu da küçük ama dikti.
Şaşırmış mühendis çünkü annesi kara kuru biri iken böylesine güzel bir kız şaşırtmıştı. Annesi ile muhabbeti iyi olduğu için yanlarına oturup kahve sohbetine dahil oluyor. Saatlerce güzel sohbetler ediyorlar ve kızın çok iyi fal baktığını söylüyor annesi. Mühendisimiz de bakmasını talep ediyor kız da o zaman boş bir odaya geçelim diyor. Ve kızı memurların odasına götürüyor hafta sonu olduğu için kimse yoktu.
Mühendis : Pek inanmam ama önce sen tahmin etmeye başla bakalım tutturacak mısın ?
Sarı : Göreceğiz.
Kız bir şeyler anlatıyor ama hiç tutturamıyor . Ve kızın her sorusuna aslında bir dram cevap veren mühendisi daha çok merak ediyor.
Sarı : Senin çok karışık bir hayatın var en iyisi sen kendin anlat senin için de sakıncası yoksa
Mühendis ailesinin boşanmış olduğunu farklı kişilerle evlendiklerini vs. uzun uzun anlatıyor kız da garip bir duygu yoğunluna giriyor. Normalde şişman bir erkek olduğu için hiç duygusal bir bağ düşünmez iken mühendisin duygusal ve zeka olarak güçlü biri olduğunu anlayınca etkileniyor.
Sarı : Vay be ilginç zor bir hayatmış. Kusura bakma yaranı deştiysem.
Mühendis : Bu şekilde büyüdüğüm için bana normal geliyor alıştım yani o yüzden özürlük bir durum yok merak eden güzel insanlara da anlatmaktan çekinmem istediğini sorabilirsin.
Sarı : Daha çok tanımak isterim seni başka zamanlarda konuşuruz. Şimdi sıradakilere bakayım :)
Mühendis : Ha ha doğru diğer arkadaşlar daha çok inanıyor sabırsızlardır :D
Mühendis kapıyı açar sarı çıkar içeri girince vay be çok ilginç biriydi diyip diğer arkadaşı fal bakmak için çağırır.
Yönetici : Hayırdır ne gördü.
Mühendis : Bir şey göremedi yanlış tahmin etti :D O yüzden sorup anlattırdı hayatımı.
Yönetici : Haha .
Kız herkesin falına baktıktan sonra çay içmek için oturur mühendis de yanına gelir sohbet ederler . Telefon alırlar. Sonra kız annesine yardım eder ve akşam giderler.
Tekniker çocuk çok hoşlandığını söyler herkese ama işten ayrılacağı için söylememe kararı alır. Herkes söyle ya yaşlarınız da tutuyor falan diyor. Çocuk gaza gelip açılıyor ve kız sevgilim var diyip red ediyor.
Günler geçiyor bi hafta sonu tekrar geliyor dar bir kot ve beyaz tshirt giymişti siyah dantelli sütyenide belli oluyordu. Kız yine herkese fal bakıyor. Bu sefer Mühendise bakarken daha çok tanıdığı için bakalım bu sefer neler bakacak acaba diyip tekrar odaya geçiyorlar.
Sarı : Nasılsın ?
Mühendis : Seni gördüm iyi oldum umarım sen de iyisindir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Roman pour AdolescentsMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.