Anne ile tanıştırma öncesi tahrik

10.2K 17 1
                                    


Uzun süre rutin çalışma düzeninde ilerleyen Melis ile sürekli whatsapp da sohbet eden mühendisimiz Melis'i tatile davet etmeyi planlıyor. Ve bir hafta sonu kahve içmek için buluşuyorlar.

Mühendis : Nasılsın canım ?

Melis : İyiyim aşkım sen nasılsın ?

Mühendis : Özlemiştim seni gördüm iyi oldum. 

Melis : Oy kıyamam ben de çok özledim ama yaz okulu işleri vs yoğundum biliyorsun. 

Mühendis : Evet biliyorum yoruldun sen de. Tatile gidelim diyorum o yüzden eğer istersen.

Melis : Aaa çok iyi düşünmüşsün. Çok isterim ama annemden gizli gitmem imkansız nerdeyse.

Mühendis : İlişkimizi açıklasak mı ?

Melis : Ciddi misin ? 

Mühendis : Başkası olsa aklıma bile gelmezdi. 

Melis : Bilmiyorum annem seni sever ama daha önce bir bildiği ilişkim olmadığı için kabullenir mi bilmiyorum.

Mühendis : Denemeye değer. Seninle çekinmeden saklanmadan ilişki yaşamak istiyorum.

Melis : O zaman anneme söyleyelim akşam .

Mühendis : Şimdi nereye gidelim nasıl bir tatil istersin onu söyle. 

Melis : Sessiz sakin doğal bir yer olsa.

Mühendis : Kamp ?

 Melis : Hiç yapmadıım ama merak ediyorum.

Mühendis : Yerde yatmak pek rahat olmayabilir ama üstüme yatarsın :D Sabahları direkt uyanıp yüzebiliriz de.

Melis : Olabilir nereye gidelim ?

Mühendis : Ayvalık ?

Melis : Çok iyi olur.... Hadi gidelim anneme söyleyelim.

 Mühendis : Hadi gidelim.

Eve giderler ve annesi evde yoktur. Annesini arar ve akşama kadar günde olacağını söyler gelmeden haber ver sana sürprizim olacak ona göre der ve kapatır.

Evde kimse olmadığı için birlikte Melisin yatağına geçip PC'den film açarlar. Melisin arkasında sertleşen mühendis sürekli öpmeye ve okşamaya başlar. tshirtün üstünden göğüslerini okşar bir yandan boynunu öper . Melis tahrik olur elini arkaya atar ve pantolon üstünden okşar . Mühendis elini içine sokar sütyenin içine sokup okşar melis de pantolon içinden okşamaya başlar sonra  pantolonları indirip külotun üstünden sürtmeye başlar . Melis mühendisi sırt üstü yatırıp üstüne çıkar. Külot üstünden sürterken üstlerindekileri çıkarıp öpüşmeye başlarlar. Melisin diri ve pembe meme uçlarını aşkla çok azgın bir şekilde emmeye başlıyor. Melis çok tahrik olur mühendisin boxerını açar kendi külotunun arasına sürttürür . İkisi de çok azgın bir hale gelir ve Mühendis Melisi sırt üstü yatırıp memelerini emmeye devam eder bir yandan kültorunu da çıkarıp okşar . Melis aşırı tahrik olur mühendis ufak ufak aşağı iner ve Melisi çıldırtacak şekilde dillemeye başlar . Melis kıvranır çok azar ve "Hadi gir içime " der Mühendis bu sefer penisini sürtmeye başlar ucunu sokup oynatır Melis artık çıldırmış bir şekilde "hadi gir "der . Ama çıldırtmaktan zevk aldığı için sokmaz Melis kıvranır da kıvranır bi yandan öpüşürler ve annesi kapıyı açar bir anda toplanmaya çalışırlar Melisi annesini ikna etmesi için bu şekilde azdıran mühendisimiz gülerek toplanır ve Melisin çalışma masasına oturur. Melis de yatakta oturur ve  annesi içeri girer.

Aşçı : Hayırdır sen niye buradasın ?

Melis : Annem hadi içeri geçelim konuşalım.

Aşçı : Niye senin odanda ?

Melis : Seni bekliyorduk sürpriz yapacaktık ama sen habersiz gelince olmadı.

 Aşçı : Ne sürprizi imiş o ?

Mühendis : Ablacım oturup konuşalım salonda

İçeri geçerler.

Aşçı : E hadi ?

Melis : E anne şey...

Aşçı : Ne ? 

Melis : Biz şey...  

Aşçı : Ne kızım söyle ? 

Mühendis : Sevgiliyiz 1 aydır ve cidden birbirimizi sevdiğimiz görünce size de söylemek istedik.

Melis : Evet anne. 

Aşçı : Belliydi zaten.

Melis : Nasıl ?

Aşçı : Anneyim ben sizin gözlerinize bakınca anlıyordum. 

Melis : Peki tatile gideceğiz izin verirsen ?

 Aşçı : Ne zaman ?

Melis : Sen izin verirsen bakacağız ona da .

Aşçı : Nereye peki ?

Mühendis : Ayvalık'ta kamp yapmayı düşündük .  

Aşçı : İyi tamam gidin. 

Mühendis : Haftaya uyar mı hafta sonu 2 gün ?

Aşçı : Koca insanlarsınız istiyorsanız gidin.

Melis Annesini öper mühendis elinden öper ve ayrılırlar.

Melis : Hadi sana gidiyoruz. 

Mühendis : Niye ?

Melis : Konuşma gidiyoruz yarım kalan işimiz var.

Eve gelirler Melis her şeyi 10 saniyede çıkarır mühendisi de soyar duşa götürür  ve domalır  " hadi sok " der mühendis bacağın birini tutup kaldırıp pompalamaya başlar. Melis "eveet  evet "diye inler. Mühendis daha da hızlanır dakikalar geçer ve Melis boşalır ama bir şey olmamış gibi sikişmeye devam ederler ıslak kaygan olduğu için daha da zevkle ve hızlı sikmeye başlar . Mühendis de boşalır ve 2si de çok yorgun bir şekilde birbirlerini yıkadıktan sonra odaya geçer ve yatarlar.

Mühendis : Nasılsın ? 

Melis : Çok mutluyum sen . 

Mühendis : Hayal gibi.  

Melis : Hadi Ayvalık planı yapalım

 Mühendis : Sarımsaklıda badavut girişinde çalıların arasında bir yer var kumsala çadırı kuracağız her gün sevişerek uyanıp denizde devam edeceğiz.

Melis : Ooo plan da hazır. 

Mühendis : Planlık bir şey yok seninle olmak tek hedefim...

Melis öpüşmeye başlar ve omzunda uyuya kalır sonrasında da.... 

Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin