Stajyerin gitmesinden sonra rahatlayan , Çaycı kızı ile de ciddi düşünmeme kararı alan mühendis işine odaklanır . Yeni Mühendise işi öğretmeye devam eder kendi yaşlarında olan kumral klasik Türk kızı olan Tekniker ile diğerlerinin aksine daha uyumlu sohbet kuruyorlar. Yeni Tekniker de sorularını mühendise sormaya başlıyor. Yeni mühendis de o tekniker ile arasının kötü olmasından dolayı çalışmayı böldüğü için ters bakıyor hep.
Bu durum üstüne mühendis hepsine artık kendiniz ayrı çalışıp takıldıklarında sormalarını söylüyor.
Yeni M. : Mola versek mi çay sigara yapalım.
Mühendis : Sigara içmiyorum ama çay kahve içelim. Siz de gelin ( Teknikerlere ve şef yardımcısına seslenerek )
Şef Y. : Eee neler yaptınız görüşmeyeli işler nasıl gidiyor.
Tekniker : İyi gidiyor şefim.
Mühendis : İyi gidiyor da hacı yine gece çok çalışmamız gereken günler gelecek gibi.
Şef Y. : E zaten o kaçınılmaz. Yeni gelen arkadaşlar hızlı adapte olup destek verebilir konuma gelirse daha hızlı atlatırız bu işleri.
Yeni M. : Sayenizde çok şey öğreniyorum inşallah istediğiniz seviyeye gelirim.
Yeni T. : Ben çalışmanıza ayak uydururum nasıl olsa biz de yatılıyız şantiyede geceleri ben de destek vermeye çalışırım.
Mühendis : İyi olur :)
Şef Y. : Gençler siz işinize geçin biz bir mühendisim ile birlikte özel konuşalım.
Mühendis : Noldu aga ?
Şef Y. : Kızların durumu nedir ?
Mühendis : Aralarında bir soğuk savaş var sanırım sevgilileri de yok.
Şef Y. : İyi kullanırız bunu :D
Mühendis : Benim stajyer arada geliyor çaycının kızı ile de ilişkim başladı.
Şef Y. : Yuh ne ara yaptın. O zaman kızları bana pasla.
Mühendis : ikisi birlikte yaşıyor nasıl yürüteceksin aynı anda ?
Şef Y. : Twix misali :D
Mühendis : O zaman ara sıra sohbetlerde sana paslıyım konuları :D
Şef Y. : Adamsın . Hadi gidelim bizde.
Ofise geçerler bazı soruları mühendise soran kızları şef yardımcısına yönlendiriyor o daha iyi bilir diyip. Kızlarla sakin ve samimi olarak iletişim kuran Şef Y. iki kızla da iyi iletişim kurmaya başlıyor.
Tekniker çocuk ise yeni mühendis ile samimi olmaya çalışıyor. Durumu fark eden Mühendis ve Şef Y. madem öyle Tekniker kıza odaklanıyor.
İki - üç geçtikten sonra Tekniker Mühendisle özel konuşmak istiyor.
Yeni T. : Ya seninle kafamız uyuşuyor iyi arkadaş olabiliriz gibi o yüzden sana sormak istedim. Şefin sevgilisi falan var mı acaba ?
Mühendis : Yok . Hayırdır ? :D
Yeni T. : Çok kibar akıllı biri samimi de . Denemek isterim.
Mühendis : Dene tabi ki iyi çocuk.
Yeni T. : Üzmez umarım.
Mühendis : Yok yok :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Roman pour AdolescentsMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.