Çaycı kızla çok güzel bir ilişkiye başladığı günün ertesinde 2 kız iş başvurusu için yöneticinin yanına gider.
Kızlardan biri kendi yaşına yakın olgun ve düz Türk kadını idi. Diğeri de yeni mezun olduğu belli hafif balık etli tatlı bir kızdı.
Aradan zaman geçer ve yönetici iki kızı da ofise getirip;
Yönetici : Arkadaşlar 2 hafta sizinle işi öğrenip çalışacak ve hangisinden memnun kalırsanız onunla devam edeceğiz.
Büyük olan tekniker onu ofisteki teknikerin yanına yeni mezun olan mühendisi de bizim mühendisin yanına verir.
YENİ Mühendis : Herkese merhaba.
YENİ Tekniker : Merhabalar..
Ofisteki herkesle tanışırlar
Gün böyle tanışıp iş anlatarak geçer. Mühendisin aklına takılan tek şey yeni mühendisin Stajyer kızla aynı okuldan olması olur . Gece ona mesaj atar sexting yaparlar ve uyumadan önce konuyu açar ver sorar o da tanımadığını ve geldiğinde tanışmak istediğini söyler.
Ertesi Gün Yeni M. ile çalışırken çaycının kızı gelir. Mühendisin konsantrasyonu dağılır.
Sarı : Herkese merhabaaaa
Mühendis : Hoş geldin.
Sarı annesinin yanına gider.
Yeni M.: Bu kim ?
Mühendis : Bizim çaycının kızı.
Yeni M.: Güzel kızmış.
Mühendis : Öyle galiba.
Yeni M.: Hiç dikkatli bakmadın mı ?
Mühendis : Alıcı gözle bakmadım ama hoş kız .
Yeni M.: Sevgilin var galiba ?
Mühendis : Yok.
Yeni M.: Ne bileyim normalde sevgilisi olmayan bir erkek bakar diye...
Mühendis : O zaman sana da mı bakayım ?
Yeni M.: Ben o kadar güzel değilim.
Mühendis : Gayet tatlısın güzelsin.
Yeni M.: Teşekkür ederim.
Mühendis : Hadi çalışalım .
Saatlerce çalıştıktan sonra çay içmeye giderler mutfağa mühendisin çaycı ve kızıyla samimi olduğunu görür yeni mühendis o da sohbet dahil olur. Tekniker kız biraz soğuk duruyordu herkesten.
Tekniker : Hadi biz de gidelim
Yeni T. : Olur
Tüm ofis sohbet ederler tanışırlar.
Yönetici : Sohbetiniz daim olsun gençler.
Herkes bir anda kalkıyorduk zaten moduna girer.
Mühendis : Buyur şef beraber olsun.
Yönetici : Yok işim var
Der ve odasına geçer. Herkes de masa başına geçer.
Yeni T. : Bak ya senin yüzünden laf yedik
Tekniker : Ne alaka ?
Mühendis : Ne alaka cidden ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Genç KurguMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.