Stajyerin intikamı

9.2K 22 0
                                    

(Aşçının Kızı : Melis  , Çaycının kızı SARI : Hülya , Şef Yardımcısı :  Emre, Tekniker : İlker , Stajyer : Zeynep , Yeni Mühendis :  Betül, Yeni Tekniker : Yıldız)

Sabah herkes işe geldiğinde dün gece yaşananlardan sonra sabah herkes bir şey olmamış gibi çalışmaya devam eder. Herkesin keyfi yerindedir. Molalarda sohbet ederler keyifler yerindedir. 

Aşçıyı ziyarete kızı gelir kızı ise 170 boylarında güzel fiziğe sahip kumral tatlı bir kızdır. Aşçı ile arası iyi olan mühendisimizle tanıştırıyor önce ve mühendis dalıp gidiyor güzelliği görünce ve masaya davet ediyor annesi ile birlikte.

Kıza bakmaktan gözünü alamayan mühendise annesi esprili bir şekilde laf atıyor.

Mühendis kendini toplayıp sohbet etmeye devam ediyor. 

Herkes sanki dün akşam çaycının kızını sikmemiş gibi davranmasına şaşkın halde sohbete dahil oluyorlar. Kız ve aşçı gittikten sonra herkes hayırdır dercesine bakar.

Mühendis : Hayırdır ne bakıyorsunuz öyle.

Betül : Asıl sen hayırdır dün gece olanlardan sonra Melisin dibine düştün.

Mühendis : Hülya ile ciddi düşünmüyoruz ki. Kendisi takılıyor.

Yıldız : Herkese yürüyor musun sen ?

Mühendis : Size yürüdüm mü ?

Susarlar ve sonra çalışmaya giderler.

Zeynep (wp) : Nasılsın aşkım ?

Mühendis (wp) : İyiyim aşkım sen ?

Zeynep (wp) : İyiyim. Ne yapıyorsun ?

Mühendis (wp) : ( Çalışma alanının fotoğrafını gönderir ) Sen ?

Zeynep (wp) : (Yatakta çıplak foto ile öpücük atar ) Yatıyorum...

Mühendis (wp) : Hafta sonu gelecek misin?

Zeynep (wp) : Yok aşkım yorgunum yatacağım.

Mühendis (wp) : Tamam bebeğim özletme kendini ben çalışmaya devam edeyim. 

Zeynep (wp) : İyi çalışmalar.

Bütün gün Melisi düşünerek çalışır. Melis giderken odaya uğrar herkesle vedalaşır. Tam giderken arkasından kalkan mühendis.

Mühendis : Ya yanlış anlamazsan numaranı alabilir miyim ?

Melis : Olur tabii

Mühendis : Teşekkürler. Görüşürüzz..

Whatsapp profilinie bakar ve çok güzel sexy bir foto görür. Tuvalete gider ve 31 çeker.

Akşam İş bittikten sonra kıza mesaj atar ve kahve içmeye davet eder.

Akşam Hülya ile buluştukları yere götürür. Aynı masada oturup sohbet ederler. Mühendis sürekli Melise dalıp gidiyor. Melis sürekli elini sallayarak kendine getiriyor. 

Mühendis : Çok güzelsin dalıyorum sürekli kusura bakma.

Melis : Teşekkür ederim sen de çok tatlısın

Mühendis : Ya görür görmez tutuldum sana umarım yanlış anlamazsın şans verirsen daha çok tanımak isterim seni..

Melis : Teşekkür ederim ama çok farklıyız ....

Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin