Bir hafta sonu topluca piknik yapma kararı alınır . Aşçı köfteleri yapar stajyer poğaça getirir. Ofisteki diğer çalışanlar ile birlikte baraj kenarı mesire alana giderler. Şirketin minibüsüne binerler. Puantiyeli etek giymiş Mühendis de rahat bir short. Minibüs de ayrı otururlar fark edilmesin diye. Mangal alanına gelirler tekniker çocuk mangalı yakar aşçı ve stajyer sofrayı kurar mühendis müzik açar yönetici de etrafı izler. yere sofra kurulur ve herkes yemeğini yer ve yürüyüşe çıkalım derler herkes patikadan aşağı göle inelim der ama mühendis ve stajyer biz inemeyiz der mühendis kilodan dolayı stajyer de etekten dolayı inemem der. Onlar da yürüyüşe çıkar.
Mühendis : Barajın üstüne gidelim mi ?
Stajyer : Barajın üstünde kimse yok ama.
Mühendis : Daha iyi değil mi ? :)
Stajyer : E hadi gidelim.
Mühendis : Bu arada etek çok tatlı yapmış seni seksi de duruyor.
Stajyer : Teşekkür ederim beğendiysen ne güzel :)
Mühendis : Doğada etek giymen iyi oldu :)
Stajyer : Neden ?
Mühendis : Anlarsın birazdan :D
Stajyer : Hadi bakalım.
Barajın üstündeki beton yol baraj kuruduğu için bakımsız kalmış ve kimse de pek gitmiyor ve büyük bloklar var. Mühendis etraftan kimsenin göremeyeceği büyük bir blok beton buluyor ve kızı oraya çekiyor.
Köprünün demirine yaslanıyor kızı da kucağına alıp dudaklarına yapışıyor. Bacaklarını ve poposunu okşayarak dakikalarca öpüşüyorlar. Kız elini aşağı atıp shortun içine elini sokuyor ve siki çıkarıp bacaklarının arasına koyuyor sonra da külotunu sıyırıp içine sokuyor. Mühendis hızlanıyor Stajyer inliyor. Bir yandan boynunu ve gerdanını öpüyor . Poposunu sıkmaktan kızartmıştı. tam boynunu emerken...
Stajyer : Emme iz kalırsa anlarlar
Mühendis : Anlasınlar umurumda değil.
Stajyer : Yapma beni düşün
Mühendis boynundan aşağı inip göğüslerini emmeye başlıyor. Kız daha sık inlemeye başlıyor bi eliyle de klitorisi okşamaya başladı .
Stajyer : Boşalacağım sanırım.
Mühendis daha da hızlanıyor stajyer daha da inlemeye başlıyor . Kız zıplayarak iniyor ve boşalıyor yere. Mühendis kafasından tutup ağzına sokuyor kız boşalırken o da onun ağzına boşalıyor.
Stajyer : Uzun zamandır böyle boşalmadım.
Mühendis : Ben de böyle bir şeyi ilk defa yaşıyorum. İyi ki seninle tanıştık. Ömrüm boyunca unutamayacağım bir şey yaşattın.
Stajyer : Unutma zaten :)
Mühendis bu sefer kızı köprüye yaslayıp arkasından poposunu yalamaya başladı .
Mühendis : Daha önce arkadan giren oldu mu ?
Stajyer : Hayır . Karşıydım ama sen gir çok istiyorum.
Mühendis : Emin misin benim de ilk olacak.
Stajyer : Gir.
Mühendis iyice ıslattıktan sonra kızı çevirdi öpüştü gözlerine baktı ve onay aldıktan sonra kıza tekrar sakso çektirdi boşaldı ama sikini döllü bıraktırıp kızı domalttı ve döllü sikini götüne sokmaya çalıştı ama girmedi. Zorladı ve bir anda girince,
Stajyer : Aaahhhh
Mühendis : Acıdı mı o kadar çıkayım mı ?
Stajyer : Evet ama devam et aşkım.
Mühendis kökleyerek sokmaya devam etti kız daha çok inlemeye başladıkça eliyle ağzını kapattı. Kızın göz yaşları eline damlayınca durdu.
Stajyer : Neden durdun ?
Mühendis : Ağlıyorsun ?
Stajyer : Zevkten yaş geldi durma
Mühendis daha da sert sokmaya başladı içine boşaldı yine devam etti.
Stajyer : İçime mi boşaldın deli
Mühendis : Evet göt zaten bir şey olmaz.
Stajyer : Salak nasıl temizleyeceğim.
Mühendis : Sikime bez takarım bir ara öyle sikerim :)
Stajyer : Salak . Olur ama mantıklı
Mühendis : Şu ilerde tuvalet vardı gidelim istersen
Stajyer : Gidelim.
Tuvalete giderler ve etrafta hiç kimse yok kızla beraber tuvalete girer kız tuvalette sıçarken mühendise sakso çeker. Mühendis artık boşalamıyor 10 dakika boyunca sakso çektikten sonra .
Stajyer : Boşalmayacaksan yeter yoruldum .
Mühendis : Yeter bebeğim yoruldum bende götünü iyice yıka da bir peçete ile sokayım istersen.
Stajyer : Yok ilk başta kaydı gitti sonradan hepsi gitti sanırım. Eve gidince duşta iyice yıkarım.
Mühendis : Tamam bebeğim hadi gidelim merak edecekler.
Stajyer : Doğru ya.
Piknik alanına dönerler ve herkes çekirdek çitliyor ve bizimkilere gülerek bakıyorlar.
Yönetici : Neredeydiniz 1 saattir.
Mühendis : Barajın üstündeki yoldan devam ettik barajın etrafından döneriz sandık ama yol kapandı bir yerde tekrar tüm yolu geri yürüdük. Sonra arkadaşın tuvaleti geldi oraya gittik falan yorulduk da baya.
Stajyer : Evet ya çok yoruldum. ( kendini yere atar ve uzanır. )
Mühendis de yanına oturur. Tekniker kızın bacaklarına bakar . Mühendis bunu fark edince teknikere sert bakar.
Aşçı : Ne iyi oldu değil mi böyle ?
Mühendis : Evet hava almış olduk iyi geldi.
Stajyer : Evet ya hep yapsak keşke.
Herkes sohbet eder müzik dinlerler.
Stajyer (mühendisin kulağına fısıldayarak) : Nasıl bu kadar hızlı yalan buldun çok zekisin ya.
Mühendis : Teşekkürler seni riske atmamak için en mantıklısını düşünüyorum mecbur :)
Stajyer güler ve sohbete dahil olurlar. Gülüp eğlenirler ve gün böyle devam eder sonra herkesi evlerine bırakırlar. Stajyer direkt duşa gidip kendini temizler. mühendis yorgunluktan duş alıp uyur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Novela JuvenilMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.