Melis ile birlikte uyuduğu için mutlu olan mühendisimiz sabah uyanır ve Melisi yarım saat falan izler yüzünü saçlarını okşar ve keyifle izler... Sonra ufak ufak kulağını boynunu omuzlarını öpe öpe aşağı iner göğüslerini öper emer Melis mırıldanmaya başlar. Mühendisimiz sessizce öpe öpe bacak arasına gelir kasıklarını öpmeye ve yalamaya başlar Melis ise yarı uyanık şekilde hafifçe inlemeye başlar. Vajinasını öpmeye başlayınca çok tahrik olan yarı uyanık Melis mühendisin başına bastırır ve inler. Mühendis de yavaş yavaş dilini içeri sokup çıkartıyor bi yandan yavaşça etrafına sürtüyor dilini.. Melis Mühendisin kafasını okşarken diğer eliyle de göğüslerini okşamaya başlıyor.
Melis : Çok iyisin aşkım boşalacağım ama böyle yaparsan diyor.
Mühendis : İçine girmemi mi istersin devam etmemi mi ?
Melis : Nasıl istersen fark etmez .
Mühendis öpe öpe dudaklarına gelir ve içine girer ateşli bir şekilde öperken bir yandan da sikmeye başlar. Kız inledikçe daha da hızlanır.
Melis boşalır ve ıslak vajinasını daha zevkle siker mühendis ve kucağına alır banyoya götürüp duvara yaslayıp ayakta sikmeye devam eder . Melis zevkten baygın bir şekilde mühendise teslim olmuş durumda mühendis de kızı tabureye oturtup ağzına sokacak iken vazgeçer ve gidere doğru boşalır.
Melis : Neden ağzıma sokmadın ?
Mühendis : Bilmiyorum senle duygusal bir şeyler hissediyorum bu yüzden böyle kaba şeyleri sana yapasım gelmedi ve daha önce yapmadıysan ve yapmak istemiyorsan sen uykulu iken yapmak istemedim.
Melis :Daha önce yapmadım ama senin canın istiyorsa şu an hayır demek istemedim ama ben düşünüp vazgeçtiğin için sana kendimi açtığım için mutluyum.
Melis ile öpüşür birlikte duş alırlar ve Melisi yatağa yatırıp işe geçer.
Emre : Hayırlı olsun kanka yeni sevgili :D
Mühendis : Sağ ol kanka bu sefer tutuldum ama..
Emre : Hülya inşallah sıçmaz ağzına :D
Mühendis : Şom ağızlılık yapma kimse duymasın millet gelecek.
Emre : Tamam tamam hadi şarkı açtım.
Bağıra bağıra şarkı söylerler. İlker ve Yıldız da gelir.
İlker : Abi niye Betül'e öyle yaptın ?
Mühendis : Haksız mıydım ? Ayrıca Yıldız daha verimli çalışıyor. Şef de zaten birinin ayrılacağını söyledi sen neyi sorguluyorsun ?
İlker : Doğru diyorsun da ne bileyim abi .
Mühendis : Sen dışarıda görüşmeye devam et sıkıntı yok dedikodu yapma bizim hakkımızda yeter.
İlker : Tamam.
Öğlen olur Melis annesine uğrar birlikte yemek yerler. Mühendis gözlerine bakmadan duramaz.
Aşçı : Hayırdır ?
Mühendis : Ne oldu abla ?
Aşçı : Gözünü alamıyorsun kızımdan.
Mühendis : Anasına çekmiş güzel kız normal değil mi abla ? :D
Aşçı : Bak sen. Melis ne oluyor kızım ?
Melis : Bir şey yok anne yerken yemeği döktüm ona bakıp güldü sadece.
Aşçı : Öyle olsun bakalım.
Yemeği yer kalkarlar . Aşağı indiklerinde Hülya'nın annesinin yanına geldiğini görür ve direkt ofise geçer Melis'i de uğurlar .
Tüm gün ofisten çıkmayan mühendis çay kahveyi de Emre'den istiyor sadece.
Akşam oluyor ofiste kimse kalmıyor Emre ve Mühendis dışında ve o anda Zeynep geliyor.
Zeynep : Emre bize izin verir misin ?
Mühendis : Gerek yok her şeyi biliyor.
Zeynep : Sen bilirsin. Sen nasıl bir şerefsizsin ya ?
Mühendis : Zeynep zaten ağzıma sıçtın gittin.
Zeynep : Hülya'yı sikmeyi biliyorsun. Aldattın lan göt.
Mühendis : E yoksun başka şehirdesin sen de başkalarıylasın.
Zeynep : Ya siktir git .
Mühendis : Zeynep ben seni seviyordum ama sen sadece cinsellik için var olmayı tercih ettin. Bende seninle olmaktan zevk alıyordum. Ama neyse bitti. Senden özür dilerim kırdıysam Hülya'dan da ayrıldım zaten artık sadece ciddi ilişki arıyorum.
Zeynep : Ne halin varsa gör.
Zeynep çıkar gider Mühendis rahatlamış olur. Çıkarken İlker'e denk gelir ve İlkeri duvara yapıştırıp öper . İlker neye uğradığını şaşırır ama o da öpüşmeyi sürdürür. Sonra kız bir şey demeden çıkar gider.
İlker : Abi ne oldu orada ya ?
Mühendis : Bana kızgın kıskandırmak için yapmıştır.
Emre : E oğlum ben buradaydım bana niye yapmadı ?
Mühendis : Ne bileyim lan.
İlker : Abi Betül de gitti zaten sence şansımı deneyim mi ?
Mühendis : Sen bilirsin biz baya ilerlemiştik iyi kız ama sen adım atıp basit olma o isterse adım atar bir daha.
İlker : Tamamdır.
Mühendis : Emre aç Sago'dan bir şarkı oyuna girelim.
Saatlerce oyun oynarlar ve gece yatar uyurlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ofise Gelen Stajyer +18(BİTTİ)( Dialog + Hikaye + Text )
Teen FictionMühendis ve Stajyerin Ateşli günleri Çaycının kızı Stajyerin intikamı Hikayeler çok ve devam edecek.