A találkozó napja hamarabb eljött mint azt Blue várta és ahogy öltönyét felvette, egyre jobban elfogta az az érzés, hogy valami baj fog történni. A szörnyű emlékképek apjáról és anyjáról szinte megbénították, már épp azon volt, hogy lemondja az egészet mikot Shila lépett be izgatottan.
- Te meg mit csinálsz?- Értetlenkedett látva, hogy barátja épp letépi magáról a zakót.
- Nekem ez nem megy.....- Mondta halkan. Shila közelebb lépett hozzá és szorosan magához ölelte.
- Dehogynem, nagyon erős vagy és ezt ma meg is fogod mutatni mindenkinek. Főleg annak a bolond férjednek.- Forgatta meg szemét, mire Blue vállat rántva kuncogott.- Mi az, hogy nem akar kényszeríteni? Még a vak is látja mennyire odáig vagy érte.- Fakadt ki.
- Mégis mit tehetnék?- Szomorodott el.
- Hát mutasd meg neki mit vesztett.- Mondta könnyelműen.- Mint láttuk elég féltékeny típus, nem lesz nehéz felhívni a figyelmét rád.- Vigyorgott.
- Úgy érzem magam mintha egy romantikus filmbe csöppentem volna.- Morogta miközben megigazította nyakkendőjét.
- Mert ez pontosan az is lesz Happy enddel.- Mosolygott.- Na gyere jönnek a vendégek már.
~
A terem gyönyörű díszekben pompázott , az asztalokat virágok díszítették végig, száz féle süteménnyel és még egy bárpultot is felállítottak. Alxander csak ámult ahogy körbe tekintett, Shila mint mindig most is mindenre gondolt, még táncparkett is volt. Mivel ő volt az est egyik házigazdája már az ajtó előtt állt várva az érkezőket, közben tekintetével végig társát kereste.
Nem telt el sok idő mikor férje lassú léptekkel megjelent a teremben és Alex szinte biztos volt, hogy szíve kihagyott jó pár ütemet, annyira csodálatosan festett a férfi. Tekintetét alig tudta levenni róla, főleg mikor meglátta, hogy felé tart. Blue azonban szinte rá sem pillantott, csak illedelmesen köszöntötte a vendégeket sorba. Alex szinte megőrült közelségétől és alig várta, hogy megérkezzen mindenki és végre beszélhessen szerelmével. De mielőtt észbe kapott Jackson jelent meg mellettük.
- Jackson, örülök, hogy eltudtál jönni.- Mosolygott Blue a férfire.- Remélem jól fogod érezni magad.
- Köszönöm a meghívást.- Biccentett Alex felé.- Abban biztos lehetsz, hogy élvezni fogom, főleg ha a házigazda megtisztel engem egy tánccal.- Nyújtotta kezét Bluenak és kérdőn pillantott a dühtől forrongó Alexanderre, ki csak némán bólintott egy hamiskás mosolyt magára erőltetve. Blue habozott egy pillanatig és csalódott pillantást vetett férjére ki ekkor már elfordult tőlük.
Jackson bevezette őt a terem közepére és egyik kezét derekára helyezve húzta közelebb magához. A zene elindult és csatlakozott hozzájuk még néhány pár. Az egy táncból kettő is lett és Alex már képtelen volt nézni szerelmét más karjában így inkább a kertbe sietett friss levegőért.
- Csak nem féltékeny vagy?- jött a hang a sötétből mire Alex megrettenve fordult a hang irányába.
- Shila, megijesztettél....Miért lennék féltékeny?
- Ugyan, ne is játszd a hülyét. De csak, hogy tudd magadnak köszönheted.
- Ezt meg, hogy érted?- Értetlenkedett.
- Te hagytad ott őt, elég nagy barom voltál.
- Én csak vissza adtam neki a szabadságát, csak azt akartam, hogy boldog legyen.- Mondta, mire a lány felnevetett.
- Boldogság?? Ennyire vak vagy? Hiszen akkor boldog ha veled van. Mikor ott hagytad, senkivel nem beszélt ki sem mozdult az irodájából egy teljes hónapig bevolt zárkózva és azon a napon mikor visszajött az iskolába és melletted volt, akkor nevetett először.- Hadarta idegesen.- Hiszen szeret téged te bolond, és ezt el is mondta volna neked ha akkor nem rohansz el rögtön.- Alex sokkosan hallgatta a lány szavait.
- Én....mit tettem?- Kérdezte elhaló hangon magától.- Mit tegyek most???
- Még kérdezned kell?? Például kezd azzal, hogy kimented partnere kezei közül mert ahogy én látom ő sem túl boldog, hogy más ér hozzá.- Mutatott a táncolók felé. Alex ijedten kapta tekintetét párja felé ki Noahval és Jacksonnal beszélgetett éppen mielőtt kezdődött a következő tánc. Most először látta igazán mennyire is boldogtalan szerelme. Nem várt tovább és minden megmaradt magabiztosságát összeszedve indult el helyre hozni házasságát.
DU LIEST GERADE
Néma vonyítás
WerwolfBlue a város egyik legősibb alfa családjának leszármazottja azonban alfa képességei nem mutatkoznak meg nála úgy mint felmenőinél. Se nem erős se nem magas és még beszélni sem hallották soha iskolában, látszólag egyetlen erőssége a tanulás. Alexand...