Tae szemszög
Kezdek felébredni. A koli szobámban vagyok. Ezt mind csak álmodtam?-Tettem fel magamban a kérdést. De nem lehet, mert iszonyúan fáj mindenem. Hol van Jungkook? Miért nincs itt? Ilyenkor még itt szokott lenni!
Lassan megpróbálom pulcsim ujját felhúzni.
Mikor került rám ruha?
Miért nem haltam meg?
Ki hozott ide?
Egyáltalán ki adott rám ruhát?Mikor sikerült levennem pulcsim, amibe nagyon melegem volt, elém tárult mindkét kezem látványa. Borzalmas volt. Megint előtörtek önutálkozó gondolataim.
Lassan és fájdalmasan sikerült felállnom, és elsétálnom a táskámig, amiben volt fertőtlenítő és fásli.
Miután lefertőtlenítettem magam, mindenhol, azt éreztem, mindjárt kifolyik a belem.
Ha az kiesik a helyéről, meghalok? Gondolom, igen. De nem akarok valamiért. Mi ösztönöz arra, hogy maradjak életben? Nekem nem szabadna. Hiszen én csak egy teher vagyok.Gyorsam betekertem lábaimat, és mindkét kezem. Éreztem, hogy az egyik sebem felszakadt. Megint elkezdtem sírni, ugyanis nagyon fájt.
Megnéztem mennyi az idő. Mikor telt el egy hét? Miért van este nyolc óra? És miért nincs itt Jungkook? Hol van? Mit csinál? Mi van, ha baja esett? Ilyen gondolatok szelték át az agyamat, de hamar rájöttem, hogy a szombati és a vasárnapi napot a nagymamájánál tölti. Elmosolyodtam, talán ebben az évben először. Nagyon rendes mamája van. Vagyis, én nagyon szeretem őt is.
Kicsapódott a szobám ajtaja, én meg elkezdtem rettegni, és összekuporodtam a földön. Megint bántani fognak? Észre sem vettem, de kitört belőlem a keserves zokogás.
A ronda beszéd és a bántalmazás helyett csak két vékony kar ölelt át engem.
-Lisa? -kérdeztem rettegve.
-Tae. -szólt hozzám lágy hangon- miért nem szóltál?
-Lisa. É-én.. Sajnálom, amit tettem.
-Mit sajnálsz? Azt, hogy Jimin majdnem megölt, ha nem érek oda időben!? -emelte fel hangját, ami miatt még jobban elkezdetem sírni. Ő is bántani fog... -istenem, Tae ne haragudj! Nem akartam veled kiabálni. Szólok Jungkooknak, hogy mit tett veled Jimin.
-Ne! Ne szólj neki! Nem akarom őt is ebbe bele keverni! Lisa, Jungkook szereti Jimint!
-Tae. Ez így akkor sem oké.
-De ne szólj neki. Nem bírok ki mégegy csapást.
-Rendben. Gyere, szerintem te is szeretnél beszélgetni. Öntsd ki a lelked nekem- mosolygott rám halványan. Én nem tudok mosolyogni... De jó neki, ő legalább boldog.
YOU ARE READING
Shine Dream Smile -taekook-yoonmin-
RandomJungkook szereti Jimint Jimin szereti Yoongit Yoongi szereti Taet Tae szereti Jungkookot Itt a legnagyobb gond az, hogy Jungkook és Tae legjobb barátok... Lesz ebből szerelem?