ParkJm és tovább 1869 ember
Jkbunny🐰 szeretlek❤️
@ParkJm aha... A nagy ló🍆-t szereted te🙂
@namjoon Hát szerintem nem
|
@Jkbunny🐰 azért ítéltek el, mert nem vonzódok egy olyas valakihez aki még az érzéseit se tudja kifejezni, mert nem beszél?
|
@namjoon ezért még kapsz... Ne beszélj így róla. Nem tudod mit élt át.
|
@Jkbunny🐰 tudom én azt, de attól még beszélhetne...
|
@namjoon huuu bazdmeg te olyan hülye vagy. De annyira hülye. Nem fogod fel hogy nem TUD beszélni?!
|
@Jkbunny🐰 az ellen én nem tudok semmit tenni élje a saját életét engem hagyjon ki belőle.
|
@namjoon igaz barátja vagy egyáltalán? Ha vissza akarod kapni ezek után a bizalmát. Csak szólok hogy nem fogod. Ilyet nagyon nehezen bocsát meg. Szóval. Ne tedd mégjobban tönkre. Segíts rajta inkább.
|
@Jkbunny🐰 chh. Rajta? Még az ördög se tud.
|
@namjoon gyere ide. MOST AZONNAL!@thv megígértél valamit...
|
@Jkbunny🐰 mi van akkor ha az eddigi összes ígéretem egy nagy hazugság volt?
|
@thv meg ne lássalak többé a közelembe.
|
@Jkbunny🐰 nem fogsz sehol látni, mert elköltözök Lisával. És nem maradunk Koreába. Valahogy túl lépsz rajtam. Ha nem akkor így jártál🙂@lalisalalisa én is édesem❤️❤️ne foglalkozz Taehyungal.
|
@Jkbunny🐰 ❤️❤️❤️nem fogok még csak hallani se róla.😘@BoGUMMIE Kook mi ütött beléd?
|
@Jkbunny🐰 inkább Lisába😃
|
@BoGUMMIE ugye nem feküdtél le vele?
|
@Jkbunny🐰 dehogynem. És kurva jó volt.
|
@BoGUMMIE soha. Többet. Ne. Gyere. Vissza. Koreába. Köszi pá👋
KAMU SEDANG MEMBACA
Shine Dream Smile -taekook-yoonmin-
AcakJungkook szereti Jimint Jimin szereti Yoongit Yoongi szereti Taet Tae szereti Jungkookot Itt a legnagyobb gond az, hogy Jungkook és Tae legjobb barátok... Lesz ebből szerelem?