29 avagy epilógus

122 9 7
                                    

Jimin szemszög

-Minden a helyén van? -kérdeztem a srácokat.

-Igen. Ha arra gondolsz, akkor igen. Még úgy alapból minden. Már csak ők hiányoznak.

-Én bekötöttem Tae szemét. -vigyorgott idiótán Yoongi, mire csak egy pofont kapott.

-Jó ötlet volt, de hozd őt ide.

-Mert különben?

-Mert különben apuci megbüntet. -néztem rá olyan komolyan, hogy el is hitte. -amúgy Tae hogy néz ki?

-Hu apám. Szívdögelsztően. Ha Jungkook meglátja, gatyába élvez.

-Oké akkor ezek szerint jól...

Tae szemszög

-Tae gyere idő van. -kezdett el gyengén húzni Yoongi.

-Mikor vehetem le ezt a szart?

-Majd. Gyere.

Elkezdtünk egy random irányba menni, mikor is végre levette rólam. Hát...

És a végén ott állt Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És a végén ott állt Jungkook... Meg a 'pap' aki Namjoon volt. Yoongi csak odavezetett hozzájuk, majd elment jobb oldalra.

-Na, tetszik, szívem? -kérdezte könnyeivel küzködve Jungkook, mire csak hevesen bólogatni kezdtem.

-Hhh... Nem is kell ide szertartás. De azért szeretnétek, ugye? -nézett ránk Nam, mikor már vagy egy perce ölelhettük egymást.

-Hülye vagy...

-Szóval. Kedves Jeon Jeongguk. Elfogadod-e hiteles férjedül Kim Taehyungot, és megígéred, hogy jóban rosszban vele leszel, és vele fogod leélni életed hátralevő részét? Mert ha nem, kinyírlak. -mosolygott rá Nam Jungkookra. Csodás...

-Persze hogy elfogadom. -nézett rám mosolyogva.

-És te, Taehyung? Elfogadod-e hiteles férjedül Jeon Jeonggukot? Megígéred hogy jóban rosszban vele leszel, és vele fogod leélni életed hátralevő részét? -kérdezte tőlem, én meg majdnem nemet mondtam.

-Igen. -nem is kellett nekünk a szokásos 'na most akkor csókokjátok meg egymást' szöveg. Azonnal egymásra hajoltunk.

-Azért ne előttünk csináljátok. -kiabált Yoongi előlről, mire csak zavartan szétválltunk.

-És Ohm.. A gyűrű. -mondta még Nam -Jin hozd őket.

Következő pillanatban élénk ért Jin, és pityeregve adta át a gyűrűket, amit felhúztunk egymás ujjaira.

-Örökké. -suttogta nekem Jungkook.

-Örökké, Kook, örökké. -öleltem meg őt. Csodás életem lesz!

Vége

Hii! Köszönöm hogy velem tartottatok itt is!💜🥹 Öhm igazából én szerintem a végére kicsit összecsaptam szegényt, nem így terveztem a végét... Ha valakit érdekel, itt van 10 tény a könyvről, aki esetleg valamit nem értene:

1.: Jennie és Lisa maffia tagok voltak. Lisa sose volt igaz barátja Taehyungnak.

2.: Hyunjinék Kook általános iskolás haverjai voltak, de elköltöztek messzire, és ezért tudtak ritkán beszélni.

3.: Bogum pedig. Tae régi barátja. És Kook után a legjobb.

4.: Én úgy terveztem, hogy vagy Tae vagy Jungkook meghal... De nem így lett.

5.: Jungkook mindig is szerette Taet, csak félt.

6.: Én személy szerint a végére nem nagyon szerettem írni. De megérte mert befejeztem. Azon is gondolkoztam, hogy kiírom, hogy nem lesz folytatás, de befejeztem☺️

7.: Jimin is maffia tag volt, ő csak nem akart meghalni. De kilépett. Mert megölte a főnököt. És onnantól azt csinált, amit akart.

8.: Jungkooknak erős hangulat ingadozásai szoktak lenni, bár ez a könyvből nem derült ki.

9.: Tae depresszióban szenvedett régen.

10.: Yoongi sose szerette Taet. Csak álca volt Jimin mellett. Nem írtam bele, de Yoongi és Jimin össze jöttek idővel.

Köszönöm, hogy olvastátok! 😙 Sziasztok👋

Shine Dream Smile -taekook-yoonmin-Where stories live. Discover now