17

91 10 3
                                    

Yoongi és további 1 378 209 ember

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi és további 1 378 209 ember

tae vissza jöttem...

ParkJm végre...
|
tae gyere be a kórházba és meghallgatlak.
|
Jkbunny🐰 ezek után még képes vagy megbocsátani neki?
|
tae nyugi, tudom, nem rosszból csinálta. Vagyis, valami nagyon olyat sejtek.
|
Jkbunny🐰 ha te mondod...

BoGUMMIE istenem istenem😭😭 erre vártam mióta! Majd mesélj nekem angyalom!!! 😭😭😭❤️
|
tae azzal lesz egy kis gond, de valahogy megoldjuk.😊❤️
|
BoGUMMIE nem mehetek be?!!??
|
tae dehogynem... Ne haragudj, ha félre érthető voltam. Mindennél jobban szeretném, ha bejönnél te is és a többiek is..
|
BoGUMMIE jajj istenem. Ne haragudj, csak kicsit felhúztam magam. Ők is bejönnek és kifaggatunk.
|
tae haljrá...

Sóhajtva rakom le a telefonom magam mellé, és Jungkookra nézek.

-Tae, miért nem beszélsz? -mondanák mindent Jungkook... De nem tudok. Képtelen vagyok rá.. -Taehyung! -szólt eréjesen rám, de csak lehajtottam a fejem -Kim Taehyung! -ordított rám, mire összekuporodtam és könnyeimet útnak engedtem. Sose hívott így még... Egyszer sem. Nem tehetek róla... -Taehyung beszélj vagy elmegyek! -nem érted meg hogy nem lehet? -Jolvan, te akartad -sóhajtott, majd ment volna el, de pulcsija ujjánál visszafogva megakadályoztam ebben -na mivan hirtelen fontos lettem? -kérdezte gúnnyal hangjában, én pedig csak mégjobban összekuporodtam -mit szeretnél? Beszélni? Jó lenne! -némán elővettem a telefonom, és írni kezdtem, amit csak lejátszott a monoton robot hang.

-Képtelen vagyok megszólalni. Akárhányszor próbálom, nem megy. Egy hang se jön ki a torkomon. Kérdezd meg az orvost, mitől lehet ez... -néztem rá könyörgően, mikor vége lett a szövegnek.

-Istenem Tae... Ne haragudj. Nem kellett volna rád kiabálnom. Annyira sajnálom. Ha tudtam volna, akkor... Nem bánok veled olyan lekezelően.

Újra csak elkezdtem írni, közben pedig magyarázott.
-Nekem elég hogy itt vagy. De most menj már és kérdezd meg.

-Megyek már. Itt maradok melletted. Örökre.

Az a baj, hogy elhittem. Naiv voltam nagyon. Kim Naiv Taehyung. Ez lesz az új nevem...

Shine Dream Smile -taekook-yoonmin-Where stories live. Discover now