5

125 13 8
                                    

-visszaemlékezés 1 évvel ezelőttre (Taehyung szemszög)-

   Felelsz vagy merszet játszottunk heten egy házi bulin. Ott volt Namjoon, Jin, Yoongi, Jimin, J-hope, Jungkook és én. Akkor még jóba voltam Jiminnel. Vagyis úgy ahogy. Emlékszem, egy kérdés miatt ment tönkre a barátságunk. Éppen Hobi kérdezett.
-Yoongi. Felelsz vagy mersz?
-Hmm. Felelek. -senki nem mert merni, amikor Hobi kérdezett. Féltek tőle, mert nagyon pszichopata tud lenni. Talán a kérdéseinél is hazudtak mind. Tudtam hogy olyat fog kérdezni, ami fájni fog neki. Éreztem.
-Nagyon jó. -húzta gonosz mosolyra a száját- szóval. El kell mondanod őszintén, hogy kit szeretsz. Vagy ezt a sörös üveget eltöröm a fejeden.

   Megfagyott a levegő. Sose hittem volna, hogy képes ilyet mondani. Azóta a nap óta nincs velünk Hobi. Kirúgták, mivel kiderült, embereket fenyegetett. Rengeteget.

   Yoonginak nem volt más választása, csak elmondta az igazat, amit mindenki sejtett.
-Hát, bazdmeg te egy pszichopata vagy. Komolyan, képes vagy ilyet kérdezni? Ez fenyegetés. -védte meg Jin. J-Hope csak elnyomta a kezén a cigiccsikket amit szívott éppen. Kapott egy pofont Namjoontól.
-Csönd. Na, szóval? Mi a válaszod? -tartotta fölé a tényleg üvegből lévő anyagot. Mindenki félt. Hisz tudtuk, hogy megtenné tényleg. Hobi ölt már embert.

-Én... -kezdett bele- nincs más választásom. Tudom, hogy megtennéd. Szóval én Taehyungot szeretem. És ez az igazság. Most pedig tűnj innen. Meg se lássalak többé. -nézett rá olyan szemekkel, hogy szerintem az olasz maffia is befosna.

   Ránéztem félve Jiminre. A szemében ott forrt a düh. Tudtam, hogy ma kapni fogok. Feszült volt a légkör. Hobi elment. Azóta nem láttuk szerencsére.

-1 órával később-
-Taehyung! -szólt az ajtónk elől Jimin. Muszáj lesz kimennem, ha nem akarok még nagyobbat kapni tőle. Óvatosan, nehogy felkeltsem Jungkookot (ő egyébként a szobatársam) mentem kifele.
-Igen?
-Gyere velem. Elmegyünk sétálni.
-Ööö oké...

   Odaértünk egy közeli sikátorhoz. Itt már ötször vertek meg. Jimin is mindig köztük volt. Ennek ellenére én nem utálom őt. Azt hiszem most kezdett el igazán utálni.
-Na ide figyelj. Te ne csábítgasd Yoongit, mert ő az enyém. -egy pofon- és ne merj vele össze jönni, mert nem tudom, miért tetszik neki egy olyan szutykos mocsadék, mint te-még egy pofon- hidd el, te nem kellesz senkinek, mert ellopod a másik tulajdonát-harmadik pofon.
-Jimin! Fogd fel, hogy nem szeretem őt. Én mást szeretek!
-Kuss! Még kifogásaid is vannak! Hah! Nem hittem volna, hogy ennyire szánalmas vagy!-rúgott bele a hasamba, ami miatt összegörnyedtem, és leestem a földre.
-Hagyd abba.-kérleltem őt, de nem hatotta meg.
-Undorító vagy. Jobb lenne ha eltűnnél. Ne is lássalak meg többet a közelembe. És most addig ütlek, amíg el nem ájulsz.

   Azzal belekezdett. Először megrúgta erőből mindkét sípcsontomat, ami miatt fájdalmasan felkiáltottam.

   Majd ráült a csípőmre, és elkezdte arcomat ütni erőből. Egyre homályosodott a látásom. Pár perc múlva valaki leszedte rólam. Akkor már nem láttam semmit. Nem tudom ki volt az, de hálás leszek neki egy életre. Másnap a koli orvosi szobájában kelem fel. Ott volt mindenki kivéve Jimin. Nem mondtam el nekik, hogy ő tette. Egyedül Namjoon tudja. Hiszen, ő volt az, aki leszedte rólam Jimint.

-visszaemlékezés vége-

   A történtek ellenére nem utálom Jimint. De ő nem szívlel engem. És nem tudom miért. Azóta nem merek semmit posztolni sehova. A legutolsó insta posztom ez volt:

Jkbunny🐰 és további 2 368 729 ember

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Jkbunny🐰 és további 2 368 729 ember


@taefan miért vagy ilyen helyes?? ❤️😭😭

@ParkJm Taehyung te olyan egy geci fasz vagy bazmeg hogy ezek után képes vagy bármit is posztolni
|
@Yoongi Jimin ezt ne itt...
|
@senki @ParkJm miért bántod TaeTae oppát?!😭😭 Ő a legszebb teremtmény a Földön!!

-további kommentek megjelenítése-

   Ezek után nem posztoltam semmit, mert megállapodtam magamban, hogy úgyis csak szétbarmolná az egészet. Feleslegesnek láttam. Viszont nagyon hiányzom a fanoknak is. Kicsit sok követőm van. Talán ki kéne raknom majd egy képet. Majd holnap.

Sziasztok! Sajnálom, hogy ma csak ennyit tudtam kihozni magamból, de nagyon kevés időm van. Holnap lehet hozok dupla vagy tripla részt^^

Shine Dream Smile -taekook-yoonmin-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang