Odalarına vardıklarında Ferit kapıyı acele ile kapatıp Seyran'ı kapı ile kendisinin arasına aldı. Dudakları çok yakındı.
F: "Ödülümü alayım. Unutma çok, çook uzun olacak.."
Seyran yutkunup Ferit'in dudaklarına baktı. O kadar yakınlardı ki nefesleri birbirlerine değiyordu.. Ferit, Seyran'dan bir hamle bekledi ve Seyran, Ferit'in beklediği hamleyi yaptı. Hatta beklediğinden daha büyük bir hamle olmuştu. Seyran, Ferit'i, boynundaki zincirinden tutup kendine iyice çekti ve öpmeye başladı. Zinciri çekmesi ile Ferit'in boynundaki zincir koparak Seyran'ın elinde kaldı. Ferit, Seyran'ın öpüşüne kapılarak ellerini Seyran'ın beline koyup kendine bastırdı. Ferit'in bu hareketi ile her ikiside aynı anda inledi. Nefessiz kaldıklarında ikiside aynı anda geri çekildi. Nefes nefese konuşmaya başladılar.
S: "Yeterince uzun oldu mu?"
F: "Bence Hayır."Seyran'ın cevap vermesine müsade etmeden tekrar öpmeye başladı. Öpüşü gittikçe derinleşiyor, gittikçe daha sert öpmeye başlıyordu bir anda dudaklarını, Seyran'ın dudaklarından ayırdı Seyran o an kendini boşlukta hisseti ama sonrasında hemen Ferit, Seyran'ın boynuna yöneldi. Elleri ise Seyran'ın kalçalarına gitti. Bir yandan Seyran'ın boynunu öpüyor bir yandan kalçalarını sıkıyordu. Ferit bir anda Seyran'ı belinden tutup kaldırdı Seyran ise refleks olarak bacaklarını Ferit'in beline doladı. Ferit geri geri giderek yatağın oraya geldiğinde Seyran'ı yatağa bıraktı. Ferit, Seyran'ın dudaklarına yöneldi ve tekrar öpüşmeye başladılar o sırada Ferit'in eli, Seyran'ın tişörtünün içinde geziniyordu eli önce karnında gezindi sonra yavaş yavaş yukarı çıkarak göğüslerine geldi.. Seyran tam kendini bırakacakken aklına pelinin sözleri geldi "Tüm hücrelerine kadar ona ait olduğundan emin olduğu andada bingo! Ferit yine başkasına gidecek benim yaşadıklarımı sende yaşayacaksın"
Ferit, kendini kaptırmışken Seyran mırıldandı
S: "Ferit dur.."
Ferit duymadı. Aslında pelinin bu sözleri onu hiç etkilememişti ama tam bu anda aklına gelince Seyran'ın içinde korku doğurmuştu. Ferit tam Seyran'ın tişörtünü çıkarmaya yeltendiğinde Seyran daha yüksek sesle konuştu.
S: "Dur dedim yapma!" Diyerek Ferit'i ittirdi. Ferit şaşkınlıkla Seyran'a baktı ve nefes nefese sordu
F: "Ne oldu? Yanlış birşey mi yaptım?"
S: "İstemiyorum Ferit." Diyip yataktan nefes nefese kalmış bir şekilde kalktı ve koltuğa yavaşça oturdu. Ferit'in ise yüzü düşmüştü.
F: "Nedenini bi anlasam.." diye söylendi kendi kendine. Ferit, Seyran'ın yanına yavaşça oturdu.
S: "İddiamızda bu yoktu bir kere. Söz verdiğim gibi uzunca öptüm bitti gitti hadi uyuyalım artık."
F: "Hala iddia diyor yaa.. Şaka mı yapıyorsun sen Seyran? Ne iddiası yaa!? Biz az önce ne yaşadık ve sen nerden döndürdün farkında mısın? Neden yapıyorsun bunu?"
S: "Ferit hadi bak sayende gerçekten çok güzel bir akşam geçirdim bunun içinde sana gerçekten teşekkür ederim çok eğlendim hatta hayatımda hiç bu kadar eğlenmemiştim diyebilirim. Böylede kalsın tamam mı? Bozmayalım, kavga etmeyelim lütfen. Ben bu akşamı güzel hatırlamak istiyorum."
F: "Tamam.. İstediğin gibi olsun. Zaten herşey senin istediğin gibi oluyor."
S: "Ferit.."
F: "Ne Ferit!?"
S: "Başlama yine."
F: "Okey.. Sana tek birşey soracağım sonrada konuyu kapatacağım. Korkutuyor muyum seni? Tiksiniyor musun benden? O yüzden mi istemiyorsun? o yüzden mi kaçıyorsun benden?"
S: "Alakası yok.."
F: "O zaman ne Seyran!? Hoşlanmıyor musun benden? Yoksa sevmiyor musun? Anlamıyorum hayatımda bir tek sen varsın, istediğin herşey oluyor yetmeyen ne? Sevgin mi?"
S: "Hayır. Ferit.. Ben seni çok seviyorum."Ferit, bunu duyunca gergin olan yüz hatları yumuşamaya başladı. Bunu duymayı asla beklemiyordu. Çatık kaşları düzelmiş gerginliği anında üstünden gitmişti. Önce suratında ufak bir gülümseme belirdi sonrada suratındaki minik gülümseme fark etmeden büyüyerek şapşal bir gülümseye dönüştü. Bakışları o kadar yumuşadı ki Seyran bu bakışların karşısında eriyeceğini hisseti. Ferit birden başını koltuğa yaslayıp o meşhur gülüşünü yaptı. Seyran, Ferit'e şaşkınlıkla bakmaktan kendini alamadı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını
FanficBu hikaye dizinin 19. bölümünden sonrası içindir. gerçek Yalı çapkını izleyicileri bilir ki 16-19 arası hepimiz için bir yaradır. bende bu hikayeyi 19'dan sonrası için yazmak istedim. SeyFer'in ve Seyran'ın olması gereken hikâyesini ilmek ilmek yaza...