F: "İyi bari kalkalım.. Seni ben bırakırım ordanda direkt babamın yanına gideceğim dün akşam söz vermiştim bugün öğlene doğru şirketteki
muhasebe bölümünde bir kaç saat kalacağım alıştırma olması için falan herhalde."S: "Olur!" Dedi direkt. Bir a n kendisi ile birlikte gelmek isteyecek diye çok korkmuştu. Bu durum Seyran'ın işine geldi geçmişteki bu meseleyi doğrusu ne ise tek başına ortaya çıkarmak istiyordu. Hesabı ödedikten sonra kalktılar. Ferit, Seyran'ı rezidansa bırakıp doğruca gitti. Seyran ise rezidanstan içeri biri girmeden doğruca taksi çağırdı. Taksi geldiğinde binip direkt Gaye'nin yanına gitti..
Takside hem Ferit'den birşeyler sakladığı için hemde neler duyacağını bilmediği için oldukça gergindi sıkıntı ile derin bir nefes alıp taksinin camını aralık yaptı. Sahile geldiğinde taksinin ücretini ödeyip arabadan indi. Sonra Gaye'yi telefon ile aradı
S: "Ben geldim"
G: "Geldiniz mi? Nerdesiniz tam olarak?"Seyran etrafına bakınıp cevap verdi
S: "Arkamda kırmızı bir araba var."
G: "Aa! Tamam gördüm sizi."Seyran bu kızı daha önce hiç görmediği için telefon açmak zorunda kalmıştı elinde telefon ile ona doğru gelip el sallayan sarışın bir kız gördüğünde o kızın Gaye olduğunu anladı. Seyran telefonu kapatıp cebine koydu.
G: "Sonunda geldiniz."
S: "Çok mu beklettim?"
G: "Hayır, bekletmediniz. Sadece uzun zamandır bunları anlatacak birini arıyordum."Seyran bu cevap ile iyice meraklandı.
S: "Tamam.. önce bir şuraya geçip oturalım mı? Oturup sakince konuşuruz." Diyerek hemen ilerdeki caffeyi gösterdi. Seyran ve Gaye caffeye doğru ilerlediler Seyran birazdan herşeyi öğrenecek olmanın heyecanı ile hızlı adımlarla yürüyordu.. Caffeye oturduklarında ikiside siparişlerini verdi.
S: "Ee? Hadi anlat bakalım neymiş bu uzun zamandır anlatmak isteyip anlatamadıkların?"
G: "Pelin hanım.. yani benim annemin eski hanımı. Onun yüzünden ortada kaldık. Elimizde avucumuzda hiçbir şey kalmadı."
S: "Nasıl yani? Baştan anlatsana sen bi şunu."
G: "Pelin hanım, benim gizlice sevgilisinin yatağına girmem için anneme para vermiş. Başta anlamadım bi insan niye böyle birşey ister ki dedim ama meğer sevgilisi ile evlenebilmek içinmiş. Annem parayı görünce direkt kabul etti ama tabii bir şartla annem bir daha dönmemek üzere köye gidecekti. Annem onun dediklerini yaptı bense İstanbul da okulum olduğu için gitmedim babamda burda kaldı. Annem, köydeki eve dönüp yeni bir iş bulurum diye düşünüyordu ama bu olay bizim köylüye kadar yayılmış herkes benim ve annem hakkında konuşmuş insanlar benim gerçekten Ferit beyin yatağına girdiğimi düşündüğü için ne namussuzluğumuz kaldı ne ahlaksızlığımız.. Babamda bunu öğrenince kalp krizi geçirip komaya girdi.. Anneme de köylü kötü gözle baktığı için iş vermiyor, babam çalışamıyor.. Anlayacağınız çok zor durumdayız.."Kız bunları gözleri dola dola anlattı bu yüzden Seyran ona kızmak istesede kızamadı öğrendiği şey ilede şok olmuştu.
S: "Peki annen neden İstanbul'a dönmüyor?"
G: "Bir defa döndü ama pelin hanım onu tehdit etmiş annemde korkup geri dönmüş memleketine.. Bakın Seyran hanım, pelin hanım göründüğü gibi masum değil herşeyi yapabilir, herşeyi."
S: "Ben onun masum olmadığını çok iyi biliyorum zaten. Ama bu kadarını beklemezdim.. Tabikii tek suçlu pelin değil sizdede suç var. Ama size herşeye rağmen bu hatadan dönme fırsatı veriyorum."
G: "Nasıl?"
S: "Onu şuan değil, vakti geldiğinde konuşuruz." Diyip masadan acele ile kalktı. Tam arkasını dönmüş gidecekken aklına gelen şey ile durdu
S: "Bana baban ile yaşadığın evinin adresini mesaj olarak at. Yardım edebiliriz belki."
G: "Gerçekten mi? Seyran hanım çok iyisiniz çok teşekkür ederim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını
FanfictionBu hikaye dizinin 19. bölümünden sonrası içindir. gerçek Yalı çapkını izleyicileri bilir ki 16-19 arası hepimiz için bir yaradır. bende bu hikayeyi 19'dan sonrası için yazmak istedim. SeyFer'in ve Seyran'ın olması gereken hikâyesini ilmek ilmek yaza...