Bölümde +18 kısımlar var rahatsız olacakları baştan uyarayım
Seyran'dan:
Sabah acı ile gözlerimi açtım ve kendimi çırılçıplak koltukta yatarken buldum. Arkamda ise Ferit'in yattığını belimdeki elinden ve çıplak bedenine değmem ile hissedebiliyordum. Arkadan bana sarılmış bir şekilde yatıyordu. Koltuk o kadar dardı ki doğru düzgün hareket edececek alan bile yoktu o yüzden Ferit ile nerdeyse dipdibeydik ve üstümüzde bir pike bile yoktu. Ferit'in belimdeki elini çekip yavaşça kalktım. Kalktığım an kasıklarıma ağrı saplanmıştı sessizce inledim. Ferit'e baktığımda Ferit'in de benim gibi çırılçıplak olduğunu gördüm.
Dün gece neler olduğunu bile hatırlamıyordum ki! Tek hatırladığım şişe ile oyun oynadığımız ve sonrasında içki bardaklarımızı tokuşturduğumuzdu. Sonrası yoktu. Etrafa baktığım zaman giysilerimizin ve iç çamaşırlarımızın bir taraflarda olduğunu gördüm. Çıplak kalmamak için hemen yerdeki iç çamaşırlarımı alıp giydim. Gözüm karşıdaki aynaya takıldığında saçlarımın birbirine girdiğini fark ettim.
S: 'Nolmuş yaaa...' diye mırıldandığımda Ferit'in sesini duydum.
F: 'Seyran?'
S: 'Günaydın.' diyerek ona döndüm
Ferit güldü neye güldüğünü anlamayarak ona baktım
F: 'Tünaydın desek daha doğru olurdu sanki? Saate bak.' diyip duvardaki saati gözleri ile işaret ettiğinde duvardaki saate baktım ve saatin 3 olduğunu gördüm. Ohaaa! Bu saate kadar uyumuş muyduk gerçekten!?
S: 'İçki mi içtik uyku ilacı mı belli değil...'
F: 'Ahahahaha Seyran yaaa! Bu saate kadar sadece uyuduğumuzu mu düşünüyorsun gerçekten?'
Gözlerim istemsizce yerinden fırlarcasına açıldı. O ne demek yahu? Tamam dün neler olduğunu uyandığım an az çok tahmin edebilmiştim ama... Biz kaç kere yapmıştık ki?
F: 'Şunun şurasında toplasak 8-9 saat uyumuşuzdur o da bu yorgunluğa göre az bile karıcım.' diyerek koltuktan doğrulup oturue vaziyete geldi ve yerde duran baksırını alıp oturarak giydi.
S: 'Bir dakika... Saat 3 de uyandık ama sadece 8-9 saat mi uyuduk yani?' diyerek şaşkınlığımı dile getirdim çünkü eğer öyle ise sabah 7-8 de uyumamız gerekiyordu?
F: 'Yani ortalama olarak diyelim... Ceza olayıda bitmiş oldu böylece değil mi? Acısını da güzel çıkardım ama.' dedi sırıtarak. Keyfi gayet yerindeydi benim ise sinirim bozulmuştu.
S: 'Hayır bitmedi bir kere! Ben dün sarhoştum... Sayılmaz o.'
Ferit kahka atarak koltuktan kalktı ve bana doğru yaklaştı
F: 'İnsan sarhoşken gerçekten yapmak istediği, söylemek istediği ne varsa onu yaparmış, onu söylermiş...' diyerek dibimde durdu ben ise yutkunmakla yetindim.
F: 'Hem sarhoştum değil, sarhoştuk demek istedin galiba?'
S: 'Ne biliyim Ferit? Hatırlamıyorum o kadarını!'
F: 'Ahahahaha sen anlaşılan hiçbir şey hatırlamıyorsun Seyran?'
Cevap vermeyip gözlerimi kaçırmakla yetindim. Bu kadar üstelediğine göre anlaşılan olay sadece birlikte olmamız değildi... Acaba başka ne vardı?
F: 'Sarhoşken söylenen her söz ayıkken düşünülmüştür Seyran'cım. Dün altımda bana yalvarırken yasağın bitmesini gayette istiyor gibiydin.'
S: 'Yalvarmak?'
F: 'Yalvarmak.'
********
Dün Gece:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalı Çapkını
FanfictionBu hikaye dizinin 19. bölümünden sonrası içindir. gerçek Yalı çapkını izleyicileri bilir ki 16-19 arası hepimiz için bir yaradır. bende bu hikayeyi 19'dan sonrası için yazmak istedim. SeyFer'in ve Seyran'ın olması gereken hikâyesini ilmek ilmek yaza...