Bölüm 13 -sempai~~ *bu sana *

212 21 21
                                    

'Onu gördünüz mü? nasıldı iyi mi? mutlu muydu ağğh öyle birisinin yanında nasıl olabilir ki?  cevap versene sasuke? ya da sus kötüyse de öğrenmek istemiyorum. ama gerçekler can yakıcı değil mi? lan cevap versene sorularıma? sus duymak istemiyorum korkuyorum ya konuşsana cevap versene Sasuke yada vaz geçtim sen sus İtachi cevap ver İtachi o iyi değil mi bir şeyi yok? ağğhh kimi kandırıyorum ki cevap ver-'

'susarsan vereceğim Deiydara bir sus aaa bi konuş diyorsun bir sus karar ver tamam yıllar sonra ondan haber alacaksın ama bu kadar kararsızda olmazsın' İtachi sesiyle deiydarayı susturmuştu. 'Aaaa bana bak İtachi bir daha sempaiye bağırırsan yeğen meğen dinlemem alırım ayağımın altına' Yüzündeki maskesiyle konuşmuştu Tobito/Obito.

'sen sus amca abimden 3 yaş küçüksün benden1 yaş büyüksün o yüzden boş yapma' Sasuke alaycı bir tavırla konuşmuştu 'aa ne var bunda sonuçta hala amcanızım' Obito büyük ihtimalle her zaman ki gibi yanaklarını şişirmiş ve kollarını göğsünde birleştirmişti. 'Ya siz bana cevap versenize!! Kardeşim nasıl büyümüş mü morali nasıl?' Dei gözleri yaşlı bir şekil de ağlayarak sormuştu  soruları 'ehh etto şeyyy... nasıl desem? nerden başlasam?' deiydara sasukenin yakasına yapışmıştı dediklerinden sonra 'başla en başından başla yoksa elimde kalacaksın ha!'

'şeyy~ sanırım zamanında yetişemedik-' Sasuke suratına yediği yumrukla sözü yarım kalmıştı 'geç kaldık derken ne demek istiyorsun konuş sana , konuşsanıza'  dei sasukenin yakasını bırakıp yere çökmüştü 'S-sempai :( Oi sasuke ne oldu şunu en baştan anlat lütfen sana yalvarıyorum onu böyle görmek cidden canımı acıtıyor tam şuram *yumruğunu kalbine vururken* paramparça oluyor'  

'g-galiba t-taciz-' sasuke daha sözünü tamamlamadan dei ağlamaya başlamış ve obitonun pantolonunu sıkı sıkı tutmaya başlamıştı 'c-ciddi misin? Kim KİM YAPTI BUNU ONA'   Sasukeye söylemesi için yalvarıyordu gözleriyle 'Merak etme hesabını kestik ,kestim ama Narutonun iyi olduğunu söyleyemem o Hastaydı. kusuyordu ateşler içinde yanıyordu ve sürekli olarak sayıklıyordu hem de senin ismini sanki hayatta olduğunu biliyormuş gibi sayıklıyordu' deiydara sasukenin dediklerine şaşırıyordu

'n-ne diyordu benim hakkımda' sasuke derin bir nefes almıştı 'abi seni çok özledim, neredesin, kiminlesin, Annemin yanında değilsin değil mi sen gök yüzündeki bulutların arasına değilsin bunu hissediyorum. aynen bunları dedi ve babası babanız yüksek ihtimalle taciz değil de tranvadan dolayı kasıklarının ağrıyabileceğini söylemişti çünkü o ikiliyi hiç baş başa bırakmadığını söylemişti'

Obito Deiydarayı yerden kaldırırken ilk defa onu hem bu kadar yakından hem de bu kadar umutla dolup taştığını görmüştü. ilk ihtimalden sonra ikinci ihtimal resmen bir mucize olmuş gibi gülümsüyordu deiydara 'umarım bu gülümsemen asla solmaz prenses' obito alçak bir sesle demişti bunları ve o gülümsemesini zihninin en derinlerine kalbine kazımıştı.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Deiydara akşama kadar Uchiha ailesini sorguya almış ve tüm sorularının cevaplarını almıştı. Tabi Sasukeden özür dilemeyi de unutmamıştı. Şimdi ise Sasuke ve İtachi yol yorgunu oldukları için uyumaya gitmişlerdi. Mikatoda koltukta uyuyunca Fugaku eşini kucaklayıp yatak odalarına gitmişti...

'Oi Obito' Deiydara'nın kendisine seslenmesiyle kafasını ona çevirmişti Obito 'efendim sempai' Deiydara oturduğu koltuktan kalkıp Obito'nun oturduğu koltuğa yönelip yüzünü Obito'nun yüzüne o kadar yaklaştırmıştı ki burunları bir birlerine değiyordu. 'Ç-çok yakın değil miyiz s-sempai' obito kıpkırmızı olmuştu bile 'Sen bana Prenses demiştin değil mi' Obito yutkunmuştu çünkü korkmuştu

'Korkmana gerek yok. Dediğin her şeyi duydum ama buradaki prenses ben değilim~'  eliyle Obito'nun maskesini çıkarıp koltuğa fırlatmasıyla Obito'nun kulağına yaklaşmıştı 'Sensin' ve Obito'nun dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştu 'ahh gerçekten de çok tatlısın ve bana kardeşimi hatırlatıyorsun aynı onun gibi saf ve temiz bir kalbe sahipsin~'

awk acaba ben ne yazdım?! Sempai I'am so sorry

yazım yanlışları varsa af ola 

Denekten insana |SasuNaru|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin