Bölüm 16 -Başarılı DENEY(ler)

159 18 33
                                    

'Söz.... seni asla üzmeyeceğim Naruto-kun' Gaara Narutoya söz vermişti o iki masum canı kurtaracaklarına dair ve buda narutoyu o kadar fazla mutlu etmişti ki naruto kendisini kontrol etme fırsatı bulamadan tüm gözler ona dönmüştü 'N-naruto' Gaara ve Minato aynı şaşkınlıkla bakıyorlardı sarışın oğlana aynı şekilde oradaki insanlarda. Naruto bir anda tüm gözlerin kendisinde buluşmasıyla korkup kaçmıştı tuvalete gitmiş ve çarptığı bedene tutunmuştu düşmemek için. Sonrasında duyduğu sesle korkmuştu 

'YALANCI YALANCI ORUSPU S-SENDE ANNEN GİBİ BENİM ELLERİMDE ÖLECEKSİN GEL BURAYA KAÇACAK BİR YERİN YOK SAKLANACAK BİR YERİN YOK ŞİMDİ YA GELİRSİN YA DA SENİNLE BİRLİKTE O İKİ SÜRTÜĞÜDE GEBERTİRİM ANLADIN MI BENİ' 

Babasının dediklerini duyunca hem korkmuştu o iki masum can için hemde sinirlenmişti çünkü onlara hakaret etmişti. Duygu karmaşası yaşıyordu. Kulakları siniriyle birlikte havaya dikelmiş kuyrukları korkusu yüzünden yere doğru sarkıyordu bir kısmı onu öldürmekle can atarken bir tarafı acıyordu ona yapmak istediklerini düşünürken 'Naruto' sarışın duyduğu tanıdık sese bakmıştı yani kendisini tutan bedene kimdi bu adam? neden kendisine bu kadar çok benziyordu'

'shh sakin ol minik tikim sakin ol sana hiç bir şey yapamaz temin ederim ki o çocukları da sağ salim kurtaracağız abi kardeş yemini ederim

'A-abi bu sen değilsin demi- ahh nediyorum ben sen, sen o sun gerçekten de osun a-ama nasıl öldün demiş-' Narutoyu susturan şey abisinin nazik parmağı olmuştu. 'şimdi sakin ol ve bana anlat her şeyi ben gittikten sonra olan her şeyi  bunlar mahkemeye delil olarak sunulacak şuan arama izni sayesinde birliğin bir kısmı evde delil arıyor'

'hiç bir şey bulamazlar o evdeki herkes kontrol altında  bu yüzden herşeyden habarsiz bir şekilde yıllardır tek kuruş bile almadan hem ev işleriyle ilgileniyor hem de o ne derse onu yapıyorlar büyük ihtimalle şuan hepsi kendisini zehirlemişlerdir bu babamın emriydi'

'Ne demek istiyorsun Naruto anlamıyorum'

'diyorum ki annem hiç bir zaman ölmek istemedi bizi bırakmak istemedi o- o da babamın verdiği ilacın etkisindeydi ve sadece onun emirlerine uyuyordu aynı diğerleri gibi ben-'

'EĞER SUSMAZSAN- HAH LANET OLASI POLİSİN KAFASINI AYNAYA SOK NARUTO'

Babasının dediklerinden sonra Naruto bir anda duygusuz bir ifadeye bürünmüştü ve abisine saldırıyordu. Abiside ona zarar vermeden savuşturup konuşuyordu 'Naruto iyiy misin? Oi cevap ver naruto burada neler dönüyor' 

Naruto arkasından birisinin ellerini tutup ters kelepçele *kelepçesiz elleri* yakalamıştı 'Oi Saske bırak onu hemen' Deidara Sasukenin üstüne doğru yürürken bir ses duyulmuştu 'GEBER, GEBERT KENDİNİ ORUSPU' Naruto duyduğu sesle bir şekilde Sasukenin belindeki silahı almış ce Resturanttın ortasına doğru koşmuştu peşinden de Sasuke ve Deidara gelmişti

Ve Naruto silahı kafasına dayamış ve lanet olası tetiği çekmişti....

Ehem hadi bu burada biter










...






...

silahtan çıkan sesle herkes derin bir nefe almıştı çünkü silah boştu. Gaara narutoyu yakalamış ve ekipten birilerinin çağırdığı ambulans gelene kadar kendisine bir şey yapmaması için Gaara , Deidara ve Sasuke yanından ayrılmamışlardı...

Babası polisler tarafından götürüldükten bir kaç dakika sonra Naruto boş boş etrafa bakınmayı kesmiş ve bakışlarını bir kişiye yönlendirmişti ki bu da abisi Deidaraydı 'K-kimsin sen ben neden ellerim kelepçeli bir şekilde duruyorum? Gaara kim bu sarışın? Sasuke kim o? cevap versenize?'

'Hatırlamıyor musun z önce konuştuklarımızı? benim abin Deidara bak' Deidara kolundaki minik kardeşlik dövmesini göstermişti kardeşine 'N-nasıl yalan değil mi bu şaka  sadece ilacın yan etkilerinden biri değil mi baba?....b-baba?' Hayır sarışını onaylayan bir ses yoktu Naruto bir anda yanaklarının ıslandığını hissetmişti bitmek bilmeyen kusma isteği bitmişti artık vücudu ağır değildi artık ayakları onu taşıyabiliyordu.

Deidara narutoyu oturttukları sandalyenin karşısına geçip yere çömelmişti  gözleri kardeşi ile buluşunca konuşmuştu 'Naruto sen annemizin ölümünden bab-'

'Babamın yaptığı ilaçlar, onlar sayesinde beni , onu hepimizi kontrol ediyor. ilaçların etkisi tam tamına 1 ay sürüyor. ve haftaya bugün etkisi biticek -ama...'

'ama ne naruto o ama ne?'

'ama o gün ilacı tekrar almazsak 1 hafta bilemedin 2 haft boyunca kendinden geçiyorsun babam ilk bu ilacı birisi üzerinde uygulamıştı 1 ay sonra da tam bitti yan etkisi yok diye düşünürken kadın bir anda soyunup oda arkadaşı ile bir şeyler yaptılar ve garip garip sesler çıkardılar'

'bunlar nasıl seslerdi Naruto-kun' Gaarada Deidaranın yanına çömelip göz bağı kurmuştu Naruto ile hemen arkasından da Sasuke çömelmişti

'daha çok inleme gibiydi ama acı dolu değillerdi. her neyse bu ilaç tehlikeli içinde 2 den fazlaz insan vücudu için tehlikeli zehirler var ve ilaç bağımlı yapıyor  o 1-2 hafta sonra yalvarmaya başlıyorlar ilaç için babamın ayaklarına kapanıyorlar ve bu onlara acı veriyor tam 1,5 ay sonra ise her şey bitiyor tabi ilaç için intihar etmessen'

'Böyle bir zıkkım için gerçekten intihar mı ediyorlar?' abisinin sorusunu kafa sallayarak cevaplamıştı sarışın genç

've bu ilaçların üretiminde tek değil  yanında Senju Tsunade ve Or-oruc-oorçun yok ha Oruchimaru adında birisi daha var Tsunade abla sevdiği adam için çalışıyor sevdiği adamın öldürülmemesi için ama o adam yani Jirayya çoktan öldü o oru- bilmem nede  sadece eğlenmek için yapıyor bunları eğlenmek için insanları öldürüyor...'


bu sefer cidden bitti neyse bundan sonra ki bölüm biraz zaman alacak çünkü sevdiğimin okulu başlayacak yazım yanlışı varsa af ola














....


Denekten insana |SasuNaru|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin