Ambulansın gelmesiyle sarışın kontrol amaçlı ambulansa alınmıştı ki Naruto'nun nefes alış verişi değişmişti. Derin derin nefes almaya çalışıyordu ama kısık kısık alabiliyordu. 'bırak DOKUNMA' nabzına bakan hemşireden elini çekip kurtarmıştı. Narutnun bağrışıyla Deidaragil koşarak naruto'nun yanına gelmişlerdi. 'UZAK DUR' ve bu sayede naruto yok olan kuyruklarıyla kulakları çıkmıştı yine. 'tilkim benim minik tilkim sakin ol ne oldu hmm neden bağırıyorsun' Deidara'nın sesinin geldiği yere yani abisine bakmıştı.
'Abi kurtar beni korkuyorum b-burası burası...'
'Evet naruto burası ne olmuş buraya hmm'
'Oraya burası oraya benziyor korkuyorum ya, ya tekrar kandırılıyorsam bu beni korkutuyor'
'Naruto buradaki hiç kimse seni kandıramaz. Temin ederim ki seni kandıran veya kandırmaya çalışan her kim olursa olsun onu kendi ellerimle hapse tıkacağım tamam mı ' Sasuke'nin sesi Narutoya huzur ve güven vermişti ama naruto emin olmak için yine de sormuştu 'söz mü?' ve Sasukede onu onaylamıştı 'söz'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Eve baskın yapan polis ekibi önce herkesi tutuklamıştı evdeki ardından evi baştan aşağıya aramışlardı ama hayır beklenenin aksine evde birkaç tane uyku, ağrı kesici ve ateş düşürücü ilaç dışında hiç bir şey yoktu ha bide ilk yardım seti. Gizli bir yer olması ihtimaline karşı duvarların ve yerlerin her bir santimetre hatta minimetresi kontrol edilmişti ama yok hiç bir zıkkım bulamamışlardı.
baş komiserlerinden gelen telsiz aramasıyla konuşma başlamıştı 'evde hiç bir şey yok tamam'
'Görgü tanığı Namikaze Naruto sağ salim yakalandı v her şeyi anlatacağını söyledi tamam ve evdeki herkesi karakola getirin tamam'
'anlaşıldı tamam'
telsizi kapatmasıyla birlikte cızırtılı ses de gitmişti. 'al bunları al hepsini topla hadi karakola gidiyoruz' polisin bunu demesiyle herkesi polis arabalarına bindirip karokola götürmeye başlamışlardı. Karokola sağ salim gelen ekip görgü tanığı Güney Kore'den gelene kadar yanlarında getirdikleri arkadaşları 1 gün kadarcık misafir etmişlerdi. Şuan ise hem Naruto hem de Minato sorgudaydılar
'Evet Minato bey siz bu deneyleri yaparken her hangi bir yardımınız var mıydı? Gerçi siz söylemeseniz de oğlunuz her şeyi anlattı ve anlatmaya devam ediyor' Fugaku minatoya duygusuz gözlerle bakarken Minato yere bakan gözlerini kaldırıp Fugakuya bakmaya başlamıştı ve ilk defa gözlerinde pişmanlık duygusu vardı gerçi bu saatten sonra pişman olmanın bir anlamı yoktu 'Tch Oğlummuş oda annesi gibi yalancı bir oruspu ve biliyor musun Fugaku keşke oda Deidara gibi ölseydi hatta o gün Deidara değil de o ölseydi en azından Deidara başarılı bir denekti'
'başarılı bir denek mi?'
'evet başarılı onun vücuduna enjekte ettiğim ilaç sayesinde bir erkeği bile hamile bırakabiliyordu. ve evet 6 yaşındayken 14 yaşındaki farklı bir deneğimle onu ilişkiye soktum ve bam deney başarılı bir sonuç aldı gerçi o gün o denek çocuk ölmüştü hıhıaah vücudu yan etkilerle baş edememişti. salak çocuk kusarken kalbini de kusmuştu ahh gerçi izlemesi zevk vermişti ama sonra temizlemek gerçekten de zahmetliydi'
(Ha ne kim yandere hikayesi okumuş ben mi yoğk canım)
'ohh anladım ama biliyorsun değil mi şuan bir cinayetini kabul ettin'
'emin ol bu aralarındaki en masum deneyimdi'
'Nasıl yani'
'ahh siz aptal insan ırkı gerçekten de ölmeyi hak ediyorsunuz'
'sende bir insansın yani ne demek istiyorsun'
'ah evet belki ben bir insanım ama naruto o bir Omega hem de tilki karışımı bir omega ama ne yazık ki bu deney sırasında kalbini bir tilkininki ile değiştirdim yani içinde atan kalp kendisine ait değil ve biliyor musun bir tilkinin yaşam süresi 4-5 yıl kadardır yani her4 yılda bir kalbini yenilemezse 17 yaşında geberip gidecek ahh büyük ihtimalle benim yargı süremde 4-5 ay sürecek lakin narutonun kalbi en fazla 1 ay daha atacak ve bom ortada bir tanık kalmayacak hahhah'
YAZIM YANLIŞI VARSA AF OLA HAYDİN BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denekten insana |SasuNaru|
FanfictionSeme-Sasuke Uke-Naruto Hayatı boyunca çeşitli deneylere maruz kalan Naruto, evden kaçar ve şanslıdır ki kaçtığı sırada tartıştığı kişi onu kurtaran kişi ile aynı kişidir. Fakat bu mutluluk uzun sürmemiş ve bazı sebeplerden Naruto kendi canına kıyıp...