Naruto'nun sorgusu bitmiş ve Narutonun dediklerinin üzerine hızla bir ekip kurulmuştu. Özel kuvvetler, yakın dövüşçüler ve en iyi polislerden oluşan bir ekipti bu. Son olarak Naruto da polis arabasına binmiş ve yola koyulmuşlardı. Konohadan çıkmış ve ormanın içerisinde ilerlemeye başlamışlardı. Kızıl şelalenin yakınlarına geldiklerinde polis arabasından çıkmış ve yolun geri kalanını yürümüşlerdi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- *zırr* *zırr*
kapının minik sürgülü demir penceresi açılmıştı ''shi'' kapıdan bakan kadın bunları söylemiş ve cevap beklemişti ''shira tensei'' (not: painin konohanın ağzına sıçtığı tekniğin adı) Kapını 1 kilidi açılmış '' Tsuki'' naruto hızla onu da cevaplamıştı ''tsuki no me'' (not:madranın planı) ve böylee son kilidi de açılmış ve minik kapı içeriye doğru açılmıştı ki Sasukenin Narutoyu çekip polis ekibinin içeriye dalması bir olmuştu.
''Naruto bu ne demek oluyor?''
'' Aptal nasıl bize ihanet edersin?''
''yalancı pizlik GEBER''
Naruto duyduğu hakaretler karşısında sadece gözlerini kapamış ve derin erin nefes almıştı. İçeriden gelen silah sesiyle Naruto bir anda içeriye koşmuş ve hem polislerden hemde oradaki sözde bilim adamları arasından koşarak geçmişti Sasukede onun peşinden koşmuştu tam o sırada 2 el daha ateş edilmişti. yere düşen bir adam ve kolunu tutup koşmaya devam eden bir genç.
Naruto vurulmuştu ama canı yanmıyordu. vicdundan kanlar akıyordu ama hayır hiç bir acı yoktu ama yapamıyordu yattığı yerden kalkamıyor ve gözlerinin ağırlaştığını hissediyordu. Yorulmuş muydu o? uykusu kendi kendine geliyordu hem de ilaç almadan ya da günler boyu uykusuz kalmadan uyuyacak mıydı o?
Ahh ama olamaz o şuan uyuyamazdı eğer şimdi uyursa Kawaki ve Haruyu kim koruyacaktı kim onların kulaklarını kapatıp onları oradan uzaklaştıracaktı... Ama olmuyordu gözleri hızla ağırlaşmış ve gözleri kapanmıştı ve kapanmadan öne duyduğu sesle gözleri tekrar aralanmıştı. ''NARUTO Oİ KENDİNE GEL''
''Sasuke b-ben seni seviyo-rum'' ve gözleri kapanmıştı Oradaki herkes yakalanıyor ve tutuklanıyordu. ''Naruto ne-san''Sasuke duyduğu sesle diğer kapıların aksine beyaz olan kapının ordaki iki küçük bedene bakmıştı o bedenlere baktıkça bedenler kendisine yaklaşıyordu ''NARUTO NE-SAN'' uzun siyah saçları olan oğlan çocuğu narutonun kanlar içerisindeki bedenine sarılıp ağlıyordu sarı-siyah karışımı saçlara sahip olan çocuksa donup kalmıştı aynı sasuke gibi....
-------------------------------------------------------------------------------------
Naruto ekiple birlikte gelen ambulansla birlikte hastaneye kaldırıyordu ve sasukede onun yanında ambulansla gidiyordu Kawaki ve Haru ile birlikte. Sasukenin koluna ilk yardım yapılmış ve sarılmıştı. Narutonun kanaması hala şiddetliydi ve kurşun böbreğini parçalayıp delip geçmişti. Haru ağlamaktan yorgun düşmüş ve Kawaki'nin dizinde uyuya kalmıştı Harunun uyuduğunu görünce bu sefer Kawaki ağlamıştı çünkü Haruyu teselli ederken güçlü gözükmeliydi ama o uyuduğuna göre artık ağlayabilirdi.
''n *hık* naruto ne-san *hık*bizi bı*hık* bırakmayacaksın değil mi *hık* sözünü t*hık tutacaksın değ- değil mi'' gözlerindeki yaşları tekrar tekrar silmişti ama gözleri de tekrar tekrar ıslanmıştı...
evet yarıda kestim hadi iyi beklemeler sizede bb yazım yanlışım varsa af ola <3 ~ \(≧▽≦)/~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denekten insana |SasuNaru|
FanfictionSeme-Sasuke Uke-Naruto Hayatı boyunca çeşitli deneylere maruz kalan Naruto, evden kaçar ve şanslıdır ki kaçtığı sırada tartıştığı kişi onu kurtaran kişi ile aynı kişidir. Fakat bu mutluluk uzun sürmemiş ve bazı sebeplerden Naruto kendi canına kıyıp...