Bölüm 12 -Angry Dady~

211 22 15
                                    

Sasuke kimseyi duymuyordu yada duymazlıktan geliyordu. Bilinen tek şey Sasukeyi kontrol altına almazlarsa 1 damat adayı eksilecekti ve buda Minato için para kaybı demek olacaktı. Naruto canının acımasına rağmen Sasukeyi durdurup kendisi öldürmek istiyordu o lanet olası adamı pardon adam demiş etten kemikten oluşan varlığı.

Naruto korkuyordu. O Sasukeden gerçekten de korkmuştu ve tüm umudu da çöpten farksız bir şekildeydi. kurtulmak için Sasukeye güvenmişti ama güvendiği adam şuan babasından farksızdı. Şiddet uyguluyordu hem de acımadan babasının gözlerinin derinliklerinde gördüğü acıma duygusunun parçaları bile yoktu Sasukenin gözlerinde.

Naruto nefes almakta zorlandığını hissetmişti midesi bulanıyor nefes alamıyor konuşamıyor yapabildiği tek şey ağlamaktı tabi gözünden akan yaşlar bitmeseydi. 'D-dur...YALVARIYORUM DUR...lütfen. lütfen benim korktuğum kişiye dönüşmeyi bırak amacın korkutmaksa bunu başardın' sesi sonlara doğru o kadar kısıktı ki bir karıncanın sesinden farksızdı ama işe yaradı Sasuke durdu Narutonun gözünden akan yaşları silmek için Narutoya yaklaştı yaklaşmasına ama aldığı tepki onu üzmüştü...

Sarışın kendisini kalan son gücüyle ittirip duvara yaslamıştı kendisini. Belliydi korku korkusu gözünden okunuyordu korkunun yanında da Hayal kırıklığı ve yok olan umut parçaları...

Yuma Sasuke'nin üstünden kalkmasıyla kndisini aynı Naruto gibi duvara yaslamış ve nefes almaya çalışıyordu. Minato ilk önce Yumaya pansuman yapmış ve hemen Narutonun odasındaki kanepede dinlenmesini söylemişti. 'Onun gibi bir p.çin masum bir meleğin yanında kalmasına izin vermiyorum Minato-san' Sasuke koruyucu ve aynı zamanda nefretle söylemişti bunu 'B-baba git-gitsin lütfen herkes gitsin biz gidelim' Sesi titriyordu konuşurken sarışının 'merak etme geçti bak gidiyorlar' Mikatogili göstererek demişti Minato bunları 'Y-yuma, onlar herkes ,biz gidelim lütfen ben...ben geri dönmek istiyorum Karini, Karinin yanına gitmek istiyorum' Yalvarıyordu sarışın adeta..

'K-karinin yanına mı' minatonun sorusuna başını sallayarak yetinmişti minik sarışın 'Naruto....Karin öldü bunu biliyorsun' minatonun dediklerini onayladı sarışın 'ben ben onun yanına' penereden bakıp kara bulutlarla kaplı gökyüzünü göstermişti işaret parmağıyla 'Gökyüzüne gitmek istiyorum annemin abimin yanına gitmek onlara ben geldim demek istiyorum' diye noktalamıştı yarım kalan cümlesini...

'B-ben özür dilerim Naruto o, o sana vurunca deliye döndüm ben senin korktuğun kişi olmak istemedim yemin ederim' o kadar içten konuşmuştu ki Sasuke abisi bile şaşırmıştı 'bir dakika sen az önce Narutoya sana vurduğu için mi dedin' Gözleri Yumaya kayığında emin olmuştu çünkü yuma aptal gibi gözlerini kaçırmıştı Minato az önce yaralarını sardığı adamı şuan gebertmek istiyordu ama oğlunun panik atak geçirmesini istemiyordu da.

 'ÇIK GİT VE SAKIN OLA BİR DAHA NE ARA NE SOR NE DE OĞLUMA BENİM ANIMA DOKUNAYIM DEME' Naruto babasının dediklerinden sonra şok olmuştu aynı Uchihakar gibi çünkü ilk defa babası onu savunmuştu 'Ne kadar yaralanırsam o kadar fiyatım düşeceği için kovdun onu öyle değil mi?' Sarışın sorusuna olumlu cevap alınca taşlar yerine oturmuştu.

'teşek-teşekkürler beni koruduğun için' Naruto elmas mavisi gözlerini zift gibi gözlere dikerek içten bir şekilde konuşmuş ardından aklına gelen sahnelerle gözlerini tekrar pencereye dikmişti. 'Baba o-o bana dokunmadı değil mi?' bu sefer gözleri az önce Yumanın kalktığı kanepeye dikmişti gözlerini 'shhhh sence ben buna izin verir miyim?' Evet parasını verirse izin verirsin demek istiyordu sarışın ama yine susmayı tercih ediyordu.

Naruto olayların telaşından kurtulunca kasıklarına giren ağrıyı hissetmiş ve eliyle tutarken ağzından inleme kaçırmıştı...

Benden bu kadar awk ne yazıyom ben aaaa

yazım yanlışı varsa üzgünüm 


Denekten insana |SasuNaru|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin