Günler geçer, ağrısı hafifler,
Zaman akar geçer , unutulur gerçekler.
Ayrılıklar gelir çatar ,
Geldiği gibi geçer gider dostluklar...
-----------------------------------------------------------------------------------
Sabah çalan alarmla ilk kalkan kişi siyah saçlı genç olmuştu. 'Aşkım...bitanem~ hadi kalk artık geç kalacaksın' yanında ki sevgilisinin kızıl saçlarına öpücükler kondurarak konuşmuştu. 'hmm~~ 10 dakka dha' siyah saçlı genç kıkırdamıştı sevgilisinin dediğine ama biliyordu eğer onu uyandırmazsa başı belaya girecektir. bir kaç kez daha sevgilisine seslenmişti ama aldığı evap netti '5 dakka daha' bunun üstüne sevgilisini uyandırmak için dudaklarını onun dudakları ile buluşturmuştu.
cevap gelmeyince de ellerini sevgilisinin thişörtünün içinden göğüsüne doğru yukarı çıkartıp sol göğüs ucuna azıcık bir baskı uygulamasıyla 'ahh~ kes şunu' diyip yataktan düşerek kalkmıştı kızıl saçlı çocuk 'sen de uyandaydın kaç kez alarmın çaldı biliyor musun'
'uyandırdığın için teşekkürler aşkım ama bu yaptığının hesabını soracağım sana' diyip thişörtünü çıkartıp bir kenara atmış ve üstüne dünden hazırladığı kombini giymeye başlamıştı..
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naruto gece her zamanki gibi 2,5 saat uyumuş ve sonrasında gecenin bir körü kıyafetlerini ayarlayıp güzel bir şekilde ütülemişti bu sefer daha sade bir şeyler giyecekti. Giydiği kıyafetin kalbine denk geldiği kısımda shi yani ölüm yazıyor ve sırt kısmında siyah kıyafetin üstünde beyaz renkte bir manga karekteri vardı ve baş ucunda da onu öldüren arkadaşı vardı. pantolon olarak paraşüt pantolon ayarlamış ve ayakkabılarını temizlemeye başlamıştı beyaz yerdeki lekelerin bazıları çıkmayınca da ayakkabı boyasıyla boyamış ve o sırada babasının telefonu ötmüştü.
Babası da üstünü giyinip yola çıkmışlardı sabahın 8'inde kahvaltı yapmak için bir resturantta buluşacaklardı. saat şuan tam 8 olmuştu ki bizim ikili içeri girmişlerdi onların girmesiyle kızıl saçlı çocuk elini havaya kaldırmış ve onun yanına gitmişlerdi. 'görüşmeyeli nasılsınız Minato-san? Ahhh Naruto-kun görüşmeyeli uzun zaman oldu ha?'
sarışın kızılın yüzüne şaşkınca baka kalmıştı gözleri su yeşilimsi bir renkken saçları adeta gül kadar kırmızıydı. Görüşmeyeli uzun zaman oldu bu ne demek oluyordu aklına gelen ilk şey ilk kelime istemsizce dökülmüştü dudaklarının arasından 'Gaara bu sen misin? çok değişmişsin seni tanıyamadım ben ama dur nasıl? Nasıl?' Gaara içtenlikle gülümseyip karşısında ki sarışına sarılmıştı 'şhhh seni kurtarmaya geldim şuan burada 100lerce gizli polis var senin yapman gereken tek şey bir bahaneyle tuvalete gitmen ve oradaki çocuğa her şeyi anlatman. sonrasını bize bırak'
Naruto arkadaşının kulağına fısıldadıklarıyla hayatının en güzel gününü yaşayacağını fark etmişti lakin tek sorun nasıl tuvalete gidecekti babası buraya gelmeden önce ona dedikleriyle korkmuştu. kendisini öldürmesinden değil de gerçekten o masum 2 çocuk için korkuyordu eğer Gaara'nın dediklerini yaparsa 72 saati kalacaktı o masum çocukları bulup kurtarmak için yeter miydi ki 72 saat Gaara tam sarılmayı bırakacaktı ki Naruto daha sert bir şekilde sarılınca bu hareketinden vaz geçmişti
'Naruto bırak çocuğu da yemek yemeye başlayın hadi sonra giderirsin sevgilinle hasretini' ah cidden minato onları eskiden sevgili sanıyordu gerçi annesi ve abisi bile öyle sanıyordu ama onlar arkadaştı sadece bir arkadaş. Naruto'nun kalbi sadece tek bir kişi için atıyordu atmasına ama o da gitmişti hem de çok uzaklara. Hala küçüklük fotoğrafı bile vardı narutoda.
naruto gaarayı bırakmış ve yan yana oturmuşlardı. Naruto masanın altından telefonun not yazma yerini açmış ve o iki masum canı, 72 saatlik süre sonunda başlarına gelecekleri yazmış ve alttan gaarayı dürtüp telefonu ona vermişti gaara telefonu narutodan alıp telefon görüşmesi bahaneyle masadan kalkıp uzaklaşmış ve yaklaşın 15 dakika sonra geri gelmişti. bu durumu dahada zorlaştırmıştı cidden bir insan bunu saıl yapardı hayır yani bunu bırakın insanın yapması duyguları olmayan bir robot bile yapmazdı.
evet demiştim size hikayenin sonu yakın diye buda kanıtı olsun lan Gaara hakkında ne düşünüyorsunuz? sizce nasıl yapmışım bölüm nasıldı? yazım yanlışlarım varsa af ola
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denekten insana |SasuNaru|
أدب الهواةSeme-Sasuke Uke-Naruto Hayatı boyunca çeşitli deneylere maruz kalan Naruto, evden kaçar ve şanslıdır ki kaçtığı sırada tartıştığı kişi onu kurtaran kişi ile aynı kişidir. Fakat bu mutluluk uzun sürmemiş ve bazı sebeplerden Naruto kendi canına kıyıp...