İntihaşk
Bölüm şarkısı:Onur Can Özcan intihaşk
Ya ben hala inanmıyorum senin geldiğine ee" diyerek sıkıca sarıldı bana Burak.
İşte ihtiyacım olan şey buydu,sevgi,huzur, ve arkadaşlarım bana bunu veriyordu.
Ya Burak bırakta bende sarılıyım arkadaşıma Allah Allah ' Mertin isyanı beni güldürmüştü uzun süre içten gülmediğim aklıma gelmişti.
___________________________
İlahi bakış açısı
Şaka maka Esin hangi rüzgar atdı seni buraya sen... neden üzgünsün?'
Dedi Mert, üçü bi yetimhamede büyümüşlerdi. Sonra Burak,ve Mert kendi kariyerini kurmak icin Fransaya gelmişlerdi. Başarmışlardı. Esin'ede teklif etmişlerdi ama Esin'nin Yunus sevgisi ağır basmış kariyerini arka plana atmıştı.
Ve aralarında en mantıklı düşünen,dikkatli olanda Mert'di. Gözünden nedense bi fare bile kaçamazdı.
Esin kafasını eydi
-Mert,hiç merak etmiyormusun 2 yıl bundan önce neden siz buraya gelince bura gelmeyi redd etmiştim. Çünki ben o zaman 'lafı Mert tarafından kesilmişti.
-Çunki o zamanlar Yunus adında bi elemana aşıktın. Ve hala aşıksın. Peki me değişdi Esin? O zamandan bu zamana, seni ondan uzaklaştıran şey ne? Neden 2 yıl sonra kaçıyorsun?
Mertin bu kadar dikkatli olması bazen can sıkıcı ola biliyordu. Burak dikkatli biri değildi, ona anca eylence olsundu. Şuan bile Fransada kız arkadaşlarıyla beraber eylenmeye gitmişti.
-Mert, ben gerçekten çok sevdim. Ama dün öğlen ondan vazgeçmem gerektiğini kendisi soktu gözüme. En yakın arkadaşına Esraya...'durdu Esin kabullenemiyordu işte. Yapamıyordu.
-evet Esraya ne Esin?
-Mert dün öğlen ,Esra Yunusu kışkırtdı benim hakkımda. Yunus.. cok kotu şeyler söyledi Mert gerçekten 20 yıl sonra içim yine aynı acıyla yandı.
Esinin ağlamak üzere oldugunu. Anlayan Mert ona sarıldı devam etmesini bekledi.
-Mert,benim hakkımda dedi,dediki,
Flaşback (30 Haziran 15:45)
-Ya Esra bıktım bıktım anlıyormusun?!
O KIZI ANNESI BABASI SEVMEMIS ,BENMI SEVICEM !Flaşback son.
-Mert çok canım yandı , anlıyormusun başkasıyla sevgili olsa bu kadar yanmazdı. Mert ben istemedim böyle olmasını istemedim..
Esinin kendisinden bağımsız gözyaşları dökülüyordu. Yorulmuştu fazlasıyla.
-Peki hiç özür dilemeye çalışdımı? Yada aradımı seni?
-100 den fazla aradı Mert, ama ne faydası varki hı? Kırılmış bir bardağı tamir etmek mümkünmü?
Susdu Mert. Haklıydı Esin. Kırılmış bi bardağı tamir etmek mümkün değildi. 5 dakikalık sesizlikden sonra Esin ayaklandı. Buraya 1 yıl önce 4 günlük tatile geldiği zaman gitdigi yere gitmek istiyordu.
Üçlü arasında ad verdikleri "Dert tepesi"
-Mert,ben dert tepesine gidiyorum. 1 2 saat yanlız kalmak istiyorum.
______________________
Ötesimi var?
Yanlızlığın yanlız
Diyordu şarkıda,Seninle aldatdım
Kıskandı yıldızlar
Aşka inanmayanlara
Seni anlatdım
Karardı ay'
Diyerek devam ediyordu şarkıNeden dinlediyi her şarkıni Yunusa bağlıya biliyordu diye düşündü Esin.
Yada nasıl oluyorda tüm dinlediyi şarkılar ona yazılmış gibi hiss veriyordu?Şarkının sonu o kadar ağırdı ki, Esin için
Aşk elbisesi en güzel sende duruyor ama ne acı terzin ben değilim.
Her şeyi affede bilirdi Esin ama laf anne babasına gelince akar sular duruyordu işte.
1 yaşında yetimhameye verilmişti. Anne babasını hatırlamıyordu. Ora gelince yanına sadece 2 kişi gelmişti.
Burak ve Mert. İlk önce uzak durmuştu ama bir şekilde arbalarla oynamışlardı, bebeklerle oynamişlardı. Böyle böyle Esinin 6 yaşını birlikde olmuşlardı.
Mert Burak Esinden 1 yaş büyüklerdi.
Esin 7 yaşına girdiğinde yetimhanede bi problem olmus ve üçlü 1 yıl kadar ayrı yetimhanelerde olmuştu ama 1 yılın hasretinden sonra birlikte olmuştu.Esin için ikili abiydi. Kan bağı olmadan abi. Her şeyi birlikte yapmışlardı.
Esinin telefonu aydınlandı.
Canım,cicim,her şeyim,en sevdigim abim"arıyor..
Yazısına sulu gözlerleriyle güldü. Burak ve egosu işte ilk telefon aldıklarında nasil kayd etmişse öylede bırakmıştı. Tam arama sonlandıracakken açtı telefonu.
-Efendim Burak
-Burakmı? Duydunmu duydunmu?
-Neyi duydummu?
-minik,güzel,yardımsever kalbimim kırılma sesini duydunmu?
Kahkaha atdı Esin
-şu egonu çekte gercek burakla konuşyim ben
-her neyse cicim, seni affediyorum ve Mert diyordu eve gelimce 5 tane yumurta, 1 tanede ekmek alsın diyordu.
-Sen desene sana dedi sen unutdun, topu Esine paslıyorum buna diye
-Bak bak gördünmü kimin kardeşi kiminn akıllı sistrm benim hadi bekliyorum. Çabuk gel bak Mert banyoya girdi, çıktığında dediklerini almadığımı görse götümü keser. Daha gencim.
-Ahahahahaaha tamam Burak geliyorum. 5 dakikaya ordayım.
Deli ya' diyerek kapatdı telefonu. Bildirim paneline bi bildirim düştü
@yunusakgun17 size takip isteği gönderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yunus Akgün
RomanceEsinim Yunusum Esin dur yalvarırım dur 9. Esinn ne olur yapma 10. ESINN Ya şapşall seviom seni Bende seni seviyrum bıdığım..