6 bölüm

68 6 4
                                    

Gitme..

Bölüm şarkısı: Böyle Gitme

30 Haziran Yunustan...

Esra lütfen artık yeter" dedim. Biliyordum yaklaşık 1 yıldır Esin beni seviyordu. Bende o benden vaz geçsin diye Duruyla sevgili olmuştum.

Her seferinde benim mutluluğumla mutlu olması beni şaşırtmışdı. Son 2 ay içinde qarip şekilde onu düşünmeye başlamıştım. Bu yüzden Duruyla ayrılmıştım.

Kendisi benimle konuşurken normal arkadaş gibi konuşuyordu mesela ona temas etmemi istemiyordu. Açıkcası bende tam aksineydi bir şekilde kendimi ona temas ederken buluyordum.

Şimdiyse Esra gelmiş Esin hakkında fikirlerimi almaya çalışıyordu. Ama ben bunu anlatamazdım. Esine olan duygularımı kendim söylemek istiyordum. Kendisi gelip sorsun istiyordum. Kendim anlatmak istiyordum. Anlıyormusunuz?..

Saha içinde Esra peşimden dolanıyordu. Bir şekilde onu kafamdan safmam lazımdı. Sinirlendim. Sadece bi cümle o an benim hayatımı karartıcak bi cümle kurdum o cümle oysaki Esrayı yanımdan gitmesi için soyliyceğim bi cümleydi.

Nerden bile bilirdim ki, Esin bunu duyucak?

-Ya Esra o kızın annesi babası sevmemiş benmi sevicem?!!

Sonra bi ses. Icimden ne geldiyse okudum. O sesin sahibi Esin olmasın diye icimden etmiycek dua kalmadı. Ama bu sefer şans benden olmamiştı.

Esin karşımda duruyordu. Gözleri dolu-doluydu.

-Esin dinle be-..

Titriyen elini yukarı kaldırdı. Susmam için
Tek bir şey söyledi

-Yazıklar olsun.

Sonra arkasına bakmadan sahadan çıktı.

Her şeyi başlamadan mahv etmiştim.
Onu sert bi şekilde redd etsem yine yanımda olurdu.
Sadece arkadaşım oldugunu söylesem yinede yanımda olurdu.
Ama annesi,babasına laf atsam asla yanımda olmazdı.

İyrenç bi adamsın Yunus Akgün

Kendime geldim. Bunun böyle bitmesine izin veremezdim. Onu arkadaşım olarak görmüyordum. Eyer öyle görürsem sizce ona temas edermiydim. Laf arası yürürmüydüm? Sanmıyorum.

Koşarak sahadan çıktım. Nerdeydi..?! nerdeydi?. Durdum Esranın sesi..soluma döndüm ordalardı.

Ve son kez sesini duydum.

-Esra lütfen sadece 2 gün

-Esin!

Kolunu Esradan kurtarip koşdu. Arkasınca gitdim ama sadece arbasına bindi ve gaza yüklendi. Artık ona yetişemezdim.

Zaten dolu olan gözlerim bana ihanet ederek  lanet olası yaşları akıtıyordu.

Esin'dedim fısıldarcasına.

Onu tanıdığımda ağlıyordum. Hayatıma girmiş her şeyi iyi tarafa değiştirmişti.

Onu tanıdığımdan sonra 1 kere aĝlamıştım oda, mutluluktan.

Esin 2021 in   mart ayında Galatasarayda işe başlamış  nisan ayında beni A takımına aldırmıştı.

O zaman o kadar mutlu olmuştum ki, anlatamam.

Şimdiyse resmen, gidişi vardı arabanın çalıştırılması anında gazlanması.

Kendine gel Yunus! Bunu düzeltmen lazım hemde hemen.

Sahaya geri döndüm neki ıvır zıvırım varsa hepsini sadece 3 dakikada topladım. Arbama bindim

Deli kız 💛  aranıyor...

Açmıyor. Sinirle yumruk yaptığım elimi direksiyona geçirdim.

Aferin her şeyi berbat etmiştim.

________________________

3 gün sonra.

Deli gibi 3 gün Esini arıyordum yok açmıyordu. Son çare instegramdı.

Hesabına takip isteyi yolladım.

1saat sonra hesaba baktığımda hesab kapatılmıştı. Lanet olsun.

Şarkı aç Yunus bir az sakinleş.

^________________^

Harbi ne diyordu şarkıda

Böyle gitme ağlarım..
Her şeyimden harcadım..
Şan,şöhret ,gurur hepsi bahane..

Gözümde sadece onunla tanışdığım sahne vardı.

Aslına bakarsanız, asla durup bi kıza arkadaş olalım diyecek biri değildim.

Ama qarip bi enerji vardı. Anlamadığım mesela ona sarıldığımda, ellerimi tutduğunda.

Peki biliyormusunuz verdiği montla gece sarılarak uyumuştum ne ala ama değilmi?

Şimdiyse elimde sadece bi tane kırmızı bandanası vardı oda geçenlerde bize geldiğinde düşürmüştü kafasından.

Şapşal..

Utandığında kızarmış yanakları  geldi aklıma.
Harbi nası tatlı oluyordu.

______________________________/

Bu gün Esin geliyordu.
İlk başda ona görünmiycek sonda gidib bi şekilde konuşucaktım. Başka çare yoktu.

-Günaydın Ercan abi

Esin..   yaklaşık 15 gündür duymadığım sesini duyduğumda midemdeki kelebekler uçtu.

Hemen saklandım. Beni görmemeliydi.  Merdivenlere yöneldi. Saçları azcık kısalmıştı.

Ama hala güzeldi.
Esin.. dedi dudaklarım bana ihanet edrek bir daha Esin.. Esin.. Esinim.

Yunusa daha fazla sövmenize izin veremezdim.. soryy

Yunus saf çoçuĝm🥹❤️

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin