9 bölüm

55 6 0
                                    

Sana çok değer veriyorum bebek....

Bölüm şarkısı: naptığını bilmesemde blok3




Duru
Yunus buluşmamız lazım.
Esin hakkında.

Benim hakkımda?
Onu bunu boş verelimde Yunus hala Duruylamı konuşuyordu?
Tamam Esin ola bilir sonuçta arkadaş kalmıştılar değilmi?
Merdivenlerden inme sesi gelince hemen telefondan uzaklaştım, ve sahte bi şekilde gülümsedim. Bildiğimi bilmesine gerek yoktu.

-Kimdi?

-Annendi, yatağı topladınmı?

-Topladım çok güzel olduu

U'nu uzatmasına içten gülümsedim. Bu kadar gülme sende off"

-Gidip bi bakiyim becere bilmişmisin bare.

Aslına bakarsanız, hiçte merak etmemistim çünki azdan çoktan görmüştüm nasıl topladığını ama, bu ortamdan çıkmam lazımdı. Hemde hemen.

Odama girdim.Kapıyı kapatdım. Odamdaki banyoya girdim kapısını kitledim.

-İyiyiz Esin, sıkıntı yok, derin
nefes al Esin iyisin.

Yok geliyolardı bana napıcaksın Esin hemen sakinleşmen lazım. Ellerime baktım zangır-zangır titriyordu. Bi tek ellerim değil bedenim titremeye başlamıştı.

Hayır hayır hiç sırası deyil lütfen. Yavaşca  yere çöktüm. Ne olmuştu neden olmuştu anlayamıyordum. Esin toparlan hadi toparlan.

Ayağa kalkmaya çalıştım. Ama sadece çalıştım. Sakarlığım yüzünden yanımdakı  bardak yere düştü.

Çok fazla ses oldu . Yada dibinde olduğm için beynimin içinde yankılandı bilmiyorum.

Sonra bi ses

-Esin?! İyimisin güzelim?

Gözlerim kararmaya başlamıştı.  Kalk Esin başara bilirsin. Yavaşca kalktım düşecek gibi oldum. Ama zorlada olsa toparladım. Kapıya doğru irerledim. Sanki 22 yaşında değilmişimde  8 aylık bebekmişim yeni yürümeye başlamış gibi paytak adımlar atıyordum. Zorlada olsa kilidi çevirip açtım.

Direk kapıyı açtı. Yüzünde korku ifadesi beni gördüğünde 3 katına çıktı. Ellerini yüzüme sardı. -Esin bebeğim noldu? Kendimi tutamıyordum artık. Bıraktım. Ipler koptu.

En son hatırladığım şey Yunusun bağırışıydı.

Gözlerimi açtığımda hastanenin odası karşılamıştı beni. Sol kolumda yariya kadar inmiş serum. Sağ elim.

Sağ tarafıma baktığımda kafasını elime yaslamış,ve baş parmağıyla avcumun içini okşuyan. Yunusla karşılaşmıştım.

Halsiz ve cılız sesimle Yunusa seslendim. Normalde öyle yapmasında sorun yoktu.

Sadece susamıştım.

-Yunus

Hemen kafasını kaldırdı. Gözlerimi kızarıktı onun? Direk sarıldi boynuma.

-Çok korktum,çok korktum, sen orda öylece yere düşmek üzere olunca seni tutduğumda, bem beyazdı yüzün  çok korktum.

Kafımı halsizce omzuna yasladım. Iyi gelmişti. Neden böyle olmuştu bilmiyordum. Durunun yazmasi sorun değildi. Kötü bi ayrılık yaşmamışlardı.
Hatda bildiğim kadarıyla Durunun sevgilisi vardı.

Yavaşca benden ayrıldı. Yorgun gözlerle ona bakıyordum.

-Yunus su verirmisin?

Hemen olumlu anlamda kafasını salladı ve yanımızdaki bardaktan suyu uzatdı. Içemmiyeceğimi anladığında yavaşca bana içirdi.

-Teşekkürler' dedim kafamı geri yaslarken. Tam o anda içeri doktor girdi.

-Geçmiş olsun Esin hanım.

Yunus direk elimi tutdu. Yuh artık doktordan bilemi?

-İlk önce ben doktor Levent Karagöz.
Hastahaneye getirildiğinizde baygındınız. Kan tahlili yaptığımızda
Nerdeyse 2 haftadır  beslenmenizin doğru olmadınığını fark etdik. Ve kan değreniz düşmüş. Esin hanım durumun vahimiyyetinin farkındasınız umarım?

Ne yapmıştım ben kendime demek bu yüzden son 3 gündür fazla uykum geliyordu? Yunusa baktım. Sinirli ve endişeli bi şekilde zaten bana baktığını gördüm.

-Esin hanım 1 hafda içinde yataktan kalkmıyacaksınız, bolca meyve tüketiceksiniz. Ve günde 1 tane çikolata yemeniz gerekiyor.Resmen kan değeriniz 60 tan 42 düşmüş. Siz ayakta nasıl durdunuz bu şekilde?

-Her neyse  yaklaşık 1 saat somra tabucu olunucaksınız ama dediklerimi yapıcaksınız tamamı Esin hanım?

Tamam anlamında kafamı salladım. Doktor geçmiş olsun diyib odadna çıktı. Yunus hala aynı bakıyordu.

-Bakma öyle

-ya nasıl bakıyormuşum desene?

-kızgın ve endişeli

-doğru çünki ya Esin kollarımın arasında bayıldın o zamankı korkumun tarifini veremem.

-özır dilerim

-bende seni dilerim. Ama konumuz bu değil simdi. Esin lütfen kendine dikkat et nolur. Korktum anliyormu-.

-Neden korktun? Niye korktun?

-Çünki sana çok değer veriyorum bebegim oldumu çünki sana aşığımı? Oldumu?











Eveddddd bu bölüm de böyleee
Bölümün geç geldiğinin farkındayım ama dersler someone problems. Heleki hemşirelik okuyorsanız.... dndndjd. Hadi adiosss

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin