8 bölüm

73 6 1
                                    

Kırmızı ruj.

Bölüm şarkısı: Bodrum

Yunuss uyan artık sabah oldu" yanlış anlamadınız yaklaşık 3 dakikadır Yunusu uyandırmaya çalişıyordum. Kendisi benim yatağimda yastığıma sarılı bir şekilde uyuyordu.

Kesinlikle birlikde uyumamıştık dün, sahilden sonra bana geçmiştik geç olduğu için Yunus burda kalmıştı.

İlk önce, birlikde uyuyalım diye ısrar etsede kafasına yastık yedikden sonra susmuştu. Sonrasında kendisi benim odamda uyuycam diyib beni, misafir odasına postalamıştı.

Çoçuk gibi uyuyordu açıkcası masum veled.

Yunuss hadii amağ bu ne uykudur arkadaş "dedim ve dizimi kırarak yatağa oturdum arkası bana dönüktü.

Kolundan hafifce sarsdım.

Yunusumm " off uyanmıyordu  uyanmazsan uyanma be sinirlenip ayağa kalktım. Tam gideceken kolumdan tutub yatağa çekti şuan tam tamına üstündeydim.

-Yunusun sana kurban olsun' sırıtdı. Çocuk yapma böyle cok karizmatik duruyorsun öyle gülünce...

Sapıkmısın evladım sen öyle çekilirmi yatağa' verecegi cevabı açıkcasi merak ediyordum.

Evet Esin sanki gel yanıma yat dedigimde yatıcaktın demi? Eyer yaptığım sapıklığa giriyorsa evet senin sapığınım. Varmı?''" Bak hala sırıtıyor eşşek.

-bırak bir az daha oyalanırsak geçikicez.

-Esin' aha tövbe bismillah gözleri doğru yere bakmıyordu. Oğlum kaldır o gözlerini dudaklarımdan. Hii ben birde kırmızı ruj sürmüştüm..

-Efendim?

-Öpsem şu kırmızı du-" ağzını kapatdım. Biz sevgili değildik.  Hiç doğru olmazdı yaptığı.

-İş yunuscum işş ' dedim ve karnına hafif dirsek geçirerek kalktım.

Odadan çıktım arkamdan söylenmesine güldüm.

-YA OLMAZ KI BÖYLE SÜRMÜŞSÜN O KIRMIZI RUJU DUDAKLARINA ÖPTÜRMÜYORSUNDA ESINNN!

Şapşal.

-ESIN SIL O RUJU  KATIL ETME BENI GÖZÜNU SEVIYIM YA YA ÖPÜCEM HADA SÜRMIYCENNN

-OLDU PAŞAM, BAŞKA ÇAY KAHVE BUYURUNN - odamdan çıktı saçları ahh o saçları..

-Esinim olmaz ki böyle minik masum opucuk işte nesini inkar ediyorsun?

-Yunus, acaba en son ne zaman dayak yedin sen?

-off taam susdum.

İnanin bana bende onu öpmek istiyordum. Ama bazı şeyleri erken yaparak sonra pişman olmak istemiyordum. Bunu anlıyorsunuzdur umarım.

Evet aşıktım ama sonradan pişman olmak istemiyordum.

Dua etsin ki,  odamda uymasına izin vermiştim normalde odamda kimsenin uymasını istemem nefret ederim hemde.

-Yunus yataği toplandınmı?

-Yoo?

-Defol git yataği topla sinirlerimi hoplatdırma.

-Esinim ben ne anlarım yatak toplamaktan gözünü seviyim ya.

-Yunus! Topla dediysem topla!

-Tamam tamam patron kızma.

Odama gitdi. Yavasca kapıya gitdim. Ne yapıcağını merak ediyordum açıkcası.

-ben ne anlarım yatak toplamaktan, ben idamana gidince anam gelip topluyo işte ee bu yastiği nasi koycam ben?

-ulam yorgani nasil yapicam?

Hayır Esin gülmuyoruz, gülmüyoruz hayır.

Aşagıdan telefon sesi gelmeye başladi. Yunusun telefonuydu hemen aşaği indim onu dinlediyimin bilmesine gerek yoktu değilmi.

-Esinn baksana kim mesaj yazmış

-Taamamm

Telefonu açtım ve anesi yazmıştı
Sonra bi bildirim daha düşmüştü.

BİNGO.
Duru? Yunus hala duruyla konuşuyormuydu? Mesaji üsten okudum.

Duru
Yunus, buluşmamız lazim acil
Esin hakkında.



Gerçekten bingoo.
Ya yazar sal şunları dediginizi duyar gibiyim djdjdj

Her neyse bay

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin