14 bölüm

45 4 0
                                    

Miss you

Bölüm şarkısı
•Bizden olsun isterdim







Ya,sinirlerimi hoplatdırma!-'diye bağıran Mertin sesiyle telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

Tabi bu haraketim Yunusun dikkatini çekmiş olmali ki, Göz kırparak ne oldu sordu.

Ona bi dakika yaparak.

-Lan Burak az şaklabanlık yap, senin yüzünden gencecik yaşimda sağır olamam anlıyorsun değilmi?

-Anlamıyorum sistrm gelmeyin üstüme benmi istedim böyle olmasını ya destek olacağınıza köstek oluyorsunuz sizede oh olsun yani küstüm size!

Telefonun yüzüme kapatılmasiyla sinirle off ladim ve avcumla kafama hafiften vurdum.

-Burak 2 dakika yerinde dursan kendimi uçurumdan atarım zaten. Tövbe tövbe

-Esnim ne oldu?

-Ayh hiiç sorma Yunusum, Burak aldatılmış bunun kahrını çekiyor tek problem 3 ayda 5 tane sevgili değiştirmesi. Her seferinde tamam diyor ama 1 ay geçmemiş ayrılıyor. Bazen gerçekten 23 yaşında olmasını sorguluyorum. Acaba 23 değilde 13 yaşında olması daha yüksek çünkü.

Dediklerimle Yunusun kahkahası evi doldurdu. Onun gülmesine bende güldüm açıkcası.

Ama haklıydım işte.
-Ay Esnim ya ahahahahah!!

-Yunusum ciddiyim yeter da ! Yani Mertde buna sinirlenmiş beni aradı 1 haftalığına ceza olarak benim yanıma yolluyor. Ama sorun şu ki, Mertin ceza dediği şeye Burak ödül diyor, ve cezanın Burağa kesilmesine bakmayarak tüm ceza işlevlerini ben çekicem.

Dememle Yunusun gülümsiyen yüzü ciddişledi. Yapma be ne güzel gülüyordun işte.

-Yanii?

-Yanisi,Yunus bu hafta yarından sonra full doluyum.

-offfğ

-az önce gülüyordun ne oldu?

-Esinim dalga geçme

-ahahahahahah!

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin