7 bölüm

73 6 0
                                    

Zor

Bölüm şarkımız: Anıl Berke Zor

Karşımda Yunusu gördüğümde durdum.
Ne yapıcaktım? O nasıl konuşma yapıcaktı? Peki ben ne söyliycektim. Off

Derin nefes al Esin derin nefes..
En mantıklısını yap.

-Buyrun Yunus bey? "Evet aferin Esin ne kadar mantıklı şey yaptın. Ben iyice Burağa benzemeye başladım.

-Esin lütfen beni bi dinle

-Evet buyurun şikayetiniz nedir? Maaş konusunda, sıkıntınızmı var?

-Esin böylemi yapıcaksın böylemi kaçıcaksın?

-Yunus,

-Esin farkındayım kurmuycak cümle kurdum. Yanlış yaptım. Ama bak dinle. Ondan sonra çek vur,söv,döv ama küsme ... Gitme Esin benden Gitme.

Evet ne yapıcaktım. Dinle dedi iç sesim ne olursa olsun Esin 3 yılın için dinle.

-10 dakika içinde kendini açıkla Yunus, 15 dakika sonra toplantım var.

Ola bilince ciddi konuştum. Oysa şimdiye kadar onunla böyle ciddi ve soğuk konuşmamıştım. Sanki elinden alınmış oyuncağı geri verilmiş gibi sevinc şeridi geçti gözlerinden.

Onun aksine ben onu ondan iyi tanımıştım. Bazı noktalarda.

-Esin bak, bunu benden bu şekilde öyrenmeğini istemezdim, yani bende diğer normal insanlar gibi bunu çıkma teklifiyle yapmak isterdim ama ben seni seviyorum. Sakın dur hiç bir şey söyleme.

O gün, Esra arkamca dolamdığında sinirlendim yemin ederim ki, o lafı gerçekten içten hiss ederek söylemedim. Aslında Esranı başımdan savmam için söylemiştim.

Esra gitdikten sonra gelip sana duygularımı söyliycektim. Ama işler istedigim gibi gelişmedi. Bak diyceksin o kadar  laf  söz varken neden onu dedin bilmiyorum lanet olsun ki siktiğim ağzimi tutamadım. Bak yemin ederim  senin hakkinda öyle bir şey asla ama asla düşünmedim.Aksine sen benim için hep bi mücizeydin.

Sen benim karşıma o gün o yağmurlu havada çıkan mucizeydin Esin Akay.

Durdu. Benden bi cevap bekliyordu. Oysa ben ona cevabı 2 yıl önceden vermiştim. Evet benliyime çok dokunmuştu dedikleri. Ama haklı olduğunu mimiklerinden anlamıştım. Pişmanlığınıda görmüştüm.  Ama ona onu korkutaraka cevap vericektim.

Ayağa kalktım. Gözleri ellerinden bana döndü karşısına dikildim.

-KALK AYAĞA  Esin faza kaçırdın ha ne dersin?

-Esin..   dedi aciz ve yalvarır tonda ve ayağa kalktı.

Ciddi ciddi suratına baktım. Ilk önce  tokadı suratına bi güzel gelişine salladım.

-Ne yaparsan yap hakktır bana ama sonda aff-

Demesine kalmadan sarıldım. Şaşırmıştı.

-Öyle dikilmeye devam edersen a-

Hemen sarıldı. Ama öyle sıktıkı beni bir az daha sıkarsa salçalı domates olucaktım.

-Affetdim Yunus ama lütfen bir daha böyle bir şey yapma ne olur.

-Söz söz söz ' dedi saçlarımı koklarken arada kaçak bi kaç öpücüğüde sayalım.

-hadi  sahile gidelim.

-Ama senin toplantın.

-Gerçekten toplantım olduğu yalanına inanmis olamazsın Yunus

-um

-ne um?

-Yunus sonuna um

-Yunusum

-Oldu Esinim. Ve evet inanmıştım. Tamam gidelim...

__________

Radroyada çalan şarkı o kadar bizi anlatıyorduki.

Onu dinle sakince,
Bitiremedim seni içimde
Yaşadığım her şeyin tek sorumlusu
Belkide sensin be

Yunusa baktım.Mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Saçları bir az uzamış dahada karizmatik olmuştu.

Benim onu izledigimi anlamis olucakki sırıtdı ve şarkının tam bi noktasını
Bana bakarak söyledi.

Hayatımın en zor dönemi belki bu yanlızlık,
Affaladım kızın tekine (derken parmağıyla beni gösterdi)kendimi çok fena kaptırdım.

Gülümsedim. Neydik biz? Bilmiyorum ne olucaktık? Onuda bilmiyorum. Ama şuan, bu anda kalmak istiyordum evet evet tamda şu anda.

Ben bunları düşünürken elimde bi sıcaklık hiss etdim. Yunus elimi tutuyordu. Evet ben yanlış söylemedim sizde yanlış duymadınız, onun parmaklari benim parmaklarima kenetliydi.

Sonra daha kalbimi hızlandırıcak şey yaptı elimi kendisine çekip öptü. Ulan bide sırıtıyor eşşek herif.

Daha fazla isyanlara dayanamadımm. Buyrunn size kavuştukları bi bölüm bıraktım.

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin