(Blok3 yeni şarkısını beklerken yazimm dedim).
Bilinmezlik.
Bölüm şarkısı: Fourth of July
Yunus'tan.
Gözlerimi açtığımda sol yanım boştu.
Endişeyle etrafa baktım ama yoktu.
Esin yoktu.-Esin' dedim kurumuş boğazımı hiçe sayarak. Etraf karanlıktı anladığım kadarıyla geceydi. Odayı hastahenin loş ışıkları aydınlatıyordu.
Bi kez daha çağırmaktan geri durmadım
-Esin" yoktu ses yoktu.Peki ya neden haraket edemiyordum? Sanki belimde 7 ton yük varmışta ben onu kaldırmaya çalışıyormuşum gibi hiss ediyordum.
Kalkmaya çalıştığım yere geri uzandım. Alnımda boncuk-boncuk terler belirmeye başlamıştı.
Kabus ola bilirmiydi acaba?
Kalbimim deli gibi atmasını önliyemiyordum.Hiss etdiyim şey korkuydu.
Sadece korku.Bilinmezlik içinde kaybolmuştum .Gözlerimi sım-sıkı kapatım derin derin nefes almaya başladım. Sanki biri boğazıma yapışmışda bana nefes almaya izin vermiyormuşcasına hiss ediyordu..
Esin "dedim
Bi kere daha -Esin,Esin Esin Esin'Deli gibi adını sayıklıyordum. Sonra bi el dokundu bana gözlerimi halsizce açtığımda bi doktor gördüm.
Bana şevkatla gülümseyen muhtemel annemle yaşıt olan bi kadın. Ama bi terslik vardı bakışlarının ardında acınmada vardı.
-Delkanlı iyimisin?
-Ben ben neden burdayım, kız arkadaşımla gelmiştim nerde o neden yok?
Kadın dediklerimle kafasını olumlu anlamda salladı. Ve, hüzünle gülümsedi.
Yanlış okumadınız hüzünle gülümsedi.
-Cesedi neyapalım?
Cesed? Ne cesed? Neyin cesedi? Cesed derken ? Kimin cesedi?
Durdum. Cesed diyordu doktor. Ne yapalım diyordu. Az önceki bilinmezlik hissi yine geri gelmişti.
Derin-derin nefes al Yunus sadece kabus. Kabus. Kabus
-Beyefendi! Sakin olun!
-NE CESEDI NEYIN CESEDI? ESIN ÖLEMEZ. SADECE BAYILMIŞTI SADECE BAYILMIŞTI ÖLMÜŞ OLAMAZ!
-Beyefendi bayılmamıştı. Yanlış hatırlıyorsunuz. Esin Akay hastahanemize 3 kurşun yarasıyla getirildi.
Durdu bana baktı. Durumuma acıyarak kolunu omzuma koydu. Bendeyse ipler çokta kopmuştu. Az önce sanki esip gürluyen ben değilmişim gibi şimdi sesizce ağlıyordum.
- bi kurşun böbreyini delip geçmişti. Sol böbreyi delik deşikti ve çok kan kaybetmişti. Üzgünüm elimizden gelenin en iyisini yaptık ama Esin hanım dayanamadı.
Hayır,hayır o çok güçlü bi kızdı. Ne diyordum ben? Esin vurulmamışdıki
Kabus görüyorsun Yunus uyanıcaksın geçiçek Esinin ölmedi. Sen kabus görüyorsun.
-O ÖLMEDI! SIZ BANA YALAN SOYLUYORSUNUZ. BEN ONU KENDI ELLERIMLE HASTAHENEYE GETIRDIM. HIC BIR SEYI YOKTU. YOKTU!!!
Bir şey dememe izin vermeden doktor kolumdan tutub kaldırdı. Az önce çivilendiğim yatakdan sadece bi koluyla kaldırmıştı beni.
Resmen peşinden sürüklene sürüklene bi yere götürüyordu beni.
Bi kolidor, iki, üç, dört,yeddi, sekkiz, on,on üç,on beş ve on yeddi durdu.
Gözlerimi üst tabelaya çevirdim.
Işte o an içimde bi şeyler koptu.
Morg
Yine beni kolumdan tutub sürükledi içeriye. Girdik. Korkuyordum. Lütfen kabus ol. Lütfen kabus ol.
Bi cesedin önüne getirdi.
Ve üzerindeki yorganı açtı.
Hayır,hayır hayır bu bu Esin olamazdı. Olmazdı.
-Esinn' diye bildim sadece sadece Esim diye bildim.
Elini tutdum. Buz gibiydi. İrkildim. O soyuğu kalbimde hiss etdim.
Sanki kalbime bi buz parçasını saplamışlardı.
Ama bu olamazdı..bu imkansızdı
Bayılmıştı sadece bayılmıştı.
Ben getirmiştim onu hastaneye.
Hiç bir şeyi yoktu.
Gözyaşlarım aka aka sabahki atişmada yapmak istediğimi yaptım.
Ama kalbim heyecandan diyil, üzüntüden atmaya başladi.
Dudaklarımı buz gibi dudaklarıma bastırdım. O artık yoktu. Yoktu. ESIN AKAY YOKTU. Her şey başlamadan bitmişti.
The hospital asked "Should, the body be cast?"
Before I say goodbye"my star in th sky
O an bi ses duydum. Yakından ama bi o kadar uzaktan olan bi ses hemde çok tanıdık.
-Yunus yunusum uyan
Esin Esinim.
Gerçekten bi kabusun içindemiydim.
O an her şey dönmeye başladı.
Ve gözlerimi açmadan önce bi ses daha
Unutma delikanlı, her kabusun içinde bi gerçek yatar.
Bu o doktordu. Sonra yer şey karanlık.
Evvedddd bu bölümdee böyleee
Hako çok merak ediyorum yeni şarkını
Biz en son Bay Bay bebek dememişmiydik yaaa
Her neysee
Yunus ve Esinlendinizzzz🥱😘.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yunus Akgün
RomanceEsinim Yunusum Esin dur yalvarırım dur 9. Esinn ne olur yapma 10. ESINN Ya şapşall seviom seni Bende seni seviyrum bıdığım..