Konuşalım senli benli...
Bölüm şarkısı:Mabel Matiz Fan
Gördüğüm kabus olayından 3 gün geçmişti. Günler normal ilerliyordu. Ama içimde hala sıkıntı vardı.
Esinin üstüne titriyordum resmen. Zordu napıyım? Kabusdu sadece diyip geçemiyordum malesef.
Tramva gibi olmuştu resmen. Mesela normalinden fazla Esine karşı temas'ta oluyordum.
Ve bu günde sarılmayı fazla kaçırdığım için kendisi bana kızmıştı bende tripli tripli odamda oturuyordum.
Ne yapiyim. Ben onun kalbini kırdığımda hatamın farkına varıp gece-gündüz demeden aramıştım onu.
Şimdi sıra Esindeydi. Ne olurdu sanki bir az yardımcı olup, gönlümü alsa.
-off' diyerek kafamı yastığa gömdüm şu anda kaybolmak istiyordum. Hiç kimse beni görmediği bi yere
Ve kapı açıldı içeri Esin girdi. Hayır Yunus yüz vermiyoruz. Gülme sakın. Bakma sakın.
-Yunusumm' ayy deme öyle kızım ısırasım geliyor seni öyle olunca. Hayır Yunus triplisin.
Oralı olmamış gibi davranıyordum. Ama fazla dayanamazdım bunuda çok iyi biliyordum.
-Bebeğimm' dedi elleriyle yüzümü avuçladı. Aaahh hayır ama trip atıyorum Esin askm hiç yardımcı olmuyorsun.
-Bana Esinine küsmüsün yani?" Hayır kanmiyoruz Yunus.
Sonra beklenmedik bi şey yaptı. Yavaşca yada şöyle söyliyelim korkarak kollarinı belime sardı. Sanırım iteceğimi yada ters tepeceğimi düşünmüştü.
Ve o an boynumda bi sıcaklık hiss etdim. Boynumumu öptü oo?
Yutkundum.
-Özür dilerim Yunus bebeğim.
Yavaşca bende kollarımı beline sardım.
-Sorun değil Esin bebeğim.________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yunus Akgün
RomanceEsinim Yunusum Esin dur yalvarırım dur 9. Esinn ne olur yapma 10. ESINN Ya şapşall seviom seni Bende seni seviyrum bıdığım..