15 bölüm Sezon finali

76 3 1
                                    

Yunus"tan

Esinimle 1 haftadır doğru dürüst konuşamıyorduk. Burak bey bi rahat verse.

Ama sonunda Esin beni evine davet etmişti. Yorgunluğunu anlıya biliyordum

Saat 8 de işe geliyordu akşam 7 de çıkıyordu, sonra Burağı gezdiriyordu. Burak buraya gelmiyeli  4-5 yıl olduğu için gezdirmek zorunda kalıyordu desek tam olur.

Kapıyı çaldım. Içerden sesler gelmeye başldı. Gülümsedim ama ani bi haraket yapmıycaktım kapiya Burakda baka bilirdi çünki

Açıldı. Esinin solgun ama gülümseme olan yüzünü gorur görmez sarıldim.

Napim şu 1 haftada anca uzaktan gördü. Ve 1 kere sarılma şansım oldu. Boynunu öpüp çekildim.

İnsan öpe öpe koklaya koklaya durmak ister ama malesef içerde Burak vardı.

-Yunusum hoş geldinn

-Hoş buldu-

-SISTRM  BENIM UĞURLU COBAKLARIM NERDE BAK 3 SAATDEN SONRA UÇAĞIM VAR ONLARI GIYMESEM MAZALLAH UÇAK DUŞER FILAN!

sozüm odadan bağıran Burağin sesiyle kesildi. Esine baktim. Sinirle soludu ve yumruğunu sıkti. Bismillah.

-BURAK NEREYE KOYDUYSAN ORDADIR!BENI DELLENDIRME YA SEN 2 YASINDAKI COCUKMUSUN YOKSA 24 YASINDAKI ADAMII! YA RESMEN HAYATDAN SAĞUTDUN BENI !

Sakinlesmesi için elimi omzuna koydum. Bana baktı ve sarıldı. Bende sarıldım tabi.

-Esinim gülüm ne oldu?

-çok yoruldum ve çok yorgunum.....

-tamam çiçeyim bak zaten 3 saat sonra gidiyor. Ufacık daha sık disini tamamı?

Tamam anlamında kafasını salladı. Şuanda 10 yaşındakı kız coçugundan farki yoktu gözümde.

____________________

Nihayet Burağın gitme zamanı gelmişti. Kendisi burdada kız bulduğu için kızla gidicekti. Bu yüzden bize bakın keyfinize demisti.

Şu 1.5 saat içerisinde Esinin yerine ben sinirlenmiştim aq. 1 hafta nasıl çekmişti Buraği resmen 3 yaşindaki cocuk gibiydi.

-Sistrm bana bak akıllı ol tamamı,dikkatlide ol,biricgik abin gidiyor üzuluyorsun anliyorum şoyle mukkemel bi kisiliye sahip olmak  her keze nasip değildir. Yunus kardesime iyi bak he. Sistrm bide sendne ricam Merte beni şikayet etme yoksa gider gitmez götümü keser elime verir. Emi güzelimmm gel öpem seni. "Yanaklarından optu esini ve sarildi. Sonra bana dostane bir sekilde sarilib omzumu pat patladı.

-ciddi bi şekilde söylüyorum kardeşim sana emanet."fısıldayarak söyledi bunu. Ve son kez Esine sarılarak gitdi.

Gider gitmez Esin kendini kolduğa atdı.

-Allahım sen büyüksün! Sonunda 30 yaşima kadar evlenmeyi düşunmüyorum.sağolsun Burak cocugum gibi oldugundan ihtiyacim olmuycak.

Dedigine kahkaha atdim. Ve yanina gidip onu kucagima aldim. Normalde çığlığı basar anamı ağladırdı ama direk bana yaslanmıştı. Yatağına gidip onu yatırdim. Ve alnından öptüm.

-Iyi geceler Esinim sen yat ben çıkıyorum. Yarın buluşuruz tamamı?..

Dememle kafasını hayır anlamında salladı ve kolumu tutdu.

-Sende burda kal hatda yanımda yat.

Seve-seve yavrum seve-seve ayhh sevinc point sevin point. Kafami salladim ve direk yatağina yanina yatdim. Bir birimize sarıldık.

-Iyi geceler Esin kızım.

-Iyi geceler yunus balığım.

Dediyine yorgunca güldum.

-Balığimmi?

-Evet balığım.  Diyer dahada cok kıvrıldı yanıma. Ve sonra

-bi itirazinmi var?

-yohk
Dedim yanağindan öptüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yunus AkgünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin