4#

138 117 10
                                    

Nasılsınız?

Medyadaki şarkıyı dinlemeyi unutmayın şekerlerim.

İyi okumalar:)

Neler oluyordu bu aşağılık otobüste?
Niler niler, niler niler. İç sesim bana geçen izlediğim filmden cevap verince bu sefer ona tepki vermedim.

Otobüs evimin olduğu durağa geldiğinde indim ve evime doğru yürümeye başladım.

Ne yapıyordu böyle? Daha adını bilmediğim bir adam gelip altüst etmişti hayatımı. Ayrıca sürekli, her istediğinde gelip gidemezdi. Tekrar geleceğini söylemişti. Gelecek miydi sahi? Kendine gel. Ya yine aynı şeyler olursa? Ya o da onun gibiyse? Aptal mısın? Sevemem tekrar sevemem olmaz.

Düşünmeyi bırakmalıydım. O yüzden eve gelince ceketimi yerine bıraktım ve boş mideme bir uyku hapı yuvarlayıp yatağıma uzandım. Gözlerimi kapattım.

&&&

Okula geldiğimde ilk önce kafeteryaya giderek kendime peynirli sandivinç ve demli bir çay aldım. kahveye bayılırdım ama çay her zaman daha iyiydi benim için.

Rastgele boş bir masaya oturdum. Kahvaltımı yaparken bir yandanda telefonuma gelen mesajlarımı kontrol ettim. Çağla mesaj atmıştı.

Ham insan; Raporun ne zaman bitecek Deniz?

Bugün Çağla Hanım. Yarın işte olacağım.

Ham insan; Saat tam 16:00'da burada ol.

Salak kadın sanki kaçta geleceğimi bilmiyorum. Geçenlerde ayağımı incitmiştim ve rapor almıştım. Aslında pekte acımıyordu ama işe gidesim hiç gelmemişti. yarı zamanlı çalışıp para biriktiriyordum. Ailemden bana bağlanan maaş ve bursum vardı ama yetmiyordu. Yetse bile kenara para koymalıydım. Saat dörtte başlayıp, saat dokuzda çıkıyordum. Ee hayat zor. Efkarlanma şimdi,işimiz var.

Sandivinç paketini ve karton bardağımı çöpe attım. Ve dekanın odasına çıkıp projemi teslim ettim. Evet bu da hallolmuştu.

Bir kaç dersten sonra işe geçmiştim. Çatlak kadından azar işitmemek için okuldan buraya kadar neredeyse koşarak gelmiştim. Asıl patron o değildi ama baş çalışandı. Yani benim patronum du işte. Mecbur katlanıyordum. Bu işi zor bulmuştum.

Filtre kahveyi 17 numaralı masaya bıraktım. Kim içebiliyordu bu kahveyi. Bir keresinde sırf başroller hep filtre kahve içiyor diye kendimi alışmaya zorlamıştım. Ve soluğu kusmak için lavaboda almıştım. kendi kendime güldüm.

Son masayı da sildikten sonra önlüğümü içeride ki dolabıma bıraktıktan sonra çantamı sırtıma asarak durağa gelen otobüsüme bindim. Bir arabam olsa hiç fena olmayacak da işte şartlar malum.

Uzun zamandır Kurtuluş amcayı görmeye de gitmiyordum. Bir ara ona uğrasam iyi olacaktı.

Arkamda duyduğum tanıdık kokuyla gözlerimi büyüttüm. Ne işi vardı burada? Ona döndüm.

"Burada ne arıyorsun?"

"Evime giden otobüs bu?" dedi sorarcasına.

"Peki burada ne işin vardı?" onu sorgulamaya ne hakkım vardı bilmiyordum ama beni takip ettiğinden şüphelenmeye başlamıştım.

"Hadi ama" diye söylendi sitemle. Ona anlamayan gözlerle baktım.

"Kafedeydim ama yüzüme bile bakmadın? Cidden mi?"

Kafedeydi ve ben bunu fark etmemiş miydim? İnsanlarla konuşmayı bırak onları yüzüne bile bakmadığın için olabilir mi acaba?

"Orada ne işin vardı?"

"Bir haftadır favori mekanım." doğru ya bir haftadır raporluydum.

"Ee şarkım ne?"

"Yok şarkı falan."

"O zaman ben söyleyeceğim, hem de iki tane. Ama bu şarkıya bir cevap istiyorum. Sözleri Önemli"

Bir post-iti elime tutuşturdu. Yarın görüşürüz. Otobüsten indi. İki durak sonra bende indim ve evime geçtim. Kağıtta sadece bir şarkı yazıyordu. Şarkıyı açtım ve yüksek seste dinlemeye başladım.

İlk bakışta aşk mı olur?
Yoktur öyle şey
Kandırıldım a dostlar
Varmış öyle şey

Gelin görün halimi
Gelin görün halimi

Eskilerin sarhoşluk eseri
Ama hanımefendi sarhoşluk sebebi

Ve onla bakıştıktan sonra ben kesildim
Ne Roma, ne Londra
Ne Madrid, ne Viyana

Bir İstanbul beyefendisi gibi
Bir İstanbul beyefendisi
Agresif ama oldukça nazik
Bir İstanbul beyefendisi
Ve paylaşmıyor sevgisini

Bir İstanbul beyefendisi
Ve centilmenlik akıyor her yanımdan
Bu aşkın hanımefendisi

Gamzesiz gülümsüyor
Ki bence çok güzel
Ki bence çok güzel
Yıllara bedel
Yıllara bedel

Diğerleri yalnızlık eseri
Ama hanımefendi yalnızlık sebebi

Bölüm nasıldı?

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Seviliyorsunuz 🖤

ŞARKILARIMDASIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin