Yalnızlık insana kafayı yedirtirdi. Yalnız olmayı seven biri olamazdı bence. Onlar kafalarını dinlemeyi severdi yalnızlığı değil. Ve ben artık yalnız olmadığımı hissediyordum.
Mezuniyet balosunun olduğu yere vardığımızda Dara bana döndü ve elini uzattı. Gözlerimi büyük ve biçimli eline çevirdim ve tuttum.
Beraber salona doğru ilerledik ve birden çok gözün üzerimizde olduğunu hissettim.
"Sakin ol ve nefes al." Dara'nın ikazından sonra nefesimi tuttuğumu fark ettim.
"Sakinim, gayet sakinim."
"Kendini kandırma."
"Herkes bize bakıyor."
"Evet herkes bize bakıyor çünkü mükemmeliz." Bana dönüp göz kırptı. Yok anam yok bu çocuk öldürür bizi. Kalp var adam bizde.
Tam ilerliyorduk ki bize yaklaşan kişiyle duraksadık.
"Deniz?"
"Kerem?" Keremin adını duymasıyla Dara'nın gerildiğini hissettim.
"Kim bu adam?"
"Kerem,her zaman böyle biri olmuştun seni ilgilendirmeyen şeylerin içine hop diye girmeye çalışırdın."
"Deniz,"
"Kerem git ve her ne yapıyorsan uzaktan yapmaya devam et." Kenan gitmek yerine bir adım daha yaklaştı.
"Bilader ikile." Diye öne çıktı Dara.
"Kimsin sen? Kimsin oğlum?"
"Bu kadının yanında ki adamım. Yetti mi?"
"Deniz," Kereme uzak durması gereken bir bakış attım. Son bir kez daha ikimizin birleşmiş ellerine baktı ve yanımızdan uzaklaştı. Keremler her zaman şerefsiz olur nokta.
"Kenan,fakülteden." Diyerek açıklama yaptım.
"Aranızda bir şey,"
"Hayır hayır o kendi kendine takılıyor işte."
Sinirlenmişti hissediyordum ama bana değil Kerem'e yönelikti bu sinir.
Biraz oturduktan sonra dans müziği çalmaya başladı. Dara elini bana uzatarak,
"Bu güzel hanfendi bana bu dansı lütfeder mi?" Gülümseyerek elimi avcunun içine bıraktım.
Şarkıyı eşlik ederken gözlerimi onun gözlerinden alamıyorum. Yeşilin en güzel tonu buydu aksi olamazdı. Onunda gözleri benden ayrılmıyordu. Ne düşündüğünü deliler gibi merak ettim.
"Ne düşünüyorsun?"
"Seni."
"Peki niye beni düşüyorsun?"
"Çünkü seni gördüğümden beri bende senden başka düşünecek hiç bir şey bırakmadın.
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Seviliyorsunuz 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞARKILARIMDASIN
General Fiction"Teşekkür ederim" "Kabul etmedim." "Ne?" "Böyle kuru kuru olmaz" "Anlamadım?" "Bir şarkı söyle"