5#

135 115 10
                                    

Nasılsınız?

Medyadaki şarkıyı dinlemeyi unutmayın.

Keyifli okumalar:)

Aşk neydi? Aşka inanmıyordum. Aşka inanmayı bırakalı uzun zaman olmuştu.

Peki neydi bu şimdi,bana aşık olduğunu mu söylüyordu? Hem de ilk bakışta. İlk görüşte. Kafayı yiyecektim. Tamam kabul ediyorum,ondan hoşlanmıştım. Yakışıklıydı,bana şarkı önermişti, tavırları hoştu, etkilenmiştim. Ama ona aşık değildim. Öyle olsaydı bilirdim. Bok bilirdin. Doğru.

Daha fazla beynimi düşüncelerle kemirmek istemiyordum. O yüzden yatağıma yattım ve zor da olsa kendimi uykuya bıraktım.

Hafta sonuydu,okul olmadığı için direkt işe geçmiştim. Geçen seferin aksine bu defa herkesin yüzüne tek tek bakmıştım ama o yoktu. Olmasında zaten. Ona alışmak istemiyorum.

Eve geldiğimde yol boyunca onu düşünmüştüm. Otobüste de yoktu. Akşam görüşeceğimizi söylemişti. Tamam görüşmek zaten istemiyordum ama kandırmasına da gerek yoktu. Somurtarak kendime bir kahve yapıp balkona çıktım. Hava güzeldi.

Tam kahvemden bir yudum alıyordum ki önümde sallanan kağıtla duraksadım. Bu da neydi böyle. Kahve kupasını sehpaya bırakarak kağıdı elime aldım ve üzerindeki yazıyı okudum.

"Sevsene beni"

Kafamı dışarıya yaklaştırarak yukarı baktım. Oradaydı.

"Ne işin var burada?"

"İkinci şarkıyı yazmayı unutmuşum. Ayrıca yeni komşuna daha kibar olmalısın."

"Komşu mu?"

"Evet buraya taşındım, iki gün oldu."

Ağzım açık ona bakıyordum.

"Şimdi şarkıma cevap verme zamanı."

"B-ben" lanet.

İçeri geçtim. Bir kağıt parçası bulup oraya şarkıyı yazdım ve sallandırdığı ipe taktım. Ardından içeri geçtim.

Ona yazdığım şarkıyı açtım. Bilinmeyen saati uygulaması. Ve ona yazdığım kısım geldi.

Sevmek de yok artık
Sevmek yok artık
Hiç kimseyi

Yapamam. Tekrar aynı hataya düşemem. Sevemem, güvenemem.

&&&

İki hafta olmuştu ve ben hiç dışarı çıkmamıştım. Ne işe,ne okula, ne de başka bir yere. Balkona bile çıkmamıştım onu görürüm diye. İşten istifamı vermiştim. Zaten bir kaç hafta sonra çıkacaktım. Sadece biraz erken olmuştu. Günlerdir yatağıma yatıp şarkı dinliyordum. Hiç bir şey yapasım gelmiyordu. En kötüsü de kaç gündür onu durakta görüyordum. Sürekli otobüs bekliyordu. Ve bu defa onu izlememe engel olamamıştım.

Ve şimdide camın kenarında onu izliyordum. Yine durakta bekliyordu.

Sevsene beni demişti. Sevsene beni. Bilse severmiydi beni. Yine bakarmıydı yüzüme. Düşünme onu seviyorsun . Evet seviyorum. O zaman niye bekliyorsun lanet olası. Bırak ne olacaksa olsun. Ya bir daha olursa? O zaman küçüktük şimdi bize kimse zarar veremez.

Bir anda gelen cesaretle dolabımdan yöneldim. Yağmur çiseliyordu ve artacak gibiydi. Altıma siyah pantolonumu üstüme de haki renk bir kazak giydim. Saçımı taradım ve salık bıraktım. Kaç gündür uyumadığım için göz altlarım şişmişti. Hafif bir makyaj yapıp bunları kapattım. Her zamanki gibi küçük çakımı ve anahtarımı cebime attım. Son olarak üzerime siyah kabanımı geçirdim. Siyah botlarımı giyerek durağa ilerledim.

ŞARKILARIMDASIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin