— “Olduğumun yarısı kadar iyi olsaydım, hâlâ senin olabileceğinden iki kat daha iyi olurdum Taehyung.”
Jeon Jungkook
𒀖
Kim Taehyung
𒀖
Semekook
Rapper Jeon
Aktör Kim
Merhaba, sizinle iki lafın belini kırmak için 31. bölümden sonra böyle bir giriş yazmak ve terimleri, evreni tanıtmak istedim. Çokta duyduğum bir şeydir: Arson bu ne demek? Anlam vermekte zorlananlar için bir giriş.
Dilerseniz atlayabilirsiniz.
Bunu okuyorsanız, önünüzde otuz bir bölüm vardır. Yer yer düzyazı ile taçlandırdığım, özgün olmayı amaçladığım, belki de hiç duymadığınız o şehirde buna başladığım kurguya ilk başlayanlar için merhaba. Şanslısınız, diğer yoldaşlarım, tıpkı bir ebeveynin bebeğini denize yüzme öğrenmesi için attığı gibi tarafımca bilinmezlik denizinde boğuştular ve sorularının bazıları cevap buldu, onlara tekrar bir merhaba.
İlk olarak Detroit'ten başlayalım, hikaye burada ve burada yeraltı yapan birkaç kişiden filizleniyor, büyüyor, gelişiyor. Detroit, ünlü rapper Eminem'in büyüdüğü o yer. Bu kurguyu yazarken Eminem bana oldukça ilham oldu. Hayatındaki bazı şeyleri kurguda aynen işlerken, bazı şeyleri ben kattım. Hatta belki de Eminem, kurgunun yüzde yirmisi falan. Geri kalan tüm replikler şahsıma ait, siz zaten sosyal medya kullanıyorsanız hangi kısımların alıntı olduğunu bilirsiniz. Okudukça Eminem ile beşlik çakacaksınız.🫵
Söz konusu Rapper Jeon, Kore'deki Idol ya da Solo olarak bildiğimiz rapperlardan değil. Siyahilerle başlayan, Eminem'in beyazların da rap yapabildiğini kanıtladığı bir evrende bu rolü üstlendi. Detroit'te büyümüş, annesiyle olan sorunları ile dikkat çeken Eminem, bu hikayede Jungkook'tur. Bu karakteri işlerken aklımda hep onun kişisel gelişimi vardı. Annesiyle problem yaşayan, annesinin erkek arkadaşlarına olan öfkesinden sokakta kalan, Detroit'in pislik ve azgınlık içinde olan köşelerine sırtını veren o kirli, çocuk başlarda rap yapmayı hayal olarak görüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2PAC
FanfictionOlduğumun yarısı kadar iyi olsaydım, hâlâ senin olabileceğinden iki kat daha iyi olurdum Taehyung. 260323, rapper jk & aktör th.