Obaleey Okul bitti. Yeniden aranızdayım :D . Biliyorum çoğunuz kızgınsınızdır belki çünkü gerçekten çok geciktiğimin farkındayım ama elimde olan birşey değildi ne zaman otursam hep konu bulamıyordum kurgulayamıyordum. Ama sonra o attığım yaşam belirtisinden sonra gerçekten hikayemin değer gördüğünü farkettim.
Üzgünüm böylesine geciktiği için :/
Uzun lafın kısası. Kısa lafın uzunu gibi oldu ama neyse kobuşmayıda pek sevmem zaten jsldjdkdj
Uzun bir aradan sonra umarım herşyi berbat etmemiş ve sizi gülümsetecek bir bölüm yazmışımdır. Artık susuyorum tamam jskdhs
İyi okumalar *-*
Karakterleri ve olayları unutanlara selam olsun hdkdjs
###
Defterin yavaşça elimden alınıp yüzümde ılık nefescikler hissetmemle nefes almayı unutmaya devam ederek Emir'in yüzüne baktım. Sanırım yüzüne . Dudakları da olabilir. Belkide kaşlarıdır. Kaşlarının arası çıkmaya başlamış bunun.
Söylesem mi acaba. Ay saçları ne kadar da güzel. Gözlerine bakıyım maşallah. Allah yaratıyor. Beni anca evrim geçirirken ağaçlara çarpsınlar.
Emir yüzüme doğru yaklaşırken hala nefes almıyordum. Emir beni öpmek için iyice yaklaştığında midemde uçuşan 3 helikopter böceği 4 sinek 9 kelebek 6 karafatma 5 bok böceği....
2. Dudak birleştirme şenliklerine yaklaşmamıza son 10 salise demiştik ki "Çok çişim var !" diyerek , hızlıca ayağa kalkıp özgürlüğe koşan sütaş inekleri misali banyoya koştum.
Klozetin kapağını kapatıp üzerine oturdum ve Emir'in kaşlarını düşünmeye başladım.
Öf ne kaşmış beee cilloop gibi cilloop
"Cemre iyi misin ? Yarım saattir içerdesin ."
Ney. Lan daha 10 saniye olmadı. Ayağa kalkıp aynaya baktım ve saçlarımı düzelttim.
O değilde. Ne yani. Biz . Şimdi. Sevgili. Miydik ? Musluğu açarak yüzüme soğuk su çarptım.
Amaaniin .
Gözlerimi kocaman açarak " Geliyorum" diyip dolaptan düzleştiricimi çıkardım. Acaba çocuğa evet mi deseydim. Naz mı yapmalıydım ? Yemişim nazını heh böylesini nerden bulurum . Beni ne doktorlar ne mühendisler isteyebilirdi aslında neyse şansımı zorlamaya gerek yok. Boy desen var göz desen var kaş desen var yani var.
Kapıyı açarak banyodan çıktım. Kafamı tekrar kaldırdığımda Emir'le yüzyüzeydim.
Çişim de yok ki amk.
Emir gözlerimin içine bakarak " Hala..cevap vermedin ? "
Yüzüne bakıp gülümsemeye başladım ve kollarımı boynuna doladım. Kendiside bana sıkıca sarıldı.
İkimizde yatağa atladığımızda çok uykum vardı. Mâlum kış geliyordu. Bir Cemre anatomisi derki ;
Kış uykusu kutsaldır.
Emir çok konuşkan biri değildi. Çocuğun tipi ve mimikleri yetiyordu ve kaşları. " Sen o fotoğrafları nerden buldun ? "Dedim Emir'e dönerek.
Omuz silkerek sırıttı " Ben bulurum"
Kaşlarımı çatıp "Egona söylede sussun biraz da senin sesini duyayım "
Vuoooo . Thug Life gözlüklerimi veriiin.
Kafamdan bir düşünce baloncuğu çıkarıp kendimi esen rüzgarda savrulan saçlar siyah gözlüğü fırlatırken hayal ettim
Emir tek kaşını kaldırarak gözlerini devirdi. Sanırım bunu yapabilen tek insandı. Saçlarımı karıştırarak kafamı yastığa itti ve " Uyu.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Teen FictionBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...