Selam Tivinlerim
Öncelikle gerçekten sevdiğim birine benimle yaptığı röportaj için teşekkür etmek istiyorum @delikiyida345 Ellerine sağlık çok teşekkürler ! O kadar mutlu oldum ki anlatamam ve Çok eğlendim *-* Röportajı ve kitabı merak edenler için kitabın ismi AY VE GECE *-*
Multimedyada Cemre için seçtiğim karakter var ;>
Yazılı haftasında olduğum için bölüm gecikebilir.
Umarım bu bölümü beğenirsiniz. *-*
İyi okumalar!
------
"Aşkım ısırma acıyoor"
"Aşkım orası olmazz"
"Aşkım ısırma "
" Aa acıdı "
Kapalı gözlerle kaşlarımı çatarak " 1 dakika lan benim sevgilim yok "
" Sinekmiş "
" Siktir git oç"
Şş sinek kutsal bir hayvan sonuçta 9 tane kalbi, gözlerinde 8000 mercek. Saniyede 100 görüntü alabiliyorlar-
Evet haklısın o yüzden tek vuruşta ölüyor salaklar.
Yavaşça doğrularak karanlıkta etrafıma bakındım. Tuvalete gitmek üzere ayağa kalkıp lambayı bulmaya çalıştım.
Tuvalete gidene kadar bütün lambaları açtıktan sonra çişimi yaparken aklıma zilyon tane canavar şeysi geldi. Canavarların beni yememesi için arkama bakmadan koşarak yatağıma girdim. Tam uykuma dalacakken ışıkları kapatmayı unuttuğumu farkettim. Küfürler ederek ayağa kalktım ve lambaları kapattım yine duvarla sevişerek yatağımın yolunu buldum.
Yatağıma atlayıp üstümü örttüm. Klimaya rağmen sıcakladığım için pikeyi tekmeleyerek biryerlere fırlattım.
Bu seferde çok soğuk oldu. En sonunda pikeyi arayıp buldum ve üstüme örtüp bir bacağımı dışarı çıkarttım. Sonra aklıma paranormal canavarların ayağımı yiyebileceği geldi.
Ofladım. Ve sonrada dönüp dedim ki ;
Senin benimle zorun ne sevgilim
Uyumuyorum ben lan !
###
Bugünki büyük hüznümü beklemeye alarak yüzümdeki zafer sırıtışlarıyla test çözmek için salona doğru yürüyen bizimkilere doğru baktım. Neşe bana dudağını bükerek bakmaya başladı.
"467 Cemre! "
"Hö" hay dilimi "Şey yani efendim hocam"
"İçeriye girmek için davetiye mi bekliyorsun ? " aslında olabilir yazdm kenara. Piç sımaylimi saklamaya çalışarak " Hocam maalesef bu soru şeysi uygulamasına bensiz devam etmek zorunda kalacaksınız"
Kaşlarını çatmaya başladığında uzun zamandır resimlerdeki dağ motiflerini çizmediğimi hatırladım ya da dalga. Kolumu göstererek "Kolum burkuk"
"Geçmiş olsun ailenin haberi var mı ? " Noldu hı ? Yüzün soldu ?
" Yok hocam telaşlandırmak istemedim " birkaç soru daha sorduktan sonra yanından uzaklaşmak üzere yürümeye başlamıştım ki
" Nereye 467 sana gidebilirsin demedim " o 467 varya o 467. Kaşlarımı çatarak zekamı ortalara serpeledim "E Kal da demediniz "
" O yüzden benimle gelip içeride oturup kitap okuyacaksın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Fiksi RemajaBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...