Selam Tivinlerim
Bölümü hızlı yazdım o yüzden biraz kısa olmuş olabilir ama hafta içi bölüm yazamadığım için şimdi yazıp paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz :)
İyi okumalar !
-----------
Allam sen koru yareppim . Yavaşça arkamı döndüm tıfılın tavuk götü gibi göbeği beni karşılarken..
OHAA ALEVLİ ŞORT
Böğahahagahahagajag
Ben elimi ağzıma kapatıp öksürerek gülmemi engellemeye çalış- LAN ALEVLİ ŞORT LAN APAÇİ..
" Senin şu anda matematik çalışıyor olman gerekmiyor muydu ?"
Sanane
Derin bir nefes alırken "Hocam şey..ben çalıştım ki " Bok çalıştın bok
Tıfıl tek kaşını kaldırırken - oha ya buda yapabiliyor ya banane anne benim kaşımı yapamamışsınız ben olmamışım anne- " Sen ve çalışmak ?"
bak ya ben ve çalışmak ? Adam beni tanıyo hani " Tıfıl Hocam valla çalıştım valla bak " Tıfıl mı dedim ben ? Yok ya demedim dedi-
kaşlarını kaldırdı "Ehuehueu tıf...tıf trafo ya evet hocam trafo falan varmış bizim orda küçük çocuklar trafoyu taşlamış patlamış annemde az önce beni aradı bizim Naciye evleniyormuş ya işe bak bide dün Emir'le çalışınca matematiğim şu anda iyi hocam "
Tıfılın ağzı açık bana bakarken böyle kalırsın heheyt be- bende her ne kadar köyün hanzo karıları gibi dursada artistlikle kollarımı göğsümde birleştirdim. "O zaman 2 saat sonra matematik sınavın var "
"Hadi lan ordan ! " Oha ! Yanda oynayan küçük çocuğu çekiştirerek "LAN HIBIDIK ! Hadi lan ordan yanlış biliyosün sen anan seni sıçmış sen imalat hatasısın lan o kumdan kale öyle mi yapılır git su getir su yoksa işe yap işte birşeyler yaratıcı ol biraz hey allahım bunu da ben mi söylicem ! " çocuğu tekrar iterken Tıfıla döndüm "Duyamadım ?"
"2 Saat sonra sınavsın" Anan sınav
"NÖy ?
Tıksırtıkımsı bir ses çıkararak "Ney değil zurna"
O zurna senin.
Öğrencileri bu esprilere maruz bırakıp gülmemezi bekleyen tiçırlarımız !Buna bir son verin !
O kadar da beddua ediyoruz nereye gidiyo anlamıyom ki .
Yamuk tipimi şey ederek" Sadece ben mi ? " kafasını olumlu anlamda salladı
WHY ME GOD ? WHY ?? WHY YANi WHY ?? WHY ULAN WHY .
"Hı tamam"
Tıfıl , göbeği ve alevli şortu yanımdan geçerek " Hanımlar ! Ne kadar da şık görünüyorsunuz "
Hanım ? Buruşuk vücutta bikini ? ŞIK ?
Ben krizee girerken Tıfıl karı gibi dedikodu yapmaya başlamıştı. Adalet vol : 284937292916110673
Birkaç otun arkasına saklanıp telefonumu çıkardım. Kaçarmı lan bu görüntüler.
Oha 'ayol' dedi .
Ben artık ruhumu feda ederken ayağımda hissettiğim tırnaklarla arkamı döndüm. Sırıtarak "Noldu hıbıdık yoksa çişin mi yok ?"
Çocuk kocaman mavi gözleriyle bana bakarak "Of geyizekayı ya " ellerini beline koyarak "Sen buyda napıyosun ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Ficção AdolescenteBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...