Selam Tivinlerim
Öncelikle hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Mutlu yıllar *-*
Bu bölümü @Ezgi_ozyuksel 'e ithaf ediyorum. Senide çok seviyorum :* *-*
Ve mutlimedyaya gelirsek arkadaşımın köpeği maalesef kayboldu. Manisa/salihli civarında. En son sağlıklı mahallesinde görülmüş sanırım. Köpeği görenler olursa lütfen arkadaşıma ulaşsın.
Umarım bölümü beğenirsiniz *-*
İyi okumalar!
--------
"Herkes burada mı?" Tıfıl son kez etrafta göz gezdirdi ve diğer hocalara dönüp kıkırdadıktan sonra - ki bu hiç hayrı alamet değil- "Burada olmayan elini kaldırsın"
Tıfıl kendi tükmüğünü iğrencimsi kahkahasıyla şenlendirirken kafamı camlara vuruyordum. Yan yana oturan öğrenciler birbirine dönüp "Iığğyyy o ne dedi duydun mu ? " diye haykırırken benim tek yaptığım şey tıfıla ölümcül bakışlarımı yollamaktı.
Tıfıl tek başına kahkaha attığını anlayınca boğazını temizleyip sırtını dikleştirdi. Arkasını dönüp diğer hocaların yanına ilerledi ve şoföre otobüsü çalıştırmasını söyledi.
Yanımda oturan Neşe kolumu dürtükleyerek " Söyle şu öndeki muşmulaya eğilsin önümü göremiyorum"
Gözlerimi devirdim. Ne güzel Emir'le yanyana oturacaktık ki Ege ile Neşe'nin kavgaları yüzünden Neşe Emir'i yanımdan kaldırmıştı. "Ege duydun"
"Duydum. "
" İyi"
"Tm"
"Tşk"
"Ö.d"
Tekrar arkama yaslandım. Neşe kollarını bağlayarak derin nefesler almaya başladı. Otobüs kalkışa geçtiğinde tepemizden gelen su sesiyle tekrar duraksadı.
Kafamı yukarı kaldırdım yağmur yağmadığına göre bu ses ne diye düşünürken.
Arkadan bi çocuk kahkaha atarak "Hocam bir kadın otelin balkonundan hortumla su fışkırtıyor" kafamı pencereye yaklaştırarak yukarı ba-
ANNE !
Kafamı camdan çekerek oturduğum yere iyice sindim. Allam ltfn. Annemin 'Hadi silametle gidiiiiğn" diye bağırışlarını duy- Hayır herşeye tamam ama o hortumu nerden buldun sen kadın? Yanında mı taşıyon.
Bu gizlenme sürecinde yeni şeyler keşfetmiştim. Mesela,
Dirseğimdeki sinek ısırmığı. Lan dirsekten ısırılır mı hiç? Hayvan! Orada kan mı var?
Sen yenisin galiba.
"O Elif teyze değil miydi? " Neşe' ye dönüp kafamla onayladım. Sağ salim bu olayıda atlatıyordum ki Tıfıl otobüs mikrofonunu alarak kafamızı ütülemeye başladı.
"Cemre söyle şuna biraz sağa kaysın Tıfıl hocayı göremiyorum " gözlerimi devirerek" Duydun Ege "
Ege bana bakıp gözlerini devirdi ve Neşe'ye dönerek yalvaran gözlerle " Neşe bebeğim böcüğüm daha kaç kere özür dileyeceğim "
Neşe bana dönerek" Sen duydun mu? "
Kaşlarımı çatarak" Neyi? "
" Bir köpek osurdu sanki "
Dudaklarımı birbine bastırarak Ege'nin yüz ifadesine baktım.
" 467 Cemre istersen sende bize fikrini söyle " Bakışlarımı tıfıla çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Cemre Vakası
Novela JuvenilBakışlarım gözlerini bulurken "Gözlerime bak ve doğruyu söyle" Başımı yavaşça sallayıp gözlerine bakmaya devam ettim. Sakin bir sesle "Ne görüyorsun ?" Gözlerimi kırpıştırdım. Kaşlarımı çatıp dikkatlice inceledikten sonra omuz silkerek"Göz " Bir Ce...