Birine sarılmak istiyorsan...

15.9K 879 223
                                    

Selam Tivinlerim *-*

Öncelikle bu bölümü Tuana'ya ithaf etmek istiyorum. Yeni hikaye kapağının yaratıcısı :D Ellerine sağlık. Kapağı o kadar beğendim ki emeğine sağlık :* Seniçoksefom bitanemsin sen benim :*

Umarım bölümü beğenirsiniz. Multimedyada Cemre *-*

İyi okumalar !

----------

Gözlerimi Emir'in sinirli bakışları ve Onur'un kollarından ayırırken kekeleyerek "Ben... sanırım gitsem iyi olur"  

Onur'dan gözlerimi kaçırarak arkamı döndüm kalbim hızla çarpıyordu. Kolumda hissetiğim parmaklara aldırmadan sıyrılarak yürümeye devam ettim.

Senin şu yaşadığın ekşını Gazman bile yaşamıyor.

Hızlıca kapıdan girdim derin bir nefes alarak asansöre yöneldim. Kalbim hala koşmakta ısrarlıydı. Asansörün düğmesine bastım ama son kattaydı gözüm merdivenlere kayarken omuz silkerek merdivenlere yöneldim.

Ben zaten sportif bir kızım ki. Hıh merdiven de neymiş .

---

"Of anamm ağğh Az kaldı...Cemre son 6 hadi "

15 demek istedin sanırım.

" Hüü sus içses sus " korkuluğa tutnarak kendimi yukarı çekmeye çalıştım. Gerizekalı kafam. Mal kafam. Hep senin yüzünden. Kim diyor ki sana 9 kat merdiven çık. Hep beynimin oyunları bunlar.

Sonunda merdivenler bittiğinde kapının önüne yığıldım. Sonradan zili çalmadığım aklıma gelince ayağımla zile defalarca kez vurdum.

"Cemre sen-"

"SU GETİR ÖLÜYOM NEFES.. HUH ALAMIYOM  " kendimi bangi camping yapan çılgın neneler gibi hissediyorum yemin ederim. Emir beni ayağa kaldırdı. Kendimi yatağa attığımda Emir bir şişe suyu yanıma fırlattı. Oha falan oldum yani.

10 dakika boyunca öküz gibi nefes alıp oksijeni sömürdükten sonra. Doğruldum Emir karşımdaki sandalyede oturmuş umursamazca telefonuyla uğraşıp ayak tabanıyla yere vuruyordu. "Asansör mü arızalı ?" bari kafanı kaldıraydın o yüzünü göreydim.

Açeydim gollarımı gitme diyeydim hülülülü

"Yoo değişiklik olsun istedim. Hemde hiç yorulmadım iyi oldu"

Evet evet merdivenlere ana avrat düz giden de bizdik. Merdivenleri yapanın yedi ceddine de biz sövdük. Asansörü en üst kata çağıranı hiç saymıyorum bile.

Uzun bir sessizlikten sonra Emir salladığı dizini durdurarak  " Seni neden çağırmış ?"  tırnaklarımla oynayıp derince düşünmeyi bırakıp bakışlarımı Emir'e yönelttim. Omuz silkerek " Hiç "

Gözlerime birkaç dakika sonra baktıktan sonra başını sallayarak ayağa kalktı " Ben öğrenirim o zaman " diye mırıldanıp kapıya yöneldi.

Duymadım sandı galiba. Ama ben duyarım. Benden kaçar mı. Nöaaaa kaçmaz.

Babaanne senin kulakların neden bu kadar büyük.

Emir'i daha iyi duyabil- Bir sn ben kurtum bi kere tmm mı.s Senin gözlerin bozuk. Bide gelmiş bana babaanne diyor. Terbiyesiz.

Kestiik ! Arkadaşım naptın sen .

Ayağa fırlayarak "Durrr !"  Emir duraksayarak bana dönmeden kafasını çevirdi "Şey..hastaneye gidebilir miyiz ?"

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin