Hep Senle

14.9K 864 271
                                    

Selam Tivinlerim

SÜPRÜZZZ sjshj 

Yazılılarımın bitmemesine rağmen sizi kırmayıp bölüm yazmak istedim umarım beğenirsiniz. Yazılısı olan herkese başarılar ^^

Bu bölümü @DlrDry 'e ithaf etmek istiyorum. Yaptığın yorumlarla hönkürttüğün için çok teşekkür ederim *-* Seni de çok seviyorum :*

İyi Okumalar *-*

-----

Emir'in uyuduğundan emin olduğumda hızlıca doğruldum. Ayaklarımı yere atıp banyoya doğru zıplarken yastığı almayı unuttuğumu fark ederek geri dönüp yastığı aldım. Tekrar banyoya yönelirken son kez Emir'i kontrol ettim. Hızlıca banyoya girip kapıyı kapattım. Aynadaki yansımamı biraz inceledikten sonra sırıttım ve yastığı yüzüme bastırıp çığlık atmaya başladım.

Boğazımda hafif bir ağrı hissedince yastığı yüzümden çekip bir köşeye fırlattım ve aile geleneğimiz olan hula hula dansımızı yapmaya başladım. Flaappy börd kankamı anma amaçlı klozetin üzerinden defalarca kez atladım.

Dilimi burnuma değdirmeye çalışıp anlamsızca zıplarken kapının ardından gelen ayak seslerini duymaya başladım. İşte şimdi sıçtım lan diye düşünerek hızlıca etrafıma bakındım.

Duş kabinini fark edince dünyama bir nur indi bir nur indi anlatamam. İyiki gildin sipirminn.

Hızlıca buzlu camları aralayıp bir ayağımı küvete atarken gözüm az önce fırlattığım yastığa takıldı. Yere yapışarak yastığa uzandım yetişemeyince bir daha uzandım. Evet. Ayağımı küvetten çıkaramadıysam ne olmuş yani. Ne var. Tamam.

Kapı kulpunun çevrildiğini duyunca parmak uçlarımla yastığı çekip kendimi son derece yumuşak olan küvete attım ve popmu kırdım. Bundan sonra poposuz yaşayacaktım. Morluk olmaz inşallah.

Camları kapatıp Emir'in ışığı açması ihtimaline karşın yastığı yerleştirip küvete uzandım. Önce klozet kapağının kaldırılması sesi sonrada su sesi derken bu çocuk karanlıkta nasıl işiyor diye düşünmekten alamadım kendimi. Sifon sesini duyunca ayaklarımı öne uzattım.

Ayağımın musluğa çarpmasıyla telaşlanarak hızlıca musluğu kapattım. Acaba duymuş muydu ? Nefesimi tutarak yavaşça doğruldum.

O kadar sessizdi ki Emir'in gittiğine bile inanabilirdim. Karanlık kabinde yavaşça doğruldum. Birkaç saniyelik sessizlikten sonra duşa kabin hızlıca açıldı irkilerek gerilememle dudağımın kenarında keskin bir acı hissetmem bir oldu. Çığlık atarak elimi çeneme götürdüm.

"CEMRE ! Hassiktir"

Kappe kader. Demek kaderimde Emir'den yumruk yemekte varmış. Vay be.

Elimi dudağımdan çekerek inceledim. Şok olmuş bir ifadeyle bana bakan Emir'i kenara iterek lavaboya koştum ve suyu açarak kanayan dudağımı yıkadım. Burnumu çekerek yüzümü de yıkadım. Kolumda hissetiğim parmaklarla doğruldum. Emir havluyu kanayan yere bastırırken "Özür dilerim Ben öyle karanlıkta ses duyunca"

Başımı salladım. Allahım lütfen orada ne aradığımı sormasın. Nolur Allahım.

Emir dolaba yönelerek pamuk ve tendürtiyodu getirdi ve pamuğa dökerek yarayı yavaşça temizledi. "Sen orada ne arıyordun?"

Hayır yani benim gibi imanlı bir kızın bu kadar sorun yaşaması normal mi ?

Bir an içimden küvetin ekosu güzel hoş ortam demek gelsede Omuz silkerek "Hiç" Tek kaşını kaldırdı. Gözlerimi kaçırarak ayağa kalktım ve küvetten yastığımı alarak seke seke içeri koştum. O değilde eli ne kadar ağırmış. Dudağım kanadı kesin moraracak ama uykuma engel mi?

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin