Mütevazı mıydın gerizekalı ?

17.9K 932 230
                                    

Selam Tivinlerim

Bugünde yb ! :D  2 K yi geçtik bile :D Süpersiniz ! Ama önerileriniz varsa belirtin lütfen :D

Sizi seviyorum xoxo

Multimedyada Cemre :D

Bölüm şarkısı :  Austin Mahone - Secret

İyi okumalar :D

------------

Son

5

4

3

2

1

Test kitabını fırlatarak  "HOBAAAĞ !!"

Ayağa fırlayıp herkesin irkilmiş 'niye bağrıyo bu amk ' 'biri siksin la şunu' 'ne diyo bu yiaa .s' bakışları eşliğinde masaya doğru koştum  Tıfıl Ayhan kalbini tutarak sandalyeye oturdu ve derin nefesler alarak - tabi yaş sadece ve sadece 60 olunca . - "Noluyo laan!"

"Hocam süre bitti de eheueh"

"Kızım sen manyak mısın ?!" Lan ne denilir ki şimdi en iyisii biraz mütevazı olmak -böylede mütevazıyım khrtsn . - "Yok hocam estağfurullah siz varken "

Mütevazı mıydın gerizekalı ?

Salonu kahkaha sesleri doldururken Tıfıl kaşlarını çatarak "Terbiyesiz -"

Tirbiyisiz.

"HÜLOOĞ !! CEMRE KALK KIZ SÜRE BİTMİŞ !" herkesin bakışları yeni uyanmış olan Neşe'ye dönerken - "Eşhedüellailaheillah ! Hık- bık -zık"

"Hocamm !" herkes Tıfıl hocanın etrafına toplandı tanımadık bir ses bağırmaya başladı "Açılınn !" herkesin anlamsız bakışları çocuğa dönerken çocuk gözlüğünü kaldırarak "Ee..Ben en ineğinizim !"

Ben çocuğun yüzüne , karşı komşum pasaklı Mürebbiye teyzeyi mutfağındaki zorlu lekelerden kurtarmak için gelmiş kahraman Mistır Masıl gibi bakarken cocuk hızlıca hocanın yanına gelip kitabına birşeyler karalamaya başladı Kalabalıktan homurdanmalar yükselirken çocuğa dönerek "Sen napıyon !"

" Hocanın son durumunu çiziyorum"

"AMAÇ ?"

Burnunu kırıştırarak "Son durumu çizemezsem geometrik şekillerinin iç açılarını bulamam e iç açılarını bulamazsam ben bu soruyu nasıl çözerim ki ?"

Al işte ! Mistır Masıl olsun sana İçlik'li Sipaydi .

"Peki sence bu bir soru mu gerizekalı ?"

"Değil mi-"

"BİRİ ALSIN ŞUNU BURDAN !"

Çocuk küfürler eşliğinde yanımdan uzaklaştırıldı yerine Emir yanıma oturarak "Cemre kravatını gevşet siz de açı-"

"Yani çocuklar bana burada birşey olsa s-"

EVUZUBİLLAHİRŞEYTANİRRACİMBİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

"AA HASSİKTİR HOŞTT ULAN HOŞTT HORTLADI BU" diyip ayağa fırladım herkes bir adım gerilerken Emir'in boynuna atladım

Herkes kahkaha atmaya başladığın-"467 Cemre !" gözlerimi yumarak kollarımı Emir'in boynundan ayırdım hocaya dönerek yutkundum "Şey hocam korku şeyedince bende şey oldum o yüzden şey dedim yani yoksa hayatta korku şey edince şey falan demem ben"

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin