Kalbim , iyi misin ?

18.1K 968 216
                                    

Selam tivinlerim

Multide parasailing (temsili )

Bu bölümü Tek tanecik kankim Tuğçe'me ithaf ediyorum. Dizi manyağı Bursinerim asdasda Dizi repliği canlandırmada üstüne yoktur :D  Seçoksefom

İyi okumalar :)

----------

Gözlerimi tekrar devirirken "Tamam anne , tamam meleyim anladım  Ege'ye selam söyliycem. Kalabalıktan ayrılmıycam . O test kitaplarının hepsini çözcem tanımadığım kişiler benden uzak duracak hiçkimseye bulaşmıycam valla anladım kapatıyorum artık hadi"

"Tama- Cemree kız durr !! Durrrr-"

Oha zar kulağım. Kulakçığım . Telefonu kulağımdan biraz uzaklaştırarak "Anne sakin ol "

"Heh tamam sakinim"

Şezlonga biraz daha yayılarak "Seni dinliyorum dostum"

"Ya kanka..-"

"..benim feysten profil fotomu layklayıp twitırdan ve instagramdan falovlasa-"

Gözlerimi kocaman açarak "Senin hepsinde bir hesabın mı var ?"

"Olamaz mı ?"

Söz konusu sensen ex annecim nö olmamalı .

Ege'nin telefonunu çekiştirmeye çalışırken  annem konuşmaya devam ediyordu " Feysten mesaj attım ben sana linkleri"

"Tamam anne kapatıyorum ben o zaman" diyip telefonu kapattım. Ege'ye sinirli bir bakış attıktan sonra hızlıca facebook'a girdim. Annemin isteğini kabul edip -

-Bacaklarnı krarm snin ne diye yüzüme kpttn tlfonu !

Hemde kısaltarak yazmış. Lan kadın klavyede mastır yapmış hayrdr .

Annemin mesajına gözlerimi devirdikten sonra profilinde dolaşmaya başladım. Birde ne göreyim !

Ufo mu nerde bende bakca- O ne lan haha amk

"ahahahahahhaha !!"

Ege ve Neşe yerinden sıçrayıp bana dönerken ben anırmaya devam ediyordum. Telefonu onlara döndürdüm.

Ege "Lan bu Elif teyze mi ? " kafamı olumlu anlamda sallamamla Ege ve Neşe ile birlikte toplu anırma seanslarımıza başladık.

Eğer sizinde anneniz bir fotoğrafta dudaklarını büzüp altına da ' Selfiye çekerken :P ' yazıyor ve bu fotoğrafta kameraya değilde ekrana bakıyorsa siz = ben demektir.

###

"Hadi Cemre ! Oyunbozanlık yapamaa"

"Ya Demett anlamıyosunuz madem bana bir süpriz yapacaksınız  -ki ne süprizi hala anlamadım-  gözlerimi kapatma fantazisi nedir ? Tamam gözlerimi kapatmanızı anladım diyelim.  AMA BUNU NEDEN YİĞİT'İN SİYAH ÇORAPLARIYLA YAPIYORSUNUZ !!??"

Yiğit kaşlarını çatarak "Ne var lan benim çoraplarımda -"

Bence asıl replik 'ne yok ' olmalıydı. Mantar var kir var bu eskiden beyazdı lan ! batan geminin batmayan malları bunlarr !!!

Demet "Donunu almadığımıza dua et" dedi ve konuşmama fırsat bırakmadan gözlerimi kapattı.İçses haklı olamazsın.

Yok ya ne kiri temiz bu cocuk ya temiz kesin .

Hı hı

"Yavaş lan sıkma şunu beyin felci geçircem . Hem nereye gidiyoz merdiven mi bu , deniz kokusu .Denizdemiyiz yoksa bu deniz kokusu efekti mi ? Sanki atlama sesi duydum kayalıklardan mı ? Kim ki merak ettim tanıyorum mu acaba ? Yavaş lan ayağım takılı-"

Bir Cemre VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin